NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Succes L4atje!!

2. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit vandaag op 3 of 4 dpo en heb t idee dat er van alles daarbinnen gebeurt. Heel irritant want nu ben ik er continu mee bezig. En het is waarschijnlijk toch niets want heb gewoon een overgevoelig lichaam ofzo.
    Hoe gaat t met de andere die al op t wachtbankje zitten?

3. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    spannend l4tje, veel succes :D !
    Marianne1: pff ja dat gevoel is af en toe echt vermoeiend!
    volgens mijn banner is vandaag mijn eisprong maar ik heb het vermoeden (aan de steekjes e.d. die ik gehad heb) dat mijn eisprong zaterdag is geweest.. maar goed geklust de afgelopen dagen dus daar zou het niet aan moeten liggen :p ..

4. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Wat denken jullie moet hij nog donkerder of aan de klus?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      2
  5. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Dank jullie wel! Nu onderweg naar het zkh! 13.45 uur iui! Ik zou voor de zekerheid gaan klussen Meepie84. Anders over 4 uurtje (niet te veel drinken tussendoor) nog eens testen!

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meepie hij kan nog ietsje donkerder maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. En t is nog begin vd middag dus zou idd aan de slag gaan vanavond! Evt morgenavond nog een keertje extra voor de zekerheid ;)

7. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht een zwangerschap test te zien maar het is dus een ovulatie test! Hopelijk over twee weken wel een positieve zwangerschap test.

Bij de eerste heb ik wel eens een ovulatie test gebruikt en ik dacht altijd dat de strepen exact even donker moesten zijn. Maar jouw test is en twijfelgevalletje dus zou toch voor de zekerheid maar gaan klussen ;)

Wisten jullie dat je met ovulatie test ook een zwangerschap kunt op sporen. Ik was bij de eerste overtijd en had geen zwangerschap test in huis. Alleen nog ovulatie testen. Toen heb ik die s avonds gebruikt omdat ik zo nieuwsgierig was en ja echt knal positief ;)

8. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend L4atje! Heel veel succes!

9. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Mag ik mij ook melden dames?
    Mijn naam is Mickey, NOD is 10 augustus, 29 jaar, ronde 1, eerste kindje.
    Heel veel succes allemaal!!!

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Verbaasd.. Hij is hier bijna positief.. Zal vanavond nog een keer testen zit nu op cd 12.. Vorige maand cd16 pas positieve test.. Daar had k m'n klus tijd ook een beetje op ingesteld 🙈
    Wat zouden jullie doen, ik denk dat hij vanavond of morgenvroeg echt positief is.. Gisteravond gezellig gehad, om de kwaliteit van t sperma beter te houden zeggen ze om de dag.. Dus dan vanavond maar niet en morgen sowieso weer? Of toch vanavond wel? Pff lastig he.. Hij gaat natuurlijk pas 24-48u na positieve test springen..

Eerste test is van gistermiddag 13.15..

zal t dan toch door de tarwekiemolie zijn dat dat invloed heeft op de eisprong.. Ik ben benieuwd...

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    #271 Tibo, 28 jul 2015
    Laatst bewerkt: 28 jul 2015
    Ik hoor ook vaak dat om de dag beter is als elke dag, dus ik denk dan morgenavond.. al gaat dat een beetje tegen je gevoel in hè, bij zo'n test 😉

12. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Euh ja nogal 😁 heb t gevoel dat k dan de kans laat schieten terwijl t eigenlijk gewoon moet kunnen zo..

13. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Zo alles weer ff bij gelezen :p heb goed wifi op de camping maar wil niet te vaak hier kijken.. Wil lekker vakantie vieren en niet steeds met een zw bezig zijn.. mijn nod is 10 aug ga ook niet eerder testen..

Ze hebben hier erg leuke gezinsbadkamer dus kunnen mooi hier testje doen mocht t zover komen ;)

14. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan ook morgenochtend doen. Wacht je net iets langer, en 'ochtendzaad' schijnt goed te zijn ;)

15. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Haha euh dan moet de wekker op 4.30... 😴 maar goed, we moeten er wat voor over hebben he 😜
    Maar ff zien morgenochtend of morgenavond t gaat iig gebeuren 😁

16. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Fijne vakantie famke!

17. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee dat is wel heeeel erg vroeg! ;)

18. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu al om de dag aan het klussen. Ovulatietesten zijn nog wit maar ik verwacht hem ergens tussen donderdag en zondag.
    En ach... teveel klussen is ook geen ramp ;)

19. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had zondag een positieve test, dus mijn nod mag naar 10 aug. Ik was datumlois. Voor mijn doen een korte cyclus dit keer, ben blij :) We hadden vrijdag en zondag geklust, gisteren geen mogelijkheid gehad. Om de dag zou goed zijn zeggen ze dus ik hoop maar dat er een goede zwemmer tussen zit ;)

20. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Dames ik heb tips nodig! Ik heb nu al 7 dagen een knipperend gezichtje van de clearbleu test en nu zijn mijn test staafjes op!
    Nog door testen of er vanuit gaan dat mijn ei al geweest is.
    Helaas hebben we nu minder geklust als anders.
    Mijn man was minder fit :(
    Vanavond maar zorgen dat er geklust word en afwachten maar!
    Mijn nod is 12 aug

Ik hoop op heel veel roze succes allemaal!!!

Deel Deze Pagina