NOD 5 Januari! Wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BlueGirl, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai Allemaal!

    Vorige maand voelde ik al ruim een week voor mijn NOD dat ik zwanger was... en het klopte ook nog! Helaas eindigde mijn zwangerschap in een vroege miskraam. We zijn meteen verder met klussen gegaan omdat ik op de dag dat mijn bloedingen stopte ook opmerkte dat ik glazige afscheiding had dus vruchtbaar zou kunnen zijn.

    Nu voel ik al weer een aantal dagen symptomen die steeds sterker aanwezig worden... Lichte kramp in mijn onderbuik, tintelende borsten, last van mijn heupen... kortom alle symptomen die ik vorige keer ook had... Nu moet ik nog een week wachten voor ik kan testen maar ik voel me wel een beetje dubbel, zou het echt zo zijn... wat als het weer fout gaat??

    Wie heeft ook haar NOD rond die tijd? Dan kunnen we elkaan steunen in deze onzekere tijd.

    Liefs Wendy
     
  2. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hi Wendy!

    Hier net zo, ik voel ook al vage dingen, beetje misselijk krampjes in mn onderbuik enz.. Ik heb de vorige x ook een mk gehad en toen had ik dit ook voor mn NOD, teste ook voor NOD pos. Mijn NOD is deze keer 4 januari, ik ben altijd errug tegematig dus we kunnen nu de spanning samen delen!

    Liefs Ayla
     
  3. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hi Wendy,

    Ik heb 6 januari mijn NOD, maar nog nergens last van...dus ik denk niet dat het iets word...maar ja je weet het maar nooit...
    Succes

    Groetjes MissPuma
     
  4. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Heey Miss Puma, je hoeft ook nog geen symtomen te hebben, als ik zwanger ben dan is dit wel mijn 5de hoor! Bij elke zwangerschap reageert je lichaam sneller, al kan het natuurlijk ook aan andere factoren liggen, we weten het over een week!!!![​IMG]
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Als ik m'n normale cyclus aanhoud zou ik 5 januari ook m'n NOD hebben.
    Helaas is m'n cyclus nogal wisselend de laatste tijd dus ik houd een marge van een week aan.

    Maar helaas weinig geklust deze maand dus de :evil: zullen zich dan wel gaan melden.

    Heb vorige week wel wat last gehad van krampen maar heb nu nergens last van.

    Duim voor iedereen die binnenkort ook de NOD hebben.

    Silly
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik verwachtte het ergens tussen 3 jan en 7 januari maar heb nu al hevige krampen in me onderbuik
    en al een klein beetje bruinverlies en wat slijmverlies dus vermoedt dat het weer vroeger
    wordt... zucht... hoop enkel niet met Nieuwjaar..
    bllll..............;
     
  8. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hai allemaal!

    Pff ik begin hem toch wel steeds meer te knijpen hoor, werd vandaag meerdere keren misselijk door voor mij hele vieze geuren, ik ruik veel beter lijkt wel, bij mijn eerste was ik 4 maanden zo enorm misselijk dat ik zeker 1 keer per dag moest spugen... ik hoop dat dat me zoiezo bij een volgende zwangerschap bespaart blijft.

    Vorige keer teste ik eigenlijk veel te vroeg dus ik zal me echt in moeten houden volgende week vrees ik... eerst het eventuele HCG hoog genoeg laten worden en dan maar eens afwachten of mijn cyclus wel meteen weer goed is na de miskraam. 1 ding is zeker als ik positief test is het geen nawee van de miskraam want vorige week maandag had ik voor de zekerheid een test gedaan om te kijken wat die zou doen en die was zo negatief als maar kon... wat ook wel weer een beetje positief is denk ik ;)

