Dankje Freddel, wie weet inderdaad, misschien komt het juist als je je het minste verwacht en helpt de verhuizing onbewust. Hopelijk vind jij snel je ei! Dankje voor het duimen Sylva! Met sensitest is het wel goedgekomen hoor, alleen was het wel meer turen en zoeken en echt alle staafjes onder elkaar leggen om het daadwerkelijk ei te spotten, zo leek ik 7 dagen achtereen positief te testen en vond ik de echte piek moeilijk te onderscheiden. Hopelijk denk jij vanavond dat die vervelende afspraak achteraf meeviel. Ik duim iig voor je dat het meevalt.
Wellicht helpt het inderdaad Antonise, m'n man zei ook al 'we hebben de avonden in het hotel vast niet veel te doen' Hopelijk spot jij je ei ook snel en heb je snel inzicht in je cyclus
@Anonise irritant is dat hè dat je lichaam zo moet herstellen na het stoppen met hormonen. Maar gelukkig heb je na die ene van 44 dagen niet nog een rond de 40 gehad, dat scheelt echt een hoop. Vind hem eigenlijk wel mooi stabiel moet ik zeggen. @Lucindalice ja dat is inderdaad wel vervelend ja als je zo moet zoeken naar welke nou positief is. Dan is het toch fijner als je duidelijke oploopt ziet, een knaller en weer negatief. Haha, je man is goed bezig! Dat wordt aan de slag dus! Het onderzoek was echt hels, wat een pijn! Maar het zag er allemaal voorbeeldig uit! Geen dingen die er niet horen en het slijmvlies was alweer aan het opbouwen. Dus ik ben blij! Alleen nog wat napijn en rozeverlies, maar dat is binnen een dag of twee weer weg. Dat tussentijdse bloedverlies blijft dus onverklaarbaar, vreemd gedoe..
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 22 augustus (3) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met IVF/ICSI behandeling - MMM Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 23 augustus (3) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 24 augustus (3) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Tassie11 - 21 jaar - 2de kindje - ronde 3 25 augustus (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) 26 augustus (0) 27 augustus (2) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Datumloos (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@Sylva wat naar dat het zoveel pijn gedaan heeft wel fijn dat alles er goed uitzag. Hopelijk wordt het tussentijds bloedverlies snel minder! Is het bloedverlies op regelmatige basis, of gewoon echt zomaar out of the blue? Spannend @Pitaa91 ! Ben je zenuwachtig voor vrijdag? @velena je cyclus kan echt heel anders worden door de MK, hou daar rekening mee. Ik hoop en duim voor je dat je ei er snel is! @Anonise ik vind je cyclus ook best mooi en stabiel, haha! Hopelijk geen uitschieters meer, maar tussen 26-30 is alles redelijk, toch? @Lucindalice drukke periode voor jullie dus! Moet er veel gebeuren? Niet alleen maar bezig zijn met zwanger worden schijnt wel voordelen te hebben, zeggen ze! Wie weet @Tassie11 ik heb heel erg het idee dat de Etos capsules helpen om de cyclus korter te maken! Ik heb ze na mijn MA niet meer geslikt, en in m'n laatste cyclus weer wel, en meteen was die dan ook laag in de 30 ipv in de 40. Ik hoop dat het bij jou ook helpt! Ik heb even een beetje een dipje. Wij gaan eind augustus op vakantie, dus vlak na mij NOD. Manlief vroeg gisteren of het dan wel slim was om te proberen deze maand. Stel dat het raak is, en stel dat het dan weer fout gaat, dan zit ik straks in Griekenland met een MK.. Maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat als het raak is, driemaal scheepsrecht is. Dus dat het dan gewoon goed gaat. En één voordeel dan: hopelijk gaat de tijd dan wat sneller, zodat ik gauw voor een eerste echo mag maar toch blijft dit in m'n hoofd spoken, het blijft allemaal lastig en vervelend Maar okeeeee terug naar het heden. Eerst maar eens een ei vinden
Ik temperatuur nu 2 maanden maar t wisselt best wel. Ben zelf bang dat ik.misschien geen eisprong heb. Iemand ervaring mee? Mn cyclus is wel regelmatig. Kga deze.ronde x ovulatie testen gebruiken!
Hey meiden mag ik hier meekletsen? Denk dat ik eerst even niet erg actief ben maar mijn NOD is op 23 aug. Ronde 5 en ben 35 jaar. Afgelopen cyclus erg geschrokken en geen idee hoe het kan maar ineens een cyclus van 17 dgn terwijl ik altijd netjes om de 25 dgn ongesteld was. Maar misschien toch nog van het ontpillen? Ik hoop het maar
Ja ik ben best wel heel zenuwachtig en ik had 27 min geleden mijn pregnyl prikje door mijn man laten zetten haha. Ik heb er reuze zin in. Nog eventjes, wie weet het voordat je je ei hebt gevonden Succes!
