NOD 21 t/m 27 augustus 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Pitaa91, Jul 23, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik heb op t moment aardig ruzie met de kruidvat 2v5 anders hoor ;) Predictor early is volgens mij t allerbest, maar duur.

Chennie and LadyBird90 like this.
  2. Chennie

Chennie Lid

Aug 20, 2017
    9
    2
    3
    Female
    @velena ik zie heel licht een plusje. En ik moet zeggen ik heb voorheen ook vaker die gebruikt en ik zag niks meer dan een streep, maakte niet uit hoelang ik staarde. Ziet er dus hoopvol uit moet ik zeggen

velena likes this.
  3. Chennie

Chennie Lid

Aug 20, 2017
    9
    2
    3
    Female
    @velena hahaha oke thanks voor de tip!

velena likes this.
  4. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Kruidvat early plustest uur na afleestijd. Als ik niet gehoord had dat de Kruidvat early vaker plusjes laat zien bij negatief zou ik toch echt hoop krijgen nu.

Attached Files:

5. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Ik ga even bijlezen meiden! Zie weer allemaal testjes voorbij komen! Testdrang!!!!!!!! :eek: Wat doen jullie me aan! :roflmao:

Chennie and velena like this.
  6. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

Aug 10, 2016
    823
    543
    93
    Female
    Ja heel lichtjes @velena. Wat een gedoe he.. probeer anders morgen inderdaad in elk geval over te slaan, als dit al een goed streepje is, moet 'ie op 10/11dpo in elk geval beter zichtbaar zijn.

velena likes this.
  7. L2092

L2092 Actief lid

Aug 20, 2017
    289
    138
    43
    Female
    Welke tests raden jullie aan als het gaat om betrouwbaarheid?
    Gezien het feit dat die van de jumbo inderdaad onbetrouwbaar lijken..

8. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Freddel wat lopen je testen mooi op! Echt prachtige testen! :D

@tevreden balen! Maar de hoop is nog niet verloren! ;)

@Mommie33 jammer meis! Maar wat je zegt het is nog vroeg. Geen bloed geeft moed dus positief blijven! ;) En die kwaaltjes, dat is het vervelendste van alles. Het kan zoveel betekenen of helemaal niks. Niets irritanter dan dat.

@L2092 welkom! Je hebt het al voorbij zien komen, de Jumbo testen staan inderdaad bekend om valse streepjes. Ze zouden die testen niet meer moeten mogen verkopen, echt waar. Je kunt het beste morgen even langs de kruidvat gaan en kv2v5 testen halen. Hopelijk zijn die dan alsnog positief! :thumup:

@Chennie dat kan inderdaad heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest. Succes met testen morgen! :D

@LadyBird90 als ik jou was zou ik maar snel overtuigd zijn hoor! ;) Dat testje is hartstikke positief! :D Gefeliciteerd!

@velena wat voor kleur is het streepje? Ik zie op alle drie de foto's een streepje op je kv2v5. Jij zag het streepje na 5 min aflezen toch? Voor 8/9 dpo vind ik het in ieder geval niet zo'n heel gek streepje! Die plustesten moeten ze ook verbieden!

@hier begint ik toch wel lichtelijk testdrang te krijgen op 8 dpo. Ben er langzaam in aan het geloven dat het misschien toch wel raak kan zijn. Maar uit angst voor teleurstelling, blijf ik maar zeggen tegen mezelf dat het niet zo is. M'n standaard pms kwaaltjes zijn er nog steeds niet, maar wat ik wel hebt: héél erg moe, koorstig gevoel, klamme handen, maagzuur, veel plassen, druk en zwaar gevoel in m'n onderbuik, borsten zijn extreem gevoelig tot vlakbij m'n oksels en aders zijn duidelijk zichtbaarder. Ga het testen nog zover mogelijk uit proberen te stellen. Maar wat denken jullie?

Chennie likes this.
  9. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Als je zekerheid wil zou ik voor de Predictor early gaan.

