Ja krijg hem niet goed erop in echt kan ik hem zien bovenste is echt wit Zie zelf zonder heel erg te turen het verschil Ik heb er nog een paar liggen Morgen nog maar is Ga nog nergens vanuit kan alle kanten op
Zo spannend ik weet dat het nog altijd kan misgaan dus ga het me man pas vertellen als ik op mijn NOD een Cb digitaal heb gedaan
Denk 9dpo Had volgens cyclus kalender donderdag me ei maar had vrijdag tm zondag nog ovulatie gedaan test maar die waren niet positief denk dus ervoor gehad Heb zonder mijn spiraal altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen
Ja snap ik Dan ben je zeker. Ik denk dat dit een oploop gaat worden. Maar laten we niet te positief zijn nu. Ik zie hem in elk geval wel.
Ik blijf hem lastig zien. Maar moet zeggen dat ik zelf ook een slechte tuurder ben. Bij mijn mk hadden ze het hier wel al gezien op de foto en ik in het echt dus niet. Dus op mij moet je maar niet vertrouwen hihi
Had willen testen met ovu testen maar die had ik op me werk vergeten en kon niet naar de winkel tussen door Dus pas op die vrijdag toch test gedaan 2x Zaterdag 2x zondag 2x toen negatief
Hij komt eraan! Alleen wel gek dat de app gewoon low blijft aangeven . Vanavond echte knaller hoop ik
Vooralsnog ben ik voorzichtig blij echter vertel ik het me man pas als ik een CB zwanger in handen heb zo spannend