    Liefs Wendy
     
  9. Niet meer actief

    Ik herken je klachten zeker. En ook ik heb sinds vandaag last van mijn heupen ( heb al slechte rug maar nu anders) mijn nod ligt ongeveer op 10 jan.
    Ik ga voor je duimen dat het weer raak is
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hoi bluegirl, mijn NOD is 4 januari. Ik heb van de week wel wat gevoelige borsten gehad, maar dit lijkt weg te zijn getrokken, dus zal wel niet veel worden. Ik ga nog maar even relaxen in de vakantie en dan zie ik volgende week wel weer. Ik zal je zeker volgen, ben benieuwd, bij jou klinkt het goed!!!
    groetjes Karin
     
  11. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Maar symptomen kunnen komen en gaan hoor, en sowieso is het nu nog erg vroeg dus ook degene die niets voelen weten het pas na hun NOD. Mijn symtomen bij allebei mn zoons zijn pas echt ingeslagen na de 8ste week, en toen was ik 9 mnd lang straalmisselijk :rolleyes: Dus wel of geen symptomen zegt echt helemaal niets!
     
  12. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Had gelukkig geen symptomen bij m'n 1e zwangerschap.
    Dus het kan alle kanten op.
    Maar als ik nu van alles voel kan ik dat dus niet met m'n 1e zwangerschap vergelijken :( .
    Weet wel dat alle zwangerschappen anders zijn maar dan kon ik toch een beetje vergelijken.

    Silly
     
  13. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik denk dat je het bij een 2de en volgende zwangerschap beter voelt omdat je het herkent, maar ook je lichaam reageerd anders, ze heeft het nl al een keer meegemaakt dus alles gaat sneller.
     
  14. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik ben nu ook veel bewuster bezig ermee dan bij de vorige keren, en vorige maand klopte het dat ik voelde dat ik zwanger was en een paar dagen nadat de bloedingen weg waren waren alle andere symptomen die ik nog had (vooral de buikkrampen en de rugpijn en mijn heupen) ook weer weg, nu zijn ze heel langzaam weer teruggekomen dus begint het wel te kriebelen hoor...

    Vanmorgen had ik ook al weer last van maagzuur en daar heb ik tot nu toe alleen last van gehad als ik zwanger was dus jullie snappen wel dat ik behoorlijk nerveus begin te worden ;) bij de andere zwangerschappen van mijn kids had ik ook weinig symptomen vooraf, bij de eerste werd ik een dag na de eerste positieve test straal misselijk en dat bleef tot de vierde maand, bij de andere had ik alleen maagzuur in het begin maar ook pas als ik de test positief had al...

    Het kan dus inderdaad alle kanten op :D

    Liefs Wendy
     
  15. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik had gister beetje bruinverlies dus is afwachten nu... vandaag niks meer...
     
  16. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hallo,
    Ik heb mijn NOD ook op 4 Januari. Ik heb ook al 1,5 week last van krampjes in mijn onderbuik. Nog even afwachten.
    Succes voor jullie allemaal
    Groetjes
     
  17. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Me too.
    Veel last van steken en een drukkend gevoel in m'n onderbuik dus afwachten.
    Pfff wordt weer spannend.

    Silly
     
  18. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Helaas voor mij, ik ben zondag de 1e ongesteld geworden. Ik wens jullie nog allemaal succes
     
  19. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Ik ben onregelmatig en denk dat ik het word de zesde of de zevende januari. En heb ook niet veel geklust deze maand...hahaha grappig dat KLUSSEN het heeft eventjes geduurt voordat ik door had wat dat nou betekende..( wie gaat er nou zo vaak klussen dacht ik...hihihi) Maar goed....HEERLIJK om zo veel lotgenoten te lezen! XXX Bibje.
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He bleugirl hoe is het bij jou?? Ben wel nieuwsgierig. Bij mij nog geen duivels te zien, wel af en toe pijnlijke tepels en lichte misselijkheid. Ik wacht echter nog effe met testen, want ben al eerder paar dagen overtijd geweest!!

    groetjes Karin
     

Deel Deze Pagina