NOD 21 t/m 27 augustus 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pitaa91, 23 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Pitaa91 ohh wat spannend meis! Dan heb je nu je punctie gehad dus! Hoe is het gegaan?

@Lucindalice fijn is anders inderdaad. Krampen zijn weer weg en nog een inimini beetje bruinverlies, dus ik hoop dat het klaar is vandaag. Maar hoe vervelend het ook mag zijn dat alles zo lang duurt en onzeker is, ga me richten op de positiviteit! :thumup:

Leuk hoor! :D Geen problemen gehad met de aankomende Brexit? Wat vinden de kids er trouwens van? Die zijn vast helemaal hyper :o: Ja dat is zeker zo. Zou ook zomaar kunnen dat je gewoon net een dagje eerder al last hebt van ovulatiepijn en dat je alsnog je eisprong hebt op je normale dag. Dat wachtbankje is idioterie ja, zo immens langzaam als dat gaat :rolleyes:

@Max25 wat voor telefoon heb je? Ben echt benieuwd naar je kaartjes meis!

@laurita123 welkom! Er horen inderdaad kleuren te staan. Denk dat je het via smartphone of tablet geprobeerd hebt? Dat werkt soms niet helemaal lekker. Leuk hoor voor je twee kindje gaan! :D Zou leuk zijn als het nu weer zo snel raak is ;)

@sunnycloud ontpillen kan een half jaar duren, bij sommigen zelfs nog langer. Hoe was je cyclus voor de pil? Zou fijn zijn als dat die 17 dagen een eenmalige actie was en je cyclus nu weer keurig op je gemiddelde gaat zitten :thumup:

@Elena83 nee ik stond niet op roze in de vorige lijst dat was Velena. Had wel een licht positieve net als de eerste ronde, maar toch ongesteld geworden. Het gevaar van twee dagen te vroeg testen :) Ga ik niet meer doen dus!

Vervelend hè als je cyclus soms wat afwijkt. Denk je eindelijk een patroon te zien maar dan werkt je lichaam even tegen. Hopelijk is je ovulatietest snel positief en heb je weer een cyclus van 28 dagen! ;) Met om de dag moet het in ieder geval ook wel goed komen.

2. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Oh shit haal jullie dus door elkaar. Sorry.

Nee dat te vroeg testen doe ik ook niet meer, wacht braaf tot mijn nod. En nu ik weet dat mijn cyclus dus langeff kan zijn tel ik daar een paar dagen boven op.

3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Elena83 geeft niet hoor! ;)

Precies, al gaat dat wel een uitdaging worden :rolleyes: Temperatuur je ook naast ovulatietesten of dat niet? Weet je hoeveel tijd er ongeveer tussen een positieve ovulatietest en je menstruatie zit? Dan kun je het een beetje inschatten.

4. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    @Elena83 @Sylva

Hier inderdaad de punctie gehad vanmorgen. Ik ben ook net thuis en ik voel me nog een klein beetje misselijk. Tijdens punctie voelde je alleen paar prikjes, wel vervelend eigenlijk. Er zijn mooie 12 eicellen weggehaald en gaan ze vandaag ermee aan de slag met icsi. Maandag terugplaatsing als het is goedgekeurd natuurlijk.

Elena, pregnyl prikje voelde je inderdaad heel eventjes maar t deed wel een klein beetje pijn.

Sylva vindt dit leuk.
  5. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Ik ga heel hard duimen!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Pitaa91 wat goed hey! :D Maandag is ook al best snel. Mijn duimen draaien hier ook voor je! :thumup:

Pitaa91 vindt dit leuk.
  7. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Was dat tegen mij @Sylva ? Zo ja. Nee ik temperatuur niet naast mijn ovulatie testen. Maakt me super onzeker. Het lukt me gewoon niet om altijd op hetzelfde tijdstip temperaturen. Dit ivm wisselende diensten en dubbele contract uren werken momenteel. Dus ben blij als ik een keer niet om 6uur op hoef of als ik vrij ben of een avonddienst heb. En die keef dat ik het wel gedaan heb schommelde het heel erg.

8. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Ik gebruik geen ovulatietesten enzo. Mijn cyclus ligt namelijk stil hihi.

