Ik zie een heeel licht streepje maar alleen boven de horizontale lijn, misschien komt het door de foto..
Ik verwacht morgen, dan zit ik 14 dagen na mn ei! Het kan wel zijn dat ik woensdag pas een innesteling heb gehad, toen had ik roze afscheiding bij het afvegen...
Tis echt lastig op de foto te krijgen maar de streep is net zo dik als de controlestreep, alleen heeeel licht
Je hebt de test nu horizontaal op de foto gezet. Hierdoor valt de lichtinval voornamelijk op het bovenste gedeelte van het venster. Leg de test eens verticaal en maak dan opnieuw een foto. Vaak gaat het dan iets beter.
Ik zie ook pennestreepje, miss indd ff op de vensterbank neerleggen en recht erop een foto maken. Kan door de lichtinval komen dat pennestreepje?
Sorry maar deze testen geven vaak n licht streepje. Ik zou er niet vanuit durven gaan.. Ik zou kv2v5 of liever nog testpoint2v5 doen.
Ik zou even een andere test doen. Die van kv 2 voor 5 bijvoorbeeld of die van Etos. Want ik heb veel slechte berichten voorbij zien komen op het forum over deze plustesten