@Sylva, ach wat rot dat het zo hels was! Gelukkig zag het er wel goed uit en is het voor nu eventjes achter de rug. Wel echt irritant van die bloedingen tussendoor. Ik kan me voorstellen dat je daar wel graag een verklaring voor zou hebben. Hoe gaat het vandaag? @ladybird, vooral de voorbereiding was heel wat werk en het is een logistiek geregel, zeker met 4 kindjes. We vertrekken namelijk naar The UK. Het lijkt er wel op dat alles nu oke gaat. Gister zijn we naar n B&B vertrokken, vandaag wordt alles ingepakt en op de vrachtwagen en morgen laatste puntjes op de i. Zondag vliegen mn man, ik en de jongste alvast naar Londen. Aw, ik lees dat je even n dipje hebt..... Wat zou je zelf vinden? Het lijkt erop dat je het toch fijn vindt als de tijd ietsje sneller gaat. Het is ook zo naar na n mk, dan blijft het allemaal extra spannend natuurlijk. @Max, ik heb voorheen wel getemperatuurd en kon altijd wel n piek vinden. Temp je echt altijd direct in de ochtend op hetzelfde moment? Hopelijk geven de ovu-testen wel extra inzicht. Gebruik je Fertility Friend? Dat vind ik zelf m erg fijne app. @sunnycloud, welkom! Wat maf opeens zon korte cyclus, wellicht idd ontpillen? @Pitaa91, eerste prikje erin, yay, nu op naar de rest van een hopelijk succesvolle ronde
@hier, ik begin langzaamaan het gevoel te krijgen dat er n eitje aan komt, ik zit op dag 12 en volgens FF moet mn ei op de 16de zijn, maar ik denk zelf dat het dag 15 wordt, 3 daagjes dus nog maar. Nu ik hier wat intnsiever aan het kletsen ben merk ik dat het toch echt wel spannender wordt....
@LadyBird90 regelmatig op cd 12 & 13, soms zelfs tot dag 16. Lijkt net op een tweede menstruatie. Vaag gedoe Wat een narigheid heb je al voor je kiezen gehad meis Snap wel dat je even een dipje hebt en je man zich wat zorgen maakt. Wat zegt je gevoel? Stel je slaat deze maand toch over, zou je daar dan vrede mee kunnen hebben? @Max25 houd je je temperatuur bij in een appje? Zo ja, heb je dan een temperatuurkaartje die we kunnen zien? Wat @Lucindalice zegt, Fertility Friend is echt een super handige app. Gebruik het zelf ook en ben er zo blij mee! Succes met de ovulatietesten! @sunnycloud welkom! Ben je al lang gestopt met de pil of net? Zou inderdaad goed daarmee te maken kunnen hebben. @Pitaa91 spannend meid! Nog een dagje! Hoe laat moet je er zijn morgen? @Lucindalice blijft inderdaad irritant. Over drie maanden wil ze pas verder kijken naar bv hormoon waardes. Vanochtend ging het goed, maar sinds een half uur geleden weer menstruatiekrampen en bruinverlies. Hoop dat het snel ophoudt. Wat gaaf trouwens dat jullie naar Engeland verhuizen! Is er een speciale reden of altijd al graag willen wonen daar? Spannend hoor dat je eitje misschien wat eerder komt. Scheelt je ook weer een dag wachten!
@Sylva, balen van de krampen en bruinverlies , toch echt pittig zon onderzoek zeg! En pas over 3 maanden eventueel die hormoonwaardes, vervelend allemaal nog zon nasleep. We gaan voor m'n man z'n werk naar Engeland. En idd, fijn n dagje minder wachten! Maar is altijd maar even afwachten wat m'n lijf doet natuurlijk....kan me nog van de vorige keren herinneren dat dat afwachten op het wachtbankje en het aftellen heel lang leken te duren...
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 22 augustus (3) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met IVF/ICSI behandeling - MMM Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 23 augustus (3) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 24 augustus (3) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Tassie11 - 21 jaar - 2de kindje - ronde 3 25 augustus (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) Vollie 1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 augustus (0) 27 augustus (2) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Datumloos (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0)
Heb mezelf toegevoegd maar volgens mij moeten de kleuren ook te zien zijn? . Ik klets graag mee! Nu op CD 10 en de spanning stijgt... ons kleintje is bijna 2. Bij hem was het de tweede ronde raak (mbv ovulatietesten). Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat!
@Pitaa91 wat spannend allemaal. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Succes vandaag! Maar lees dat je om 8uur al mocht. Hoe was het? Stomme vraag maar doen die pregnyl prikjes zeer? @Jolo ik weet precies hoe je je voelt. Een paar jaar geleden hebben we het ook geprobeerd en luktevhet na 9mnd niet. Door omstandigheden de wens uit gesteld. Maar nu na een half jaar ook niets. We zijn beide 34 dus ik ben een beetje bang dat het te laat is... maar het leven liep nou eenmaal zo. @Sylva is het bij jou mis gegaan de vorige ronde? Ik dacht dat jij op roze stond? Wat naar dat je onderzoek zo pijnlijk was! Heb je daarna nog lang last gehad? Ik zal een nieuwe lijst posten. Je kunt hem bijwerken door op reageren te klikken en dan de quote aan het begin en einde weg te halen. Hier proberen we deze mnd echt om de dag te vrijen, en ik start zondag met ovulatie testen. Ik verwacht 2 dagen later mijn eisprong. Maar misschien ook wel later aangezien mijn cyclus vorige maand ineens langer was.
NOD-lijst 21 t/m 27 augustus 2017 21 augustus (2) Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Sylva - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 3 22 augustus (4) Pitaa91 - 25 jaar - 3de kindje - ronde 2 met IVF/ICSI behandeling - MMM Freddel - 26 jaar - 2de kindje - ronde 3 Lucindalice - 35 jaar - 5de kindje - ronde 1 Laurita123 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 1 23 augustus (3) Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 7 Velena - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 (ronde 3 was mk) Anonise - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 5 24 augustus (3) Dubke7 - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Orselia - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Tassie11 - 21 jaar - 2de kindje - ronde 3 25 augustus (2) LadyBird90 - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (vanaf start) Vollie 1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 augustus (0) 27 augustus (2) Rainbow88 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 6 Max25 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 8 Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1), negatieve test (0) twijfel/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de dag dat je NOD is Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!