NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier een dochter uit 2012 en een dochter uit 2013. En hopelijk in 2016 nummer 3!

Vandaag 5 dpo en moe en vanmiddag met vlagen misselijk. Verbeelding? Symptomen van evt zwangerschap is het nu nog te vroeg voor toch?

2. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Hier nog nergens last van! Maar m'n moppie is ziek dus ik ben de hele dag/nacht bezig met waterluiers en braaksel :( zo zielig als ze zo ziek zijn!
    Dus niet echt bezig met het wachtbankje..wat ik eigenlijk wel prima vind!
    Nog een ruim weekje en dan de eerste testers! Voelen jullie al wel van alles?

3. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marianne: hier een bewuste keus. Mijn man heeft heel erg lang gezegd dat hij geen derde kind wilde. Hoewel ik dat heel erg moeilijk vond kon ik niet anders dan zijn gevoelens respecteren. We hebben we er heel veel over gepraat.

Twee maanden geleden kwam ineens de omslag. Dankzij het liedje van ali B notabene! Hij wilde er toch nog wel heel graag een kindje bij. Ik heb even gewacht voordat ik mijn spiraal eruit heb laten halen. Wilde zeker weten dat deze wens van ons samen is en we dit allebei graag willen !

Geen haast nu. Alleen gezonde spanning :)

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk! En wat ali B wel niet teweeg heeft gebracht met dat liedje ;)
    Het lijkt me moeilijk als je meer/minder kinderen wilt dan je partner. Mijn vent zei ook heel lang: waarom nog een? En nu wil ie t wel maar het zou ook prima zijn van niet. En heb dat zelf ook wel hoor, dat mocht t gewoon niet lukken, dat ik daar dan wel mee kan leven. Zitten ook veel voordelen aan (verre reizen makkelijker en goedkoper, niet weer in de luiers/kinderwagens). Maar op een of andere manier heb ik er nu onbewust toch wel een beetje mn zinnen op zwanger worden gezet ;)

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mijn man zei na de geboorte van mn zoontje ineens dat ie dr maar 1 wilde.. Had ie nooit eerder gezegd, zei altijd 2. Ik was echt een beetje boos.. ik zou er heel graag 2 willen en dat zou dan toch een beetje rouwen zijn ofzo.. ik zei dat ie dat wel voor de zwangerschap had moeten zeggen, dan kon ik alles meteen beleven alsof t ook de laatste x zou zijn.. nou wil ik dat allemaal zo graag nog een x mee maken.. als hij dat niet zou willen of t zou niet lukken dan zou ik dat echt heel erg vinden. Gelukkig is ie bij gedraaid 😊

6. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Roosje35, ik had geen clearbleutesten meer en had een test van de action gebruikt de volgende dag. Deze was positief!
    De dag erna was de actiontest iets minder. Ik verwacht dat ik wanneer ik met action teste een vast gezichtje had gehad!

7. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Bij mij is het precies hetzelfde tibo! Ook mijn man is nu omgedraaid!!

8. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoe mannen kunnen verschillen... Die van mij wilde er altijd al 3 , alleen ik moest daar ook nog achter staan :)

9. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen beleven zo'n zwangerschap en de baby tijd heel anders dan wij vrouwen. Best wel lastig soms.

Marianne1: die druk ervaar ik ook niet. Had ik bij de tweede al niet en nu zeker niet meer. Als het onverhoopt niet mag lukken dan zou dat echt heel erg jammer en verdrietig zijn maar denk ik dat ik er wel mee kan leven. Ik heb al twee keer goud gehad ! Tussen de eerste en de tweede heb ik twee miskramen gehad en na de tweede (voor mij in totaal de derde) miskraam was ik er helemaal klaar mee. Wilde niet meer en wilde gewoon rust. Als Door een wonder raakte ik toen zwanger van het mannetje dan nu bijna drie is.geen idee wanneer hij verwekt is..... Maar hij is er!

