ik heb hem al: Ik ben niet zwanger: Volgende ovulatiedatum: 23/10/2011 Vruchtbare periode: Van 20/10/2011 tot 24/10/2011 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 07/10/2011 Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 2 weken, 5 dagen, 1 uur Nog te gaan: 37 weken, 1 dag, 22 uren Vordering: 6.80% Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender) Bevallingsdatum: 15/06/2012 Sterrenbeeld: Tweelingen De baby's evolutie - week 3 (maand 1): Meteen na de ovulatie begint de eicel aan een lange tocht door de eileider. Bij geslachtsgemeenschap komen er miljoenen zaadcellen vrij, maar slechts één zal erin slagen om de eicel binnen te dringen. Bij die versmelting wordt het "recept" voor de nieuwe mens volledig. Een paar dagen later komt de bevruchte eicel, die zich ondertussen ontelbare keren gedeeld heeft, in de baarmoeder aan. Nadat de eicel een geschikte plaats gevonden heeft, nestelt ze zich in de verdikte slijmlaag van de baarmoeder, in. Vanaf nu wordt ze gevoed door de bloedvaten in de slijmlaag tot de placenta in staat is om die taak over te nemen in de 14de week. Op het einde van de eerste maand is het embryo ongeveer 1 mm groot
Ik ben niet zwanger: Volgende ovulatiedatum: 20/10/2011 Vruchtbare periode: Van 17/10/2011 tot 21/10/2011 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 04/10/2011 Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 3 weken, 1 dag, 1 uur Nog te gaan: 36 weken, 5 dagen, 22 uren Vordering: 7.88% Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender) Bevallingsdatum: 12/06/2012 Sterrenbeeld: Tweelingen De baby's evolutie - week 4 (maand 1): Meteen na de ovulatie begint de eicel aan een lange tocht door de eileider. Bij geslachtsgemeenschap komen er miljoenen zaadcellen vrij, maar slechts één zal erin slagen om de eicel binnen te dringen. Bij die versmelting wordt het "recept" voor de nieuwe mens volledig. Een paar dagen later komt de bevruchte eicel, die zich ondertussen ontelbare keren gedeeld heeft, in de baarmoeder aan. Nadat de eicel een geschikte plaats gevonden heeft, nestelt ze zich in de verdikte slijmlaag van de baarmoeder, in. Vanaf nu wordt ze gevoed door de bloedvaten in de slijmlaag tot de placenta in staat is om die taak over te nemen in de 14de week. Op het einde van de eerste maand is het embryo ongeveer 1 mm groot Zo ziet het er bij mij uit
Hihi ja idd! Vinden jullie het trouwens ook zo lastig om niet voortijdig een test te doen? Ik weet dat de kans dan groter is op een negatief beeld vanwege Hcg, maar af en toe kriebelt het al wel hoor!
@spannend22 Ja idd, maar we blijven goede hoop houden! Ik blijf duimen dat we straks allemaal op een roze wolk zitten!
ik wil echt wachten tot volgende week vrijdag..vorige x ben ik 2 dagen voor mn verwachte menstruatie gaan testen, en was negatief..toen was ik erg teleurgesteld..ik heb wel het idee dat ik zolang kan wachten....en wie weet wordt ik begin volgende week wel ongesteld.... niet dat het niet kriebelt hoor
Oh dat is fijn! Ja de kans is nu eenmaal grote dat je voor je nod nog te weinig 'meetbare' Hcg aanmaakt dus dan zal de test ook sneller negatief uitvallen. Daarom wacht ik sowieso mijn Nod af, want anders hoef ik er niet eens een test aan te spenderen als ik ongesteld wordt
Ik heb 5 maanden lang elke keer 4 dag vóór NOD getest,2 keer positief en daarna echt dik ongi geworden,om dat teleustelling niet meer mee te maken wacht ik op dag zelf 4 of 5 oktober als ie niet komt test ik op 6e!! Maar het fijn voor mij want ik ben altijd heel precies,als de 4e of 5e niet komt,dan word ik helemaal gek hhahaha
Over banner gesproken ik heb eentje gemaakt,maar zo als je ziet komt alleen al die letters,maar niet de banner zelf weet jij waarom?
haha spannend....wel lastig als je zo onzeker daarover moet zijn....ik ben uitgegaan van cyclus van 30 dagen..mn 1e was 28 en daarna 30..dus ik ga maar uit van de langste, dan kan het altijd meevallen toch?
hmm, ik heb er 1 van deze site gemaakt..jij niet zo te zien??? moet je dan via profiel instellingen ofzoiets doen....heb je dat gedaan? anders kun je kijken bij een voorbeeld...moet je ff zoeken in het forum...