Nou heb nu ook die 2 voor 5 euro gehaald heb ik goede ervaringen ee van vroeger pak ik hetzelfde bakje urine als die een lichte streep geeft kan ik het voorzichtig gaan geloven
Nee nog niet het kan nog mis gaan voor NOD dus wil ik pas op NOD een clearblue digitaal doen Ben nog een leuke manier verzinnen om te geven
Ik zit buiten, heel slecht te zijn maar lijkt alsof ik wel iets zie waar het tweede lijntje zou moeten komen
Nah ik zie hem overal.. maar t is echt de 1e dag vandaag dat er iets mogelijk is om.te zien. Morgen of overmorgen zul je een oploop moeten hebben . Dus stop even met testen haha ..
Hahaha echt hè zo moeilijk Heb de 2 Kruidvat op werk gelaten zodat ik niet kan testen dus morgen doe ik die opnieuw
Ja ik heb ze nog in huis van vorige maand..en ook nog 6 van die strips.. en o ja ook nog een action ding. Krijg nu bijna ook test drang al kan t nog niet en durf ik t niet..
Hihi ik ben nu pas 5 dpo.. pff moet nog een paar dagen wachten.. deed t vorige maand ook vanaf al vroeg..
Maar lees die kruidvat early vaker negatief Maar het is echt een blauwe dikke lijn wel heel licht maar geen pennestreepje Vanaf wanneer zou ik CB digitaal kunnen doen ?
Nee ik test nooit met ovu tests. Ik koop gewoon teveel zwangerschaps testen en was vorige mnd 8dpo al bezig met testen.. werd helemaal gek.
Ja die kruitvat early hoor ik ook negatieve verhalen over. Al heb ik wel vroeger met dat kruisje getest bij mijn zonen. Met mijn 3e enkeld de kruitvat. Ik geloof dat ik testte 2 of 3 dg voor mijn nog toen en toen een leuke test had. Ik twijfelde nooit. Dus als ik volgend weekend negatief test dan kan ik wel op rood denk. Al hoop ik zo op een mooi paaskadootje
Lees op de site 4 dagen voor je verwachte menstruatie Dat zou morgen zijn Ik ga eerst die sensi doen in de ochtend heb er nog 1 van Dan midden doe ik die andere van kruidvat Als die oplopen haal ik een CB voor maandag
Heel eerlijk bij mijn 4 kinderen heb ik echt gewoon maar 1 test gedaan en idd na NOD Haha en nu zo mee bezig
Echt he.. oh je 5e.. wow zo gaaf. Ben je bang voor reacties? Ik ben voor de 4e aan het duimen maar wel bang voor reacties.