Ik wel altijd, het meest grappige is dat mijn ovulate test vandaag dus bevestigd dat ik woe of donderdag mijn eisprong zal hebben
Hey meiden, mijn eisprong is als het goed is gister geweest, dus nu plaats genomen op het wachtbankje. Doe geen ovulatie testen ofzo, maar mijn cyclus is in zekere zin regelmatig, Dus hij zal al wel langs zijn geweest. Niet echt bezig geweest met klussen, dus deze maand zal wel niets worden. Maar ach, we zullen het zien.
Kan dus goed dat ik m voel.. Toen we de 1ste keer zwanger probeerde te worden weet ik ook nog wel dat ik m voelde, maar weet niet meer of ik m alleen voelde als je sprong of ook de dagen ervoor.. als ie nou al zou springen zou t wel vroeg zijn..
Ik voel m'n ei wel groeien, denk ik.. Vandaag steeds wat steekjes rechts onderin m'n buik.. Ovulatietest nog lang niet positief maar 2e streepje wel zichtbaar.. Soph86 veel plezier ;P
Ik voelde mijn ei voor de vmk altijd springen. Nu niet meer. Heb wel een wat zwaarder gevoel onder in mijn buik na de eisprong, maar heb eigenlijk geen idee waar dat mee te maken heeft.
Ik vermoed toch dat mijn eisprong er aan zit te komen. Net dan ook maar lekker geklust! Ik hoop zo dat het deze keer raak is. Ik heb de afgelopen keren nog geen zwangerschapstest gedaan. Ik wacht echt tot NOD. Ik heb ook geen zwangerschapstesten in huis, dat scheelt ook om het vol te houden. Ik word over drie maanden voor het eerst tante van een meisje. Bij mijn broer en schoonzus was het gelijk raak. Dubbel gevoel daardoor; waarom lukt het hen wel, maar ik ben ook super trots!
Hier is mn eisprong denk ik gisteren geweest en mag ik dus op het vreselijke langdurende wachtbankje plaatsnemen. NOD is 9 augustus maar vermoed dat ik al wel eerder aan het testen ga 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje.
@mona: ja idd zo'n zwaarder gevoel. Vreemd he, weet ook niet waar het mee te maken heeft. @zonnetje: snap je dubbele gevoel ja, maar wel super leuk dat je tante wordt!! Maar het zou leuk zijn als je nog een paar maandjes tegelijk zwanger kan zijn met je schoonzus. Dat hoop ik ook met mijn eigen zusje (die is nu 5wk dus nog lang de tijd). @sasjuh: ja erg he dat verdomde wachtbankje! Eerst kan je nog het hele klusproject plannen enzo en daarna alleen maar wachten, mn minst favoriete tijd van de maand (behalve ongesteld zijn). Maar ook wel mooi want je hebt ook nog hoop altijd en dat is ook wel spannend!
Spannend meiden. Hoop dat jullie wachten snel beloond wordt. En ach, een beetje klussen is niet erg. Wij zitten in onze eerste ronde. Tot nu toe ben ik van al mijn zwangerschappen de eerste ronde zwanger geraakt. En nee weet hebben echt geen dagelijks seks. Een keer rond mijn eisprong was vaal al genoeg. Helaas wel drie van de vijf keer een miskraam gehad. Liever sla ik nu de miskramen over en doe ik wat langer over en dan meteen gezond zwanger ! Gisteren wel seks gehad maar manlief heeft een "mannenweelend" gehad. Met veel drank, sigaretten en ongezond eten. Zal mij benieuwen of al het zaad was dronken ;p Voor de meiden die al op de wachtbank zitten, duimen draaien! En voor de klussers. ..... have fun!
vind het ook wel spannend weer hoor! ik denk dat mijn ei morgen komt. maar voor de zekerheid toch maar even klussen.. de vorige keren was het klussen precies om mijn ei omdat het toen voeld, en nu niet dus weet het helemaal niet zeker. en woensdag is ML niet thuis, dus het komt er dan ook niet meer van... voor iedereen spannend!!
Haha, is ie naar de zwarte cross geweest toevallig, Betsie? Laten we hopen om idd gewoon gezond zwanger te worden, zoveel miskramen is ook niet niks zeg.. Hopelijk wordt t je nu bespaard.
Ook ik wik me (helaas) weer melden. Huclau, 32jaar, 4e ronde na miskraam, 2e kindje, NOD 15 aug. hopelijk Veel roze deze maand!
Ja! Teminste dat denk ik.. vage krampen/steekjes in mijn onderbuik en een beetje spierpijn gevoel, erg herkenbaar wat je zegt! dus volgens mij heb je gelijk
Ff moeten bijlezen. We hebben een nieuwe keuken gekregen, was ik erg druk mee😁, wel heel mooi geworden! Nu breekt de klusperiode aan! Ik begin vanmiddag met ovu testen. Ik zie dat er al een paar dames op de wachtbank zitten, succes!