Sylva vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Elena83 ja klopt was tegen jou! :D Mare ohja, dat was het. Kon me vaag iets herinneren, maar dat lukt inderdaad niet zo. Mja, als je je eis met ovulatietesten vindt moet dat ook prima zijn! :thumup:

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Elena83 Heb jij er dan nog niet over nagedacht om naar een gynaecoloog te gaan of laat je liever de natuur zelf gewoon zijn gang gaan? Normaal gezien mag je vanaf je 30ste na een halfjaar al voor testen gaan ipv pas na een jaar, aangezien je zegt dat je ervoor al 9 maanden hebt geprobeerd en nu ook al in ronde 7 zit. Ik hoop alvast dat het vanaf nu snel raak gaat zijn bij jou en mezelf, want zo wachten duurt echt lang als je iets zo graag wil...

11. Max25

Max25 Lid

3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Ik heb een Huawei

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Max25 daar heb ik helaas geen ervaring mee. Maar met ff Googelen kwam ik op aan/uit knopje en volume omlaag knopje tegelijkertijd indrukken. Hoop dat het werkt.

13. Max25

Max25 Lid

3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Dat weet ik ja maar hoe kan ik die hier plaatsen? Via pc?

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Max25 kan ook via je mobiel. Even op upload bestand klikken, browse en dan je screenshot aangeven. Hoop dat het lukt!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoe gaat het met iedereen? Al het idee dat jullie eisprong nadert?

Ik heb het idee dat ik m'n eisprong gemist heb . Vanochtend steeds ei-pijn, dus ik gok dat m'n cyclus onverwacht korter is en deze ronde voor ons voorbij....

16. Max25

Max25 Lid

3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Hier istie! Kdenk toch dag 14 ovulatie omdat daar een piek zit maar dacht dat je temp dan langer hoog bleef. Hopenlijk kunnen jullie me helpen

Bijgevoegde bestanden:

17. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    Hee meis, ach wat naar dat je denkt je eisprong gemist te hebben... heb je nog cervix slijm ontdekt of een ovu test gedaan? Ik had gisteravond positief getest en vanochtend een smiley met CB. Gisteravond en vanavond gezellig gemaakt... ik hoop dat je alsnog een eisprong hebt! Komt goed

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoi dames!

Ik babbel hier weinig mee want heb verlof en enorm druk met mijn peuter die sinds kort geen middagdut meer doet.

Ben sinds vandaag terug begonnen met ovulatietesten, dag 13 vandaag. Maar ik verwacht mijn ei pas binnen een paar dagen.
    Mijn man is op vakantie, dinsdag is hij terug. Vanaf dan doen we het weer om de dag gelijk vorige ronde denk ik.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @laurita123 , ik heb niet getest, dus echt zeker weten doe ik het niet. M'n slijm heb ik wel zien veranderen en daarom dacht ik n paar dagen terug al dat de eisprong zou naderen. Het vooral de steken linksonder van gister dat ik denk dat dat de eisprong al was. Normaal is m'n cyclus altijd 27-28 dagen, alleen na de laatste bevalling is hij steeds rond de 33 geweest. Denk dat ik nu weer terug aan het gaan ben naar m'n normale cyclus. Ach ja, we merken het over 2 weken wel.....

@Rainbow88 , hopelijk komt je ei dan na dinsdag en komt het wel goed met om de dag klusssn

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Lucindalice ah nee, dat meen je niet! Dat zou echt zuur zijn. Helemaal geen ovulatiepijn meer dan nu? Niet gezellig gemaakt de afgelopen dagen? :( Ik hoop zo dat je er naast zit en je eisprong nog moet komen.

Hier nu voor de tweede dag waterige afscheiding, dat heb ik vaak voor m'n vruchtbare slijm. Ga vanmiddag m'n eerste ovulatietest doen. Heb nog niet echt ovulatiepijn maar wel af en toe wat steekjes bij m'n eierstokken.

@Max25 temperatuur je elke dag rectaal op hetzelfde tijdstip voor je uit bed gaat? Ik kan uit dit kaartje helaas geen eisprong halen. Na een eisprong zou de temperatuur hoog moeten blijven tot rond je menstruatie, maar dat gebeurt niet. Heb je nog een kaartje?

@Rainbow88 ik hoop ook dat je ei pas na dinsdag komt! Met om de dag kun je hem in ieder geval al niet missen! :thumup:

Deel Deze Pagina