NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Reden voor mij om ovulatietesten te gebruiken, is omdat ik 36 ben en niet meer eeuwig de tijd heb. Ik heb vorig jaar pas de liefde van mijn leven gevonden. Voor die tijd had ik niet eens een kinderwens!
    Vandaar dat we nu gewoon weinig aan het toeval willen overlaten en een beetje hulp kan nooit kwaad. ;)

2. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu een knaller van een ovulatietest. Dat wordt een gezellig avondje straks ;)

Net naar de gyn geweest. Zaad was topkwaliteit en ik moest nog 2 extra uitstrijkjes en bloed prikken op schildklierdingen. Komende cyclus moet ik om de zoveel dagen een echo laten maken en daarna kijken we verder. Maar als dat topzaad vanavond nou even extea z'n best doet.... Ach ik zie t allemaal wel.

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik voel me vandaag beetje weird.. heb last van mijn onderbuik, zweet als een gek en ben wat licht in mijn hoofd en weeïg op de maag.. zouden dat tekenen kunnen zijn van de (aankomende) eisprong? Theoretisch zou deze zondag of maandag zijn..

Vind deze ronde best spannend.. vorige keer was ik in ronde 2 zwanger.. stiekem hoop ik zo dat het deze keer ook lukt!

Voel me niet ziek.. gewoon raar :D

4. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Haha Famke, dat klinkt bekend. Ik was de vorige keer ook in ronde 3 zwanger en dat is nu ook de komende ronde... Ik hoop het stiekem inderdaad ook dat het nu weer zo is :)

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Marianne veel plezier met klussen! Gelukkig was de uitslag van het zaadonderzoek goed! Succes met de rest van de onderzoeken! Hopelijk zijn ze niet nodig enword je deze ronde zwanger.

Ik ga ook aan de klus vanavond! Net een knal ovu test gehad.

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook veel plezier! :)

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Veel plezier dames! :D

Hier vanmorgen voor zekerheid ff testje gedaan nog geen komende knaller, ben ook wel vroeg in m'n cyclus.. Maar komt ook wel goed uit zit in de nachtdienst, toch iets ander ritme...

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Veel klusplezier dames! Zet 'm op!

9. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij nog geen eisprong te bekennen, verwacht en eigenlijk ook pas zondag of maandag. Voorlopig hoop ik dat hij de komende dagen niet komt aangezien mijn man vanaf gisteren tm zondag middag niet thuis is... Pff best balen zo net vlak ervoor. Zou de kans hierdoor te klein worden denken jullie?

Xx

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zondagavond gelijk gezellig maken ;) en als je zelf je eisprong zondag of maandag komt dan kan t we op tijd zijm hoor als hij dan springt

11. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dan kan ik het mij inderdaad voorstellen! ik heb geen idee wanneer ik mijn ei heb, dat zal wel na het weekend zijn... dus ervoor en erna maar aan de klus en dan zien we wel voor deze maand :D

12. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Mijn man is hier de gene die ouder is hij is al 41 dus we willen niet te lang meer wachten, zelf ben ik 31 en ik voel me soms een wandelende biotijdbom, maar ik ben ook erg ziek geweest dus nu alles weer de goede kant op gaat is een kindje mijn grootste droom.

13. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Je hebt een heftige geschiedenis Meempie! Een kindje zou echt een prachtig nieuw lichtpunt zijn na zo'n intense tijd of niet? :)

Hier zit de eisprong er echt aan te komen.. Zoals ik me vanmorgen voelde en vanavond ontdekte ik ander slijm (servix??).. ben zo benieuwd waar t schip strand vind t wel erg lekker dat we weekend op vakantie gaan.. ben ik er in mijn hoofd ook minder mee bezig ;) en ben hobby fotograaf dus ga er vanuit dat ik hier alle tijd voor heb op vakantie :D

14. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Hallo meiden! Is er nog een plekje voor mij? :)

Faartje, 26 jaar.. ronde 2 en nod op 11 augustus(denk ik). 2e kindje :)

15. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik even wat vragen? Ik heb hier toch wat geks. Ineens sinds vandaag gevoelige borsten terwijl ik mijn ei denk ik toch echt nog niet gehad heb :( Heeft een van jullie dat wel eens vóór de eisprong gehad?

16. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil veel gevoeligere borsten.. zal toch wel samenhangen met hormonen ;)

17. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik ben gisteren even langs bij huisarts en vroeg ook over uitslag. Onze uitslag is helemaal goed en normaal..En ik heb ook gevraagd aan assistent over wanneer mogen we verder afspraak maken.. Dus we moeten nog half jaar verder proberen als lukt niet. Dan we mogen weer terug naar huisarts toe..

Verder we proberen gewoon doorgaan verder... Hoop wel gelukt!
    En we hadden wel paar keer klussen.. Hopelijk vanavond weer doen..

18. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie!! Jup we gaan zondag en maandag maar gelijk aan de slag en hopen dat het nog optijd is! :)

19. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Mag ik mee doen hier? Wij gaan voor een derde kindje. Koperspiraal is er net uit. Dus ronde 1. Geen druk op de zaak hoor, we hebben geen haast.

13 augustus NOD, bij een cyclus van 28 dagen. Soms heb ik een cyclus van 26-27 dagen maar houd 28 aan. Volgende week maar eens aan de klus :)

20. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend, kan mij voorstellen dat deze mooie droom maar snel mag uitkomen!

Deel Deze Pagina