NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Hoi Marianne,

Ons zoontje is nu 14,5 maand. Ik denk dag m'n eisprong gisteren is geweest gezien de drukkende pijn in m'n linkerkant, maar heb geen ovulatietest gedaan dus zeker weten doe ik het niet.

Voor ons vorige zs heb ik wel van alles gekocht en geprobeerd aan testen, maar probeer het dit keer dmv de Billingsmethode een beetje in kaart te brengen. Tot nu toe zijn de veranderingen duidelijk merkbaar dus heb goede hoop dat ik m'n lijf snap deze keer.

Wat vervelend/moeilijk dat een zs dit keer zo lang op zich laat wachten 😔. Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.

2. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ja daar komen wij wel voor in aanmerking hoor, maar dat is ook niet niks. Erg intensief, lang wachten en maar 20% kans dat je daadwerkelijk zwanger word.

3. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat heftig Sappie! Ik hoop dat je snel een positieve test hebt en alles goed verloopt.

4. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik twijfel wat te doen. Mijn baarmoedermond verandert, voelt zachter, wat betekent dat mijn eisprong in aantocht is. Gisteravond geklust. Zal ik nu vanavond of morgenavond weer klussen?

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou t nog om de dag doen zonnetje en op de dag vd eisprong misschien nog keertje extra voor de zekerheid.

Voel me vandaag niet helemaal relaxed, heel snel geirriteerd (mn zoontje is ook niet te genieten vandaag) en snel gestresst om niks. Nog steeds soort van krampen ook, net als gister maar dan ietsje minder. Als t een week later was geweest zou ik denken dat mn menstruatie eraan komt.

6. Bintje83

Op naar 12 augustus denk ik dan maar, gebruik jij ovulatietesten Sappie of weet je op intuïtie wanneer je ei er is?

7. Bintje83

Jeetje Sappie,

Lees nu net je verhaal ontzettend heftig. En wat ontzettend dapper dat jullie er weer voor gaan. Zwanger raken is spannend, maar de periode er na net zo voor jullie stel ik me zo voor.

Dikke knuffel

8. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Marianne1, dat had ik de laatste keer ook, soort van menstruatiekrampen. Heel irritant omdat je elke keer het gevoel hebt dat je gaat menstrueren. Mogelijk een innesteling? Ik duim voor je dat het bij jou een goed teken is.

Is er hier iemand die tarwekiemolie gebruikt? Ik twijfel nog steeds of ik het zal gaan gebruiken.

9. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sappie, jeetje wat heftig zeg! ons nichtje heeft vorig jaar haar dochter van 3 maanden verloren. Wel binnen een jaar in verwachting en heeft inmidels een wolk van een zoon. Het is je gegunt!!

hier volgens mij vandaag mijn ei. steekjes in onderbuik. we hebben maandag en zaterdag geklust dus dat zou goed moeten zijn. Wil proberen wat verder voor de eisprong te doen, misschien meer kans op een meisje hahaha

wat is DPO waar jullie het over hebben?

10. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na de eisprong karwekiemolie gaan nemen. En ik slik nu dubbele dosis foliumzuur. En doe sokken aan in bed. Kortom: alle geruchten die eventueel zouden kunnen helpen, doe ik deze maand ;) baat t niet.....

Weet iemand trouwens waarom je overal leest dat je tarwekiemolie het 2e deel vd cyclus gebruikt en niet de hele cyclus? Of kan t ook gewoon de hele cyclus?

11. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Marianne, je mag tarwekiemolie gewoon doorslikken, maar het schijnt goed te zijn voor de innesteling. Daarom slikken ze het vanaf de eisprong. Sommigen slikken tot aan de eisprong theunisbloemolie. Dit heeft weer met de menstruatiecyclus te maken.

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik slik t deze maand voor het eerst, gewoon de hele cyclus..
    Ik heb een prima regelmatige cyclus maar wel met vanaf 5-6dpo altijd al bloedverlies.. Dit zegt nog niks, had ik met de zwangerschap van m'n zoon ook. Maar dacht, baat t niet schaad t niet.. Nu deze maand positieve ovulatietest 3dgn eerder als vorige maand.. Zou t ervan komen? Ik weet t niet.. Ben iig benieuwd of t verschil maakt..

13. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Wow dat is heftig om op zo een manier je kindje te verliezen ik krijg het er helemaal koud van, wel knap dat je nu weer aan durft.

