NOD 21 t/m 27 augustus 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pitaa91, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Ik heb net maar wat Wondfo testen besteld bij zwanger & kids.
    Als het goed is heb ik ze woensdag in huis, dus dan mag ik van mijzelf pas weer testen mocht mijn menstruatie uit blijven.

2. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Trusten allemaal. Ik ben kapot. Morgenochtend weer testen:o:pff spannenddd

3. L2092

L2092 Actief lid

20 aug 2017
    289
    138
    43
    Vrouw
    Weltrusten, ik hoop op een mooie goede test voor je morgen!

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Elena83 niemand vind je een aansteller meis! En zo moet je ook niet over jezelf denken want dan doe je jezelf echt tekort. Het is toch niet meer dan logisch dat je ervan baalt dat het nog niet gelukt is? Je wilt een kindje en dat is een van de meest bijzondere dingen waar je in je leven voor kan gaan. En dat je daarbij gedachtes krijgt dat er misschien wel eens iets mis is met een van jullie, is ook echt niet gek. Maar geef niet op meid! Geen bloed geeft moed! Blijf voor je door duimen! ;)

@R1988 wat verschrikkelijk verdrietig :( Hopelijk gaat het bij de volgende zwangerschap wel goed.

@tevreden oeps.. :eek: Dat is niet handig. Duur grapje ook :( Leeft hij nog steeds?

@Minime3463 jawel, maar jij zit op een redelijk dpo om met een plustest te testen. Jij hebt voor 1 dag voor NOD getest en de dames hier proberen het met een plus vanaf 8(?) dpo. Dat is gewoon te vroeg. Vooral omdat de kv2v5 veel gevoeliger is.

Heel veel succes aan de dames die gaan testen vandaag! :thumup:

Minime3463 vindt dit leuk.
  5. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn laatste test en nu ben ik er ook klaar mee. Helaas niet gelukt deze ronde, maar wist het ergens ook al. Ik heb niet goed gebruik gemaakt van mijn vruchtbare dagen.

Op naar de volgende ronde.:thumup:

Hoop dat deze lijst heel veel roze kleurt.

IMG_2697.JPG

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Elena83 Ik snap dat je er doorheen zit meid! Lijkt me ook zo lastig als je zo graag wilt en je bij andere ziet dat die met een poep en een scheet zwanger zijn.. Knuffel♡
    @tevreden Hoe krijg je dat voor elkaar?! Doet ie t nog? K* zeg! Edit: balen van je testen! Hopelijk snel raak voor jou volgende ronde!
    @Sylva jij nog niet getest? :p

7. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Cindy83
    Wat een geluk heb jij zeg. Deze telefoon loopt nu over van de olie.

@Jess93
    Was een klunzig momentje:p
    En jij nog opnieuw getest??

8. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hier mijn oploop! Kruidvat is rechts vandaag en links gisteren, sensitest noven gisteren onder vandaag & als kers op de taart een duidelijk positieve early predictor! Geen idee waarom die foto's draaien..

Bijgevoegde bestanden:

Mommie33, Cindy83, laurita123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. tevreden

tevreden Actief lid

20 aug 2015
    433
    128
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Duidelijk zwanger jess. Van harte gefeliciteerd:p

Jess93 vindt dit leuk.
  10. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @tevreden Dankje!

Voel me beetje schuldig naar andere dames toe dat ik in niet eens een serieuze ronde in 1x zwanger ben.. hoop op snel meer roze namen in de lijst ♡♡ Sterkte met wachten ladies!

qwerty123 vindt dit leuk.
  11. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Jess93 Wauw Jess wat geweldig! Gefeliciteerd. Hoeveel dpo ben je nu? En dank je voor je lieve reactie.

@Sylva Dank je wel meis. Het is fijn om te horen dat ik niet raar ben ofzo..

