Ik heb ook al zo vaak gedacht, ik stop ermee maar meestal melde ik me na mijn eisprong toch weer aan haha. Ik vind het ook wel fijn om van me af te schrijven en om te kijken hoe het met de rest gaat. Ondanks dat we al zo f*cking lang bezig zijn. Ik gun het een ander van harte en ik ga ervan uit dat het ons ook ooit gegund is. En jullie is het ook gegund! Je bent zwanger geweest dus het is een hele geruststelling dat het dus wél kan! Ik duim ontzettend hard voor je en hopelijk hebben we een positieve test deze maand
@Mybrand2018 gefeliciteerd!!! Jaaaaa roze in de groep! Ik heb met de vorige ronde wel op een gegeven moment een ovulatietest gedaan en deze was toen knal positief dus toen wist ik het al maar wilde zelf pas na NOD testen. Helaas daarna alsnog mis gegaan, maar ovulatietesten reageren dus wel op hcg.
Hey @djoyz Ik ben ergens helemaal niet blij je weer hier te zien meid.. wat verschrikkelijk balen voor je. Dikke knuffel
Dat is het ook zeker. Bij mij helpt het om van me af te typen, voor iedereen weer anders. Doen waar je je goed bij voelt Heb vertrouwen!
Ja ik had het ook liever anders gezien, maar helaas . Dank je wel! Hopen dat er binnenkort een regenboogje op komst is @MrsWit ja! Bekijk bijlage 647173 Dit was mijn positieve ovulatietest op.... even opzoeken... op 6 maart. Op 5 maart er ook 1 gedaan, die was ook wel donker (daarbij wist ik al dat er iets gaande was, want zo donker werd hij alleen precies voor de piek.) 7 maart echt getest en digitale gaf zwanger 1-2 aan en de predicor was ook duidelijk positief. Nu maar hopen voor meer geluk deze ronde!
Ik denk dinsdag. Hebben jullie ergens last van? Ik merk (nog) niks, behalve de gebruikelijke pms-kwalen.
Ik denk ik de woensdag of donderdag na Pasen. Voel ook nog niks, wel wat steekjes in liezen gevoeld maar voor de rest niet veel. Lichamelijk wel moe terwijl ik niet zo veel doe nu ik thuis zit ivm Corona, dus dat is wel apart...
Ik kreeg gisteren rond 5 uur wat steekjes onderin mijn buik en dat heeft eventjes aangehouden en is nu over. Verder geen klachten. Wel witte vloed, jullie dan?
Ja ook wel steekjes, maar volgens mij voel ik die ook als ik niet zwanger ben En hier doorzichtig slijm, maar niet echt veel.
Ik zou nu 3 weken en 5 dagen zijn Maar had zaterdag CB 1-2 zwanger al Heb de verloskundige gebeld En 7 mei een echo staan ik mocht kiezen met 8 of 10 weken ik zei als kan met 8 weken Wel spannend want ik zit nog voor mijn NOD Wel vlagen misselijk zijn en me borsten