Hier vandaag mijn eisprong gehad maar vriendlief wilde niet :xmaar ja ach gister goed geklust dus en zondagook. Ja eigelijk de hele week alleen op het moment supreme dus weer niet :$,

Maar hopen dat het genoeg was.

*neemt plaats op het wachtbankje*:)

14. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Hier heel de week niet geklust, mijn man wou niet. Erg vervelend. Mijn Action test gisteren was positief. Vandaag zou wellicht nog iets uithalen.
    Als ik deze maand op roze ga zijn er grote wonderen gebeurd!

Succes iedereen.

Pff een kindje verliezen, het ergste wat je als ouders mee kan maken. Hopelijk gaat het zo lukken en is het dit x een gezond kindje.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wat een heftig verhaal Sappie, sterkte nog en heel veel succes deze ronde!

Hier is er gister ook niets van gekomen.. discussie met man.. Hij is bang dat t nu al terug valt in 'moeten', dat was t bij de eerste na een jaar proberen wel een beetje, en daar ziet hij heel erg tegen op.. ik ben er nu al veel te veel mee bezig.. moet mss eerst maar eens kijken hoe überhaupt mn cyclus een beetje verloopt.. Dus laten gaan en gewoon wanneer we zin hebben.. pff.. moeilijk. Maar hij heeft wel een beetje gelijk.. ach we zullen zien.. Deze ronde verwacht ik er niet veel van..
    Maar goed dat deed ik de ronde toen we zwanger raakte ook niet, we hadden net een pauze omdat we een afspraak in t ziekenhuis hadden, nergens naar gekeken dus en toen was t ineens raak.. mss heeft t toch ook met stress te maken..

16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Sappie, wat een verhaal zeg.

Hier beginthet echt spannend te worden. Ik zit nu op 8 dpo (voor degene die er later bij zijn gekomen: eisprong was eerder, maar mocht hier blijven kletsen).
    Ik heb steekjes in mijn liezen, dat heb ik alleen nog maar gehad bij mijn zwangerschappen, maar daarbij heb ik niet een goed voorgevoel (zelfbescherming?). Mijn voorgevoel had het voor zl altijd goed. De 3x dat ik zwanger was ek de 7 keer dat het niet zo was. Ook nu in ronde 1 klopte het, maar de vorige ronde absoluut niet. Dus probeer ik mijn voorgevoel niet te hard te laten spreken.
    Gistermiddag 2 uur hondsberoerd geweest en daarna was het over.
    Ik had vanmorgen al testdrang, maar heb niet getest. Nog een paar dagen volhouden.

17. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat irritant, allemaal mannen die niet willen! Heb dat ook wel eens gehad en baalde dan zo.

Spannend lieflief al 8dpo!! Dat gaat snel zeg, je kan al bijna testen dan. Ik zit op 5 of 6 dpo, de krampen van de afgelopen dagen zijn nu weer weg.

18. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ik gebruik geen ovulatietesten, dat heb ik bij mijn dochter ook niet gedaan. Gister was m'n ei, dat dacht ik tenminste. Maar sinds gisteravond en de hele nacht moet ik erg vaak plassen en plas ik zelfs bloed. Dus vanmorgen even urine naar de ha gebracht. Nu twijfel ik dus wel of de krampen van m'n ei kwamen, of van een blaasontsteking?
    Gebruik jij wel ovulatietesten Bintje?

Bedankt allemaal voor het medeleven! Wij hopen uiteraard ook op een gezond kindje...

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha hier wil man altijd wel gelukkig 😉
    Maar paar dgn voor de eisprong kan ook nog genoeg zijn he!

4dpo...

20. Bintje83

Is DPO - Days Past Ovulation? Of heb ik het mis ☺️

@ Sappie; ik gebruik deze keer geen ovulatietesten. Wel gegaan toen we voor de eerste gingen en het langer ging duren, maar uit eindelijk is het daarmee niet gelukt. Dus bespaar me nu de centjes en kijk naar m'n slijmvlies en andere lichamelijke symptomen.
    Had gisteren avond nog wat kleine speldenprik steekjes in m'n onderbuik en gevoelige borsten.
    Borsten zijn wel iets aan het doen 😆 maar kan ook gewoon hormoonpiek zijn ivm eisprong. En heb het best wel warm de hele tijd...dit heb ik beide sinds m'n zwangerschap niet meer gevoelt.....maw m'n fantasie neemt een loopje met me. En probeer me niet te erg te verheugen op de 12de 😅.

Even een algemene vraag voor de dames met ervaring...hoe wisten jullie dat jullie een vroege mk hebben gehad?

Liefs

Deel Deze Pagina