NOD 7 oktober

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mpo, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Het duurt inderdaad allemaal lang het wachten...ik werk en heb de kids nog met hun sport en dan vind ik het al lang duren. Laat staan als je thuis zit en niks kan doen, pfffff....respect hoor:D

Ik voel ook steeds van alles, maar me lichaam houd me al een paar maanden voor de gek, ben ook behoorlijk aan het ontpillen en ik merk nu da er stabiliteit komt en me lichaam zijn eigen ritme weer heeft opgepakt. Ik slikte de diana35 tegen me puistjes ook, normaal als ik stopte had ik binnen een maand weer pukkels, die heb ik nu dus pas gekregn, ben niet meer zo gejaagd en emotioneel, dus het gaat de goede kant op.

Dan heb ik ook nog eens een zenuwman die elke maand zegt dat ik echt wel zwanger ben nu, hahahaha, lekker hoor...
    Hij weet ondertussen ook elke maand wanneer mijn NOD is en vraagt dus echt al een paar dagen van te voren of ik al wat voel, wel heerlijk dat hij zo meeleeft en geniet :D

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Trouwens, merken jullie al verschil in jullie afscheiding? Ik had vanochtend behoorlijk veel dikke witte afscheiding... ik heb gelezen dat je dit moet houden tot je nod, en dat dat een teken kan zijn dat je zwanger bent. Als het stopt een paar dagen voor nod, dan ben je niet zwanger.

3. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ mpo nou dat heb ik dus ook! Maar ja of het nou genoeg is en of het dan ook klopt.... We wachten het maar gewoon af.

Heb wel veel meer last van puistjes! Zelfs op mijn borstkas en dat heb ik dus echt nog nooit gehad!

@ mammie83 Hier nog zo'n man die echt het gevoel heeft dat het deze maand raak is. Ik ben dan wat nuchterder omdat ik me niet teveel wil verblijden met alles wat ik voel en krijg!

4. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @mpo: daar hen ik nooit van gehoord, maar dat zou zomaar kunnen. Weet wel dat je aan je afscheiding zou kunnen zien wanneer je eisprong is, maar vind het behoorlijk ingewikkeld, zeker omdat ik "veel" afscheiding heb, maar dat heeft bij mij een medische oorzaak...
    Ik kan alleen maar tegen je zeggen je er niet "te" veel door te laten beinvloeden, ik zeg dit heel makkelijk en zo werkt het niet en dat weet ik uit ervaring hihihi, maar als het uiteindelijk toch vals alarm blijkt te zijn is de telerstelling zo groot en dat ik ook uit ervaring.
    Hoe lang zijn jullie al bezig? En hoeveelste kindje is dit voor jullie?

5. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    @ lautje: nou inderdaad, puistjes op borstkas heb ik ook "ineens", sinds een week of 2....heel vaag!

Inderdaad fijn een man die zo meeleeft, maar geeft soms ook onbedoeld goede hoop....

Nog 10 dagen te gaan, hihihihi

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    @Lautje22 en mammie83: bij mij thuis ook een man die op dit moment elke dag vraagt of ik al wat voel, want ook hij denkt dat het raak is deze maand :). Ik heb met mezelf afgesproken om me niet meer voor de gek te laten houden door allerlei 'vage' symptomen. Er zijn er voor mij een paar die echt zekerheid geven, daar focus ik me op.

Wij zijn sinds begin dit jaar bezig en gaan voor onze 1e. Tussentijds een bbz gehad (zie hieronder).

7. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @mammie83 Ja ik heb er ook ineens meer in mijn gezicht en dat tewijl ik er rond mijn nod altijd 1 of hoogstens 2 kreeg.
    Ja ze bedoelen het idd goed en dat vind ik dan ook wel weer erg fijn dat ie zo meeleeft!

Pff voor mij nog 6 dagen!!

8. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @mpo ik ben daar ook wel vanaf gestapt hoor om alle vage klachten te gaan benoemen. Want anders ben ik er zelf toch steeds stiekem in mijn achterhoofd mee bezig ( al ben ik dat natuurlijk toch wel ;) )

Maar je zegt dat er een paar zijn die je echt zekerheid geven? Welke zijn dat dan voor jou als ik vragen mag?

9. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Steeds heel erg moe zijn, ontploffende borsten en stemmingswisselingen, en dat allemaal een paar dagen voor nod. Duim, duim, duim! :D

10. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja dat moe zijn herken ik met vlagen.
    Gaap wel veel op een dag, geen ontploffende maar meer pijnlijke borsten en van stemmingswisselen ook geen last.
    Dat heb ik meestal tijdens mijn menstruatie :D

Nog 6 dagen tot ik ga testen en dan zullen we zien!

11. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ow...nog maar 6 dagen! Dat schiet al lekker op! Een paar dagen genieten van het geweldig mooie weer (en weekend) en dan mag je los! Haha. Ik zit er serieus over te denken om wat vrij te gaan nemen....het zijn tenslotte onze laatste mooie dagen van het jaar....

12. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja dat klopt! Ga ik ook zeker doen! Dus kan me voorstellen dat je dan overweegt om vrij te nemen.
    Ik mag dinsdag testen, dus dat wordt vast al moeilijk dit weekend! We zijn dan immers vrij dus dan gaan de gedachten nog weleens met je op de loop.

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hallo meiden!!! Het 12:21 en ik ben net wakker,ik heb de kleine half 9 naar school gebracht en weer mijn bed in gegaan,en ik ben zoooooo moe,kan zo de hele dag door slapen(zonde van het mooie weer buiten)maar ik kan toch niet veel met me knie,vandaag wakker geworden met pijnlijke (.)(.) zal het wat zijn!!!???? en ik heb helemaal geen afscheiding,alleen af wat wat wits....mijn man zei dat ik ook laatste paar dagen heel erg emotioneel en chagerijnen ben hahahah!!! dus wie weet...ik kan beter blijf denken dat niet gelukt is dan valt het nog altijd mee.

14. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Hooooii
    Ik heb ook heel puisjes afgelopen week tot nu,best wel pijnlijk..ik hoorde van mijn oma,als je zwanger ben en je gedicht vol met puisjes is dan word het een meisje..maar ja ouwe weetentjes van haar,zij kon precies zien dat Rick een jongen zal worden en we wisten nog helemaal niet!!!

15. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Vind ik af en toe zo leuk he van die oma-weetjes! Nou we wachten het af!
    Eerst maar eens een positieve test in mijn handen zien te krijgen ;)

Maar nu we het toch over oma-weetjes hebben: Ik was laatst kasten en kamers aan het reorganiseren. Lees veel weggooien en anders indelen. En toen kreeg ik ook te horen of ik soms zwanger was omdat het typisch nesteldrang was?!

16. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ik ben niet zwanger:Volgende ovulatiedatum: 22/10/2011
    Vruchtbare periode: Van 19/10/2011 tot 23/10/2011
    Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 05/10/2011

Ik ben zwanger:
    Lengte zwangerschap: 3 weken
    Nog te gaan: 36 weken, 6 dagen, 23 uren
    Vordering: 7.51%
    Geslacht: meisje (volgens de Chinese maankalender)
    Bevallingsdatum: 13/06/2012
    Sterrenbeeld: Tweelingen

De baby's evolutie - week 4 (maand 1):
    Meteen na de ovulatie begint de eicel aan een lange tocht door de eileider. Bij geslachtsgemeenschap komen er miljoenen zaadcellen vrij, maar slechts één zal erin slagen om de eicel binnen te dringen. Bij die versmelting wordt het "recept" voor de nieuwe mens volledig. Een paar dagen later komt de bevruchte eicel, die zich ondertussen ontelbare keren gedeeld heeft, in de baarmoeder aan. Nadat de eicel een geschikte plaats gevonden heeft, nestelt ze zich in de verdikte slijmlaag van de baarmoeder, in. Vanaf nu wordt ze gevoed door de bloedvaten in de slijmlaag tot de placenta in staat is om die taak over te nemen in de 14de week. Op het einde van de eerste maand is het embryo ongeveer 1 mm groot

17. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    waar heb je dit nu vandaan?

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Nou hou op hey hahahahaha
    Ik heb gister mijn keuken helemaal van binnen schoongemaakt,van alles weggegooid,de borden liggen nu ergens anders,en zo maar door...mijn man zei wat van en ik gelijk heel boos::x Wat??vind je niet mooi doe dan zelfs terug!:D:D"hahaha zo praat ik nooit teg hem,daarom zei ie ook dat ik laatste paar dagen anders was...:D

19. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    9maand.be

20. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou ik heb dus precies hetzelfde gedaan met het servies :p Hij moest de borden pakken en stond echt zo van Huh?!
    Ik kon er wel om lachen :D

Deel Deze Pagina