Mijn borsten zijn ineens bijna niet meer gevoelig. Dus laat die ongesteldheid maar komen.
    Ik weet niet of ik volgende keer mee doe aan een lijstje.. het maakt me gek. Ik heb me voorgenomen om wel mijn lh piek te gaan zoeken weer. En ik denk na over temperaturen. Maar met mijn wisselende diensten is dat zo onhandig. Ik wil volgende ronde pas 1 week nadat ik over tijd ben gaan testen. En ik ga dan uit van mijn langste cyclus.
    Waarom kan ik het niet weerstaan om zo vroeg te testen?
    Ik denk dat ik het een beetje los moet laten, er niet zoveel mee bezig moet zijn. Maar ja makkelijker gezegd als gedaan he. En ZP is nou eigenlijk net zo fijn om er even over te kunnen kletsen.
    Ik vraag me af waarom mijn cyclussen ineens langer zijn?
    En als ik kijk naar mijn menstruatie van de laatste paar keer ben ik maar 2 dagen ongesteld. Ik vind dat zo weinig.

12. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Yes!!!! Een Predictor! Dan heb je absolute zekerheid dat je zwanger bent. Zo fijn! Gefeliciteerd, lekker van genieten!

Jess93 vindt dit leuk.
  13. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Jammer!!! Kom hier ook niet verder dan een indroogstreepje op de kruidvat 2v5 (10 dpo).

14. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Hee lieve meiden, sorry, even een ego post. Later vandaag reageer ik even op allemaal.

Gisteravond veel last gehad van menstruatiepijn, echt buikpijn. Vannacht met een kruikje geslapen, vanmorgen weinig last meer, alleen wat rugpijn. Geen bloed geeft moed, dus ik weer aan de test. Tadaa (onderste is van zojuist):

Bijgevoegde bestanden:

15. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Maaaar.. met dat ik die test sta te doen, voel ik wat lopen van onderen. En ja hoor, helderrood bloed. Serieus, wat is dat nou??!! Voor mij echt geen Wondfo testen meer.... :(

16. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    That's life! Alle baby'tjes die ontstaan zijn een wonder, ook die van jou. Dat
    het niet bij de hele lijst raak is, maakt het feit dat jij zwanger bent niks minder fantastisch. Als vrouwen onderling moeten we elkaar supporten denk ik en dat is precies wat hier gebeurt. Blij zijn voor elkaar, balen voor elkaar.

Cindy83, LadyBird90 en Elena83 vinden dit leuk.
  17. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Nooit!! Je had zo'n duidelijke streep! 2 opties, innestelingsbloeding of toch vroeg misgegaan??

18. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Oh Nee @LadyBird90 ik hoop zo dat het een innesteling is! Ik heb gelezen dat innesteling ook rood bloed kan zijn. Hou je ons op de hoogte?

@velena wat heb je dat mooi verwoord!
    Ben het helemaal met je eens.

velena vindt dit leuk.
  19. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    @LadyBird90 jeetje wat een mindf*ck.. Ik sta zo voor je te duimen dat het een innesteling of gesprongen bloedvaatje is..

@Elena83 ik zit even in hetzelfde negatieve schuitje... we gaan alweer naar ronde 6.. Iedere keer die hoop en teleurstelling is gewoon vermoeiend zeker omdat je het er met niemand over kan hebben. (Dank aan de ZP-dames!:)) Morgen nod maar met mijn klachten en negatieve test van zondag kan ik alleen maar ongesteld worden..

Ik gun het jullie allemaal hoor dames! Ben echt blij voor de positieve testers en @Jess93 ga je niet schuldig voelen maar geniet van je zwangerschap!

Cindy83 en velena vinden dit leuk.
  20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Elena83 Ik weet niet exact mn ei, omdat dit pas 2e echte cyclus na pil zou zijn. 1e was 27 dagen dus op basis daarvan zou nod a.s. zondag zijn & dus pas 9/10dpo. Maar zeker weten doe ik het dus niet! Snap heel goed wat je zegt, door nod clubje werd ik ook aangestoken om te testen.. terwijl je verstand eigenlijk wel beter weet! Maar het is idd ook fijn je ei kwijt te kunnen, kan je het ook goed met je man/vriend erover hebben? :)

@velena Lief, dat is ook zo :)

@LadyBird90 Nooo, wat raar & stom :( Hopelijk is het een innesteling ofzo... bij mijn 1e heb ik ook gebloed maar ging wel goed dus geef de moed niet op ♡

@Anonise Hopelijk ook snel raak voor jou!♡ Lief, het besef is er nog niet helemaal! Ik ga zeker genieten :)

Anonise en velena vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina