@Mybrand2018 sterkte. En hopelijk knapt ze beetje op van dit nieuws! Morgen ben ik 6 dagen voor nod. Durf echt niet te testen hoor. Heb trouwens ook alleen nog maar ovulatie testen
NOD-LIJST 8 - 15 april 8 april 9 april(1) My brand - 33 jaar - 5e kindje - 1e ronde 10 april 11 april (2) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 (ronde na vmk met hormoonspiraal) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 12 april(1) Malice - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 13 april (2) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Michele25- 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april(1) Bee80 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 April (3) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 3 na MA) Poezemens - 32 jaar 3e kindje - ronde 2 na MA Roos02 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 (na HSG) Totaal (10) Wachtbankje (4) Zwanger (1) my brand Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0)
Ik kan dus alleen naar de action als ik met de auto naar het werk ga. En nu zo lekker weer dus op de scooter. En dit keer echt minder test drang dan ooit. Of het onderbuik gevoel is geen idee. Misschien dat ik wel een x zo’n ovulatie testjes er tegenaan gooi
Ik heb dat ook! Normaal gesproken zit ik hem al te stressen maar vind het nu wel meevallen. Het is lekker weer, genoeg afleiding op dit moment denk ik
Ja iemand zei dat hier. Weet even niet meer wie. Maar heb er net eentje tegenaan gegooid en zie alleen het controle streepje. Ik geloof het niet zo
Ja gek is dat hè. Misschien omdat ik nu ook gewoon denk. Het is niet raak is het wel zo is dat super leuk. Heb mijn mindset soort omgekeerd. Wellicht om die teleurstelling te voorkomen.
Haihai, Ik heb afgelopen maand geen ei gehad en dus ook geen menstruatie gezien. Vorige week maandag vertelde iemand me dat ik een ovu test kom doen om te zien of me eisprong eraan zat te komen of niet. Vorige week dinsdag heb ik een ovutest gedaan en de test streep was iets lichter dan de controle streep, dus me ei zou nog kunnen komen of was net geweest. De dag erop weer een test gedaan en bijna geen streep te zien dus mijn ei zal al zijn geweest. Ik vermoed dus dat aankomend weekend mijn nod is. Nou is het zo dat ik net weer een ovu test heb gedaan en de teststreep is bijna net zo donker als de controle streep. Ik heb wel is gehoord dat de ovu test ook reageert op hcg en dat beide strepen dan even donker moeten zijn. Ik ga een van deze dagen nog wel een zw test er tegen aan gooien, ik heb ze momenteel niet in huis dus vandaar de ovu test gebruikt.. maar ben wel benieuwd wat zo'n ovu test nou kan betekenen vlak voor nod. En natuurlijk weet ik het pas zeker als ik een zw test doe.
Ik heb helemaal geen zin om te testen eigenlijk. Bang voor een teleurstelling, terwijl ik niet eens denk dat het raak is Heb geen bijzondere symptomen. Wel steekjes, moe, hyper/niet kunnen slapen, chagrijnig...maar dit heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden en toen ik wel zwanger was had ik het ook, dus geen verschil. En het enige symptoom waar ik mijn vorige zwangerschap aan herkende (pijnlijke tepels) ontbreekt vooralsnog.
Hierzo! It was me! Word ook veel gedaan door vrouwen in de mmm om pregnyl eruit te testen. Is veel goedkoper dan die zwangerschapstesten, en als die positief is dan weet je ook wel genoeg, maar ik deed er de dag erna een zwangerschapstest achteraan en die was heel duidelijk positief.
Hier ook bang voor een teleurstelling. Ik heb namelijk al 2x een vmk gehad, ik teste voor me nod heel licht positief en uiteindelijk toch ongesteld geworden. In beide gevallen was ik er van overtuigd dat ik zwanger was. Ik rook geurtjes al van verre afstand en was constant misselijk, eten smaakte me niet meer en me borsten deden ontzettend pijn..ook had ik kriebels in me buik. Ik testte alleen ter bevestiging. Nu heb ik nergens last van, dus ga ik er van uit dat ik gewoon ongesteld word. Ik ben wel telkens misselijk na het eten maar kan aan meerdere dingen liggen. Dat is geen typisch zwangerschaps kwaal.