Gisterenavond wat kleine steekjes in mijn rechter lies. Verder eigenlijk nergens last en de steekjes zijn ook weer weg. Vandaag 4 dpo. @Bintje83 dpo is inderdaad days past ovulation. Bij mijn v mk had ik op nod een positieve test met de 2v5, maar was geen knaller. Om het zeker te weten had ik een cb met indicatie gedaan. Die gaf ook aan dat ik zwanger was 1+2 weken. Een week later werd ik toch nog ongesteld en op de 2de dag van de menstruatie verloor ik een stolseltje. Dat was volgens de vk het vruchtje. Voor de zekerheid moest ik een week later nog een test doen om te kijken of mijn hcg weg was. En ik had een week later een witte test.
Heey meiden! Helaas ronde 9 voor ons. Mag ik op de lijst.... Ik ben 29 jaar en we zijn nu in ronde 9 voor een 2e kindje nod op 13 augustus. Helaas dit jaar al een mk en bbz gehad. We blijven hoop houden. Ik wil bij zw en kids ovu testen bestellen. Is dit een goede keus? Ik temp sowieso wel maar wil ff wat ovu op voorraad. Hoor vaak meiden met de dipsticks maar welke dan? Gewone of extra gevoelige? En de zw testen zijn die ook goed? Lieve groe
Nou heb net gebeld voor de uitslag. Maar er is geen ontsteking gevonden. Dus nu word mijn urine op kweek gezet, en moet ik morgen weer bellen. Het rare is, dat het bloedplassen en de pijn erbij ineens over is. Wel heb ik nog een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Ik snap d'r niks meer van?
Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger en kids en werken prima.. Ik denk dat ik ook plaats kan nemen op t wachtbankje.. M'n positieve test kwam eerder dan verwacht, dus hoop dat we er genoeg aan gedaan hebben dit keer.. Blijft altijd weer spannend.. "Gelukkig" veel werken komende 2 weken, gaat de tijd lekker snel en niet veel tijd om er teveel over na te denken..
Heb vandaag een duidelijker streepje op mijn test. Gisteren en maandag geklust. WAt denken jullie, morgen mijn ei? Of wordt ie morgen nog duidelijker en heb ik overmorgen mijn ei? Morgen klussen staat sowieso nog op de planning. Ik heb ook een vroege mk gehad. Een week na de positieve test op nod kreeg ik een bloeding. Na die week bloeden begon de buikpijn. Na vijf dagen hevige buikpijn (wat leek op obstipatie) toch de ha gebeld. En een half uur later zat ik in het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken. Het bleek een bbz die zichzelf uiteindelijk heeft opgelost maar dat heeft nog een week geduurd voordat die zichzelf 'eruit bloedde'. Na die laatste bloeding zakte mijn hcg ook pas.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 augustus 2015 ♥ 8. (5) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 9. (4) Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 10. (6) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 J010, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje 11. (5) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje 12. (5) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde 13. (4) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 14. (4) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje 15. (5) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz Datumloos. (1) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Hier toch weer veel vage krampen vandaag, vooral smiddags. Zo irritant, ik ga dan meteen van alles denken (hopen) maar weet dat ik dit eerder heb gehad dus dat t niks zegt. Het voel zeg maar steeds trekkend en zeurend en broek zit minder lekker. Heeft iemand dat ook wel eens? Heb t altijd voor nod, maar nu dus al vanaf 3/4 dpo. Maar ja mn lichaam heeft me al zovaak voor de gek gehouden dat ik weinig hoop heb.
Hè Marianne, Wat vervelend he die onduidelijkheid. Ik kan me de onzekerheid zo goed herinneren van de vorige keer. Ik duim met je mee dat de vage klachten het begin van iets moois zijn 😃 Aan allen..ik probeerd mezelf op de lijst te zetten maar helaas zonder succes 😕. Zou iemand me willen toevoegen? NOD 12 augustus, Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Liefs
Dat heb ik nu ook, de smiley blijft knipperen. Maar mijn temperatuur blijft laag, dus ik ga ervan uit dat mijn eisprong nog niet is geweest. Heb jij inmiddels een vaste smiley gehad?
Ik heb sinds vanmiddag ineens die steekjes in mijn rechter lies weer terug en nu ook een zeurderig trekkend gevoel in mijn onderbuik. 1 ding stond ik vanavond echt raar van te kijken. Ik ben altijd dol geweest op augurken en van de een op de andere dag vond ik ze niet meer lekker. Vanavond zag ik een potje augurken in de koelkast staan en had er in 1x zin in. Verder heb ik de hele dag al hoofdpijn en af en toe steekjes in mijn borsten. Dit zal allemaal wel niets betekenen, maar toch geeft het je hoop.
Snap dat t hoop geeft Mona. Hopelijk betekent het ook echt iets en houden onze lichamen ons niet voor de gek. Heb je dit vaker? ben benieuwd hoe t zich de komende dagen ontwikkelt...
Nee niet zoals nu. Heb normaal wel symptomen die de menstruatie aankondigen, maar is toch net iets anders. En daar is het nu ook nog te vroeg voor. Nu pas 4 dpo. Bij de vorige zwangerschap ben ik alleen 3 dagen misselijk geweest en had verder ook geen symptomen. En bij de v mk had ik ook nergens last van. Voelde mij toen ook niet zwanger. Laten we hopen dat het goed uitpakt en onze lichamen ons inderdaad niet voor de gek houden.
♥ NOD lijst 8 t/m 15 augustus 2015 ♥ 8. (5) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 9. (4) Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 10. (6) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 J010, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje 11. (5) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje 12. (7) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 13. (4) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 14. (4) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje 15. (5) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz Datumloos. (1) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 41 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET