Haha nee die waren er al. Vanaf de 1e Omdat ik toen 19 was dusja Mensen hebben altijd wel wat te zeggen Trek ik me niks van aan Me kindjes hebben het heel leuk samen Zoon 13 dochter 11 zoon 9 zoon 4(8april 5jr)
Jij al echt eentje van 15 12 9 dan is voor jou erg lang geleden maar super leuk zo kleintje weer Mijn jongste is best een zorgen kinde met zijn astma maar nu lijkt het goed te gaan Vandaag mijn wens voor nog eentje
Ja hier word de oudste idd 15, en die denkt dat ik gek ben met een wens voor een baby nog. En ik vind pubers leuk op hun manier.. Maar waar is de tijd gebleven dat ze nog lekker met een tutje tegen aan kruipen en dat je nog hemel en aarde bent voor je kindje.. Ik was ook 19 toen mijn oudste kwam.. Oké 20. De tijden waren anders ook met mijn jongste. En het is best moeilijk voor me.. Ik hoor officieel bij de puber moeders.. vaak zijn deze moeders over de 40/45 Jaar in mij omgeving en ik ben echt nog wel wat jonger in mn hoofd dus mis ik aansluiting(35) En ook heb ik veel vrienden die nu pas aan kindjes beginnen dus die aansluiting met oudere kids is ook weg.. Ik ben nog niet echt klaar om zeg maar de vrijheid op te zoeken maar nog steeds liefde uit te delen. En het weer anders te doen.
En idd.. 10jaar is lang geleden.. daarom ook weer zo spannend en voor al dat iedereen me voor gek verklaard nu we de vrijheid hebben
Heel mooi gezegd zo denk ik er ook over Als ik vraag wat vinden jullie van een broertje/zusje nou dan hoeft t niet persee hahah de jongste wilt wel graag
Hahah ja ik denk mocht ik zwanger zijn dat ik het geslacht niet wil weten Heb van beide al gezondheid is nummer 1
Ja idd ik heb het alle 3 de keren geweten maar nooit geen babyshower of een tegenwoordige reveal party gehad.. Ik denk wel dat ik het wil weten want ik vind het shoppen wel erg leuk. Maar sowieso geen reveal party.. Ik vind dat echt zo lomp..
Nee ik zou dat ook niet willen Zo gender party Ik weet niet of ik het geslacht wil weten Ik houd ook erg van shoppen Heb al tijdje terug pakje bij de hema gespot Kan voor beide hhahaha Als ik zeker weet dat zwanger ben haal ik die Ooh zo spannend zeg ben zo zenuwachtig
Nah ik denk aan je testje te zien dat je wel zwanger bent hoor. Morgen moet ie al ietsje donkerder zijn.. Whoeii ik duim met je mee.
Is er nog getest vandaag? Hief beginnen de zenuwen alweer te komen. Zou het nu dan toch raak zijn? Vandaag 6dpo.
Hier nog geen zenuwen....ben ook pas 3 of 4 dpo en voel (dus) nog niks Maar ben wel benieuwd naar anderen!
Ja ik ben ook wel benieuwd naar de rest. Maar als ik zelf dan weer op rood zou gaan is ook wel pijnlijk. daarom wel een paar keer gedacht ga niet meer op t forum maar ja doe t toch elke keer weer
Ben zo blij zwanger 1-2 Heb nog 1 test die doe ik donderdag of vrijdag dan hoop ik dat 2-3 aangeeft Zaten 2 in pakje wel dure dingen zeg poeh 21 euro voor 2 testjes Want ik had die kruidvat 2 voor 5 en Kruidvat early en waren nog best licht wel iets beter als gisteren maar nog steeds erg licht Heb ze ook weg gegooid Hopen dat alles goed gaat
Ja ik hoop het ook. Maar ik realiseer me dat ik nog best vroeg ben donderdag pas 4 weken We gaan van het goede uit Dankjewel voor je felicitatie