10. L2092

L2092 Actief lid

Aug 20, 2017
    289
    138
    43
    Female
    @Sylva ja erg balen, begon al een licht positief gevoel te krijgen. Nu ga ik er eerst maar vanuit dat het niks is.
    Toch blijf ik het een goed voorteken te vinden dat ik op dag 14 van mijn cyclus licht bloedverlies had en op dag 8 na mijn vermoedelijke eisprong ook.
    Beetje hoop blijf ik voor deze ronde dus wel houden.

@velena bedankt voor de tip! Die staan wel als betrouwbaar bekend?

11. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    @Sylva zo lief dat je op iedereen zo persoonlijk reageert! Je hebt wel duidelijke symptomen. Dan zou je denken dat je al voldoende hcg zou moeten hebben voor een test, toch? Maar goed 8 dpo is natuurlijk nog erg vroeg.

Ik vond t heel lastig om te zien welke kleur t streepje had op de 2v5. Mn man zei roze, maar ik zag dat niet echt. Crème/ heel licht grijs kan ook. Die op de plus wel echt blauw. Maar je hebt ze vaker zo gezien dus terwijl het negatief was?

12. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ja echt als meest betrouwbaar. Ik heb daar zelf altijd spierwit mee getest, behalve toen ik zwanger was.

13. Mamalanalobkesiebeniene

Aug 3, 2017
    175
    25
    28
    Female
    Omg... dacht dat het niks was deze maand...

Attached Files:

14. L2092

L2092 Actief lid

Aug 20, 2017
    289
    138
    43
    Female
    Goed om te weten! :)

15. laurita123

laurita123 Actief lid

Mar 1, 2009
    119
    35
    28
    Dat wilde ik ook altijd weten haha. Vorige zwangerschap had ik geen symptonen, en dat was juist apart omdat ik een paar dagen voor NOD hoofdpijn heb maar ook gespannen borsten. Dit keer was ik overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn, omdat ik negatief testte op 10DPO maar ook omdat ik soms gespannen of zere borsten had. De hoofdpijn bleef uit. En ik had last van opgeblazen buik/obstipatie maar dat heb ik vaak voor NOD. Dus het hangt denk ik per vrouw af wat z normaal voor een menstruatie voelt en of daar een patroon in is? Ik kreeg wel op 11DPO in de avond lichte steekjes bij mn bm en vagina, maar dacht dat ik het me inbeeldde. Sowiezo let je op elk dingetje als je bezig bent met zwanger worden. Wat mij ook opviel vanaf 10DPO was meer afscheiding dan normaal. Vandaag nergens last van. Het schijnt dat de symptonen veel op ongesteldheid lijken en dit te maken heeft met progesteron, één van de meiden meer verstand van?

16. tevreden

tevreden Actief lid

Aug 20, 2015
    433
    128
    43
    Female
    NULL
    NULL
  17. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Ik zit met zo'n zelfde test (verticale streepje iets blauwer bij mij), maar voor zover ik begrepen heb kunnen we deze nog niet als positief beschouwen :(

Heb je nog andere merken? Hoe snel heb je de foto genomen?

18. velena

velena Bekend lid

Jun 7, 2017
    750
    543
    93
    Female
    Thanks! Maar denk je niet dat t veel te licht is voor positief? Dat t gewoon indroger is of voorgedrukt streepje? Wat is jouw ervaring met kruidvat 2v5? Weleens van deze lichte streepjes gehad?

19. tevreden

tevreden Actief lid

Aug 20, 2015
    433
    128
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ja, haha vandaag ook een test gedaan en was witter dan wit. Ik ga denk ik morgen en anders dinsdag nog een laatste test wagen.

20. L2092

L2092 Actief lid

Aug 20, 2017
    289
    138
    43
    Female
    Ik heb een Predictor Early in huis.
    Volgens de gebruiksaanwijzing kan je op ieder moment van de dag testen (mist niet overmatig gedronken), die zal ik zo dan maar gaan doen denk ik.

Share This Page