Ik zie iets, maar heel dun. Is het geen pennenstreep? Dat is toch zo'n heel dun streepje die je dan als negatief moet zien? Ben geen expert hoor! Hoe lang na testen is de foto genomen?
Haha nee, zo noemen ze dat hier op het forum heb ik gezien. Een test die geen brede lijn geeft, maar een heel dun lijntje. Zo dun als een pennenstreep. Dunner dan de controlestreep. Ik heb begrepen dat je die als negatief moet beschouwen.
Tsja.. dat heeft mn moeder zes weken gehad toen ze zwanger was van mij, dus ik zou de hoop zeker nog niet opgeven!
Ik lees al een paar dagen met jullie mee en voeg mezelf graag toe als dat mag Nod is 25-08 Succes allemaal! En gefeliciteerd aan de drie zwangere dames NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 22 augustus (5) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met ICSI behandeling - MMM Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 SunnyShines - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Minime3463 - 26 jaar - 2e kindje -ronde 4 23 augustus (5) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Sokkie87 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 4 LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) SunnyCloud - 35 jaar -3de kindje - ronde 5 24 augustus (5) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Tevreden - 27 jaar - 3de kind - ronde 1 25 augustus (1) vollie1988 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 Mommie33 - 33 jaar - 4de kindje - ronde 2 26 augustus (2) Mamalanalobkesiebeniene - 27 jaar- 4de kindje - ronde 3 LiefenLeed - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 na miskraam 27 augustus (5) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Rosje83 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 6 Jess93 - 24 jaar - 2 kindje - ronde 1 Datumloos (1) Rneetjj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (3), Ongesteld(0), MMM (2), negatieve test (0), twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Nog even een Kruidvat early met middagurine op 7/8 dpo. Heel verstandig, I know.. Haha. Toch lijk ik iets te zien, maar twijfel of je dat verticale streepje in de plus niet altijd ziet zo licht bij deze test. Iemand ervaring mee?
Jeetje wat zijn er al veel dames aan t testen! We can do it @Sylva, geduld! Ik iig tot woensdag, vandaag wel de snesitesten binnen gekregen Ik ben hele slechte tuurder dus ik zie niet echt wat bij dames met lichte testen, hopelijk snel mooie roze streepjes! Nog niemand in het rood iig
Ik heb die ook gedaan! .3@;;3 idee ik heb die ook gedaan en zag hetzelfde, maar lees dat die streep nie altijd juist is ..
Ohh meiden wat is het spannend... ik ben zo slecht in turen.. ik zie het gewoon niet. Ik kon 2 dagen geleden de spanning niet meer houden. 7 of 8 dpo. Ja ik weet het veel te vroeg! Maar ik kon het toen wel los laten. Test uiteraard negatief en gestreng nu ook weg. Dus ik wacht nu rustig af. Vraag aan de zwangere dames, blijven jullie testen dit jullie een knalstreep hebben?
Ik vind het ook heel moeilijk om af te wachten hoor... Het liefste test ik elke dag, maar dat maakt je helemaal gek Ik heb vrijdag mijn NOD en heb hele gevoelige pijnlijke zware borsten... Goed geklust rondom eisprong met ovulatietesten dus we duimen!! Morgenvroeg miss toch een testje doen... Ik tuurde me ook suf vorige maand Hopelijk snel duidelijke strepen bij iedereen!!
@LadyBird90 ik snap nu volledig wat je bedoelt met een indroger... een paar uur na mijn test zou je zeggen dat ik zwanger ben, maar helaas heb je bij elke zw test eigenlijk een indroger of is dat enkel bij het kruidvat merk? Deze NM en nu nog steeds al de hele tijd last van een drukkend gevoel op mijn baarmoeder. Precies alsof mijn baarmoeder elk moment naar beneden kan vallen haha !!! Ooh, ik wou dat we al een paar dagen verder waren zodat ik weer kon testen. Volgende week donderdag mag ik eindelijk naar gynaecoloog (voor uitstrijkje van baarmoederhals). Hij zal zijn handen vol hebben aan mij met al mijn vragen. Misschien al eens een lijstje opstellen