Ik zou het niet doen. Zolang je baarmoedermond niet gesloten is, Is het een risico. Wacht eerst een positieve test af. Ik heb geen ervaring met pregnyl dus kan je daarbij niet helpen. Wat voor behandeling heb je gedaan? Dan kun je je NOD uitrekenen.
Ik heb ovulatie inductie gedaan en mijn eisprong aankomende nacht 2 weken geleden plaats gevonden ben super misselijk en heb donkerdere tepels maar ook wat krampen in mijn buik gehad vandaag. Dit is al de 9e ovulatie inductie poging en als dit niet lukt moet ik verder met ivf
O Ooh..donkere tepels... spannend hoor. Dat heb ik nu ook, begon eerst door de utrogestan en afgelopen 2 dagen nog iets donkerder. Heb je nog andere medicatie gebruikt? En wanneer kun je testen?
Vandaag 11 of 12 of 13 dpo en negatief getest. Ook krampen dus ik wacht mijn regels af. 6 september afspraak bij de gynaecoloog voor een uitstrijkje. Kan ik ook eens horen of alles goed is vanbinnen.
@Susanneke Spannend hoor! Hopelijk zegt het iets en test je binnenkort positief! @Mommie33 Balen! Hopelijk heb je meer succes de volgende ronde! @Rainbow88 Wie weet test je laat positief.. Ik lees wel vaker dat vrouwen pas op of na NOD positief testen. Ik duim nog steeds voor je! @Cindy83 Gefeliciteerd! Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle dames die ongi zijn geworden, heel veel succes de komende ronde! Hopen op een vruchtbare maand voor jullie!!
Hier nog een keer getest om een oploop te zien. Blijf toch onzeker na de miskraam! Ik hoop zaterdag of zondag de laatste test te doen met een knaller voor in het fotoalbum!
Ik heb menopuur en pregnyl gespoten en ipv de utrogestan en nabehandeling met pregnyl gehad vandaar dat ik niet weet wanneer ik kan testen
@velena, hier ook, maar dan met de kruitvat 2v5. Ik wacht nu tot t weekend. Dan zou ik ook ergens ongesteld moeten worden. Alle zwangeren, gefeliciteerd! En alle wachtenden, succes nog, spannend en alle dames die naar een volgende ronde gaan, heel veel succes. Duimen dat het in september lukt!
K 2v5 en wondfo zijn t zelfde dacht ik. Hoeveel dpo zit jij? Ik testte vorige keer positief op 12 dpo. Morgen NOD.
Ik zit nu ongeveer op 11 DPO. Weet het niet helemaal zeker, want ik heb geen testen gedaan. Ik zou rond vrijdag ongesteld moeten worden. Ik testte vorige keren pas laat positief, maar of het ook pas laat te testen was, weet ik niet, want toen heb ik niet eerder getest dan 35 dagen na het klussen en 24 dagen na het klussen. Misschien dat als ik eerder had getest, ik wel eerder een positieve test had gehad.