@Pitaa91 wat fijn! Weer een stap gezet! Ben benieuwd hoeveel embryo's het zijn, veel succes vanmiddag Spannend hier verder, met al het eieren zoeken ik heb 'm (voor zover mogelijk met ovu-testen) gevonden. Nu net positieve Zwanger&Kids dipstick en meteen een CB er tegenaan gegooid: een smiley! Aan de klus dus NOD wordt een paar daagjes eerder dan dat ik nu op de lijst sta. En dan gaan we de moeilijkste weken weer in...
Verschrikkelijk hè dat wachten. Die 2 weken duren altijd zoooo lang! Duimen voor een roze lijst dan maar!
@Pitaa91 wat een heerlijk nieuws om de nieuwe week mee te beginnen! Nu op naar een mooi aantal embryo's en een succesvolle terugplaatsing! Dat worden twee hele spannende wachtweken. Fingers crossed! @LadyBird90 top dat je eisprong eerder is deze cyclus! Veel plezier met klussen! Ja die wachtbank ellende zit niemand op te wachten. Mja, helaas doen we er niet zoveel aan. We gaan elkaar er gewoon doorheen helpen!
Wauw wat fijn @Pitaa91 succes straks! Ik ben ook begonnen met ovulatie testen, maar het lijkt erop dat mijn LH piek een stuk later wordt als normaal. Normaal op deze dag een dikke streep, nu nog maar zo licht dat het haast niet zichtbaar is..heel vreemd. Nog maar even doortesten dan.
Hij is nu nog positiever dan gisteren. Gisteren waren de strepen even donker en nu is de test streep donkerder dan de controle streep. Wat moeten we nou aanhouden?? Vanavond en morgen avond iig klussen (Zo'n leuk woord hihi)
Zo er wordt flink naar eitjes gezocht zie ik @Pitaa91 als het goed is heb je nu je terugplaatsing (gehad) hoop dat het meeviel! @SunnyShineS wat een knaller! ik zou deze aanhouden voor je piek, hoe donkerder hoe meer lh dus hoe dichter op de piek.. @Elena83 Heb je normaal een hele stabiele cyclus? Misschien op vakantie (geweest?) dat schijnt invloed te kunnen hebben op je cyclus.. @Sylva kijk je alleen naar je slijm of gebruik je ook testen om je eisprong te vinden? Zie dat je ook temperatuurt dus dan weet je wel wanneer die geweest is, dat is wel fijn. @hier, veel vruchtbaar slijm maar nog testen zijn nog negatief, wel krijg ik echt alweer eipijn dus er zal wel wat aan het groeien zijn afhankelijk van mijn cyclus verwacht ik binnen nu en 3 dagen een positieve ovulatietest. Temperaturen is voor mij helaas geen optie, ik slaap heel licht en wordt echt vaak wakker 's nachts dus kan dan nooit op een vast tijdstip meten.
@Anonise Ja mijn cyclus was stabiel. 28 of 29 dagen. Positieve ovulatie test op dag 16 of 17. Vorige keer ineens cyclus van 32 dagen.. nee geen vakantie gehad. Wel heel veel last van stress op het werk. Dus ik vermoed dat het daar mee te maken heeft. Al speelt dat wel al meer als een half jaar.
Ohjaaa @LadyBird90 ik had er 8 emmys waarvan 1 aller de beste is uitgekozen die ik terug heb laten plaatsen vanmiddag . Die andere 4 eitjes die helaas niet rijp genoeg waren anders had ik er wel 12, wie wist het hihi.
Wat fijn 8 Emmy's! En hopelijk is deze sterkste een hele goede plakker @Pitaa91 @Anonise, ik was je stukje hoopvol aan het lezen, zoals je zegt dat je ei-pijn hebt, maar nog geen ei. Ik bedoel dat het groeien dus de pijn veroorzaakt en niet het springen zelf. Ik voelde zaterdagochtend de hele ochtend flinke ei-pijn en had vruchtbaar slijm, wanneer denk je dan dat m'n ei gesprongen zal zijn? M'n FF net nog even bekeken, ik denk zelf dus (op gevoel, niks gemeten), dat zaterdag m'n ei was en woensdag en zondag hadden we het gezellig, hopelijk is dat toch genoeg.... ik denk dat ik nu toch echt wel de wachtbank op mag.... Hopelijk vindt iedereen gauw haar eitje!
@Pitaa91 mooi resultaat! Super spannend voor je de komende dagen, hopelijk schiet de tijd een beetje op @Elena83 Dat is frustrerend zeg, je cyclus kan door zoveel beïnvloed worden dat het lastig is om te achterhalen waardoor. Maar stress is sowieso nooit leuk, hopelijk kunnen ze op je werk een oplossing vinden.. @Lucindalice Pfoe dat is lastig in te schatten, ik begrijp dat sommigen echt het eitje voelen groeien(ik) en er ook mensen zijn die pas pijn hebben na de eisprong. Ik begin een aantal dagen voor mijn eisprong pijn te krijgen, felle steken ter hoogte van de eierstokken die steeds heftiger worden en soms het gevoel dat mijn baarmoeder verkrampt zeg maar. Ik krijg dan ook veel (eiwitachtig) vruchtbaarslijm. Daarna wordt het slijm wat dunner en worden mijn ovulatietesten donkerder. Aangezien ik niet temperatuur, ga ik ervan uit dat mijn ei gesprongen is als de pijn minder wordt. Mijn afscheiding is dan ook niet meer elastisch en wordt weer dikker en wit. Als je zaterdag je eisprong hebt gehad dan is woensdag wel wat lang geleden, maar goed, 1 zaadje is genoeg en als je je vergist en hij toch een dagje later was, dan is zondag weer perfect! @hier, vanochtend nog negatieve ovulatietest al was ie al iets donkerder, denk dat ik vanmiddag weer test aangezien ik tot nu toe in de avond piek, ik schat in morgen piek en dan donderdag of vrijdag eisprong. We gaan het weekend met vrienden weg en zitten dan met z'n 4en in een klein huisje, dus hoop dat ik dan mijn ei wel gehad heb
@Pitaa91 wat fijn! @Lucindalice je zegt op gevoel, niks gemeten. Hoe kan je dan FF checken? Ik snap er echt niks meer van. Ovulatietest was gisteren avond nog steeds positief en vanmorgen echt een KNALLERT!