Tempkaartje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Star87, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Heey meiden, misschien een stomme vraag maar wat zou er met mijn temperatuur moeten gebeuren als de eisprong er 1 deze dagen aankomt? Zoals jullie zien op de foto ben ik pas op dag 5 begonnen.. ( was het helemaal vergeten en heb hem nu op mn nachtkastje liggen) en de open bolletjes zijn open omdat ik een uur later heb getest maar wel toen ik net wakker werd. Moet de temperatuur gaan dalen en erna stijgen? Ovulatie test is nog niet positief dus het zit er aan te komen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      6
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien kan je deze vraag beter stellen in het temperaturen gedeelte ;)

Om je vraag te beantwoorden.
    Er hoeft niet perse een dip te komen op de dag van je eisprong. Ik heb ze ook bijna nooit gehad.
    Na de posi ovulatietest springt je ei en 1-2 dagen daarna zal je gaan zien dat je temp stijgt met ong. 0,2-0,3 graden.
    In jouw geval zal dat rond de 36.9 zijn.

Probeer wel altijd op hetzelfde tijdstip te meten.
    Nauwkeurigheid is echt een vereiste bij het tempen.

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Mijn vraag staat idd verkeerd!:) zelfde tijden tempen is idd nauwkeuriger, zal er op letten:) dankje voor je berichtje, dan weet ik in ieder geval dat de stijging 1a2 dagen na de eisprong is. Dankjewel!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee de stijging is ongeveer 24 uur na eisprong al. Maar de eisprong is 36 tot 48 uur na positieve ovulatietest!

5. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    De eisprong weet ik idd, dat die na 36 tot 48 u is. Nog geen positieve ovulatietest dus ik wacht af:D gefeliciteerd mamalap met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina