Vind het weer zo vreemd, tot 2 dagen terug rommelde het flink van onderen, steken enzo. En nu sinds gisteren helemaal niets meer, geen gerommel, geen steken... Ik ben bang dat het betekend dat ik ongi moet gaan worden Zelfs mijn zere borsten zijn weg. Vaag lichaam.
Ik zit hier eigenlijk te wachten op mijn menstruatie. Na die 2 testen van gisteren en eergisteren heb ik er geen goed gevoel over. Voel me ook beetje down. Wil liever dat nu gewoon mijn menstruatie op dag 27 gewoon komt dan dat ik zo lang nog in spanning moet zitten. Heb ook echt niet het gevoel dat het raak is.
Ja dit had ik ook. Heleboel gerommel en steekjes donderdag en vrijdag (geen zere borsten overigens) en nu niks meer. Waardoor ik denk dat het over is.
Stom he, je gaat dan zo enorm twijfelen aan jezelf. Er is nog geen bloed, dus moet ik hoopvol zijn of niet?Zoveel vragen, haha
Ik voel echt elke maand wel iets en elke keer anders kwaaltjes. Deze maand voel ik niks eigenlijk en heb ook niet zoveel hoop. Ik ga zo testen maar verwacht niks.
Ik voel ook vrij weinig/niks. Ga morgen nog een keer testen voor de zekerheid, want er stond gisteren toch wel echt een 2e streepje, ondanks dat ik er geen goed gevoeo bij heb. Ik probeer nog even een foto te uploaden van de opgedroogde test van gisteren. Misschien dat jullie het dan ook kunnen zien (denk het niet).
Snap ik, is ook amper te zien via deze site. Ik zie hem zelf hier nu overigens wel vaag als ik inzoom.
NOD-LIJST 8 - 15 april 8 april 9 april (1) My brand - 33 jaar - 5e kindje - 1e ronde 10 april (1) Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - ronde 1 11 april (1) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 12 april(1) Malice - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 13 april (2) Josje85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 Michele25- 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 14 april(1) Bee80 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 April (3) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 3 na MA) Poezemens - 32 jaar 3e kindje - ronde 2 na MA Roos02 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 (na HSG) Totaal (10) Wachtbankje (4) Zwanger (2) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0)
Ah nee, balen Ik denk dat ik je in het volgende groepje weer ga tegen komen. Mijn test is ook negatief!