Missme: wat leuk dat de wens bij je man vandaan kwam. Gelukkig zijn jullie er nu uit ! Jouw Kids zijn nog best klein. Lekker druk straks maar wel heel gezellig! Hopelijk gauw raak !

10. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames,

Echt appart om te lezen, mijn man wilde ook geen tweede. Onze zoon is 6. Ik heb er heel veel verdriet van gehad dat hij dat niet wilde, maar kon het ook wel begrijpen, ik ben behoorlijk ziek geweest na de bevalling en ook wel in de war. Daarnaast voelt mijn man zich erg verantwoordelijk en slaapt hij al niet als onze zoon een griepje heeft.
    Maar toen ik dacht dat het echt niet meer ging gebeuren zei hij ineens dat hij het toch wilde proberen!! Nu maar hopen dat het snel mag lukken gezien mijn leeftijd.
    Ik heb ook weer ovulatie testen gedaan, maar ging niet helemaal goed, 28-07 licht positief, 29 heel vaag streepje( hele lichte urine) 30 wit. Zou betekenen dat ik waarschijnlijk 29 mijn ei heb gehad. Gelukkig tussen de keuken verbouwingen door wel geklust, dus we zien wel weer.
    Spannend hoor mokkey

11. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het is weer spannend voor ons allemaal. Ik heb, denk ik, afgelopen woensdag mijn eisprong gehad. Ik ben toch maar begonnen aan de tarwekiemolie. Nu afwachten maar. Gelukkig leuke drukke weken in het vooruitzicht, dus hopelijk vliegen ze om.

12. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    toch fijn he als je dagen na je eisprong goed gevuld zijn, dan lijkt de tijd sneller te gaan en ben je (ik tenminste) minder bezig met het toeleven naar die NOD dag! :p

13. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik ben 1 week voor nod. Ik zie dat mijn buik is gewoon aangekomen en ook beetje dikke buik maar mijn gewicht blijft gewoon hetzelfde. Ik eet normaal.
    Afgelopen 2 dagen na eisprong, ik kreeg elke keer moeheid en ligt graag op de bank. Normaal ik doe altijd dingen bijv huishoudelijk doen enz. Nu iets minder!
    Gisteren en vandaag begon elke keer rommelende darmen en buik opgeblazen.. Verder ik heb nog niet klachten als symptomen bijv overgeven, misselijk, hoofdpijn enz.. Alleen moeheid, rommelende darmen en buik opgeblazen meer niet..
    Misschien hoort wel bij symptomen vanaf 3 weken zwangerschap???

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vanmorgen mijn 1e testje gedaan op mijn vakantieadres. Een idyl test. Ik leek vaag wat te zien en wilde hem open maken om het beter te zien, maar daarbij heb ik hem beschadigd en kon ik het niet goed meer zien. Inmiddels is hij helemaal opgedroogd en zie ik een lijntje, maar weet ik niet of het een indrooglijntje is of niet. Ik ken de idyl testen nog niet zo goed. Ik heb nu nog 1 idyl test en 1 kv test. Dinsdag ga ik weer naar huis.
    Ze hebben hier geen kv dus die testen kan ik niet halen. Heb dus 1 test voor zondag en 1 voor maandag nu nog bepalen welke test ik wanneer ga doen.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend lief lief.. ik zou morgen eerst die onbekende test nog doen.. mss al wel een duidelijker streepje dan.. maandag die van kv.. als t zo is zou je dan zeker wat moeten zien!
    Spannend!

16. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

@lieflief kan je met de kv 2v5 testen als zo ver voor je NOD testen? Of zijn dat andere?

17. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lieflief!!

Hier vandaag minder krampen (gister echt heel veel) maar voel me al de hele dag katerig (niks gedronken gister) en 'bleh' en uitgeput. Niet ziek ofzo. Maar ja, we wachten rustig af verder... ;)nu 7 of 8 dpo dus het begint wel op te schieten gelukkig.

18. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bintje, ik zit nu al op 10 dpo en ben erg ongeduldig.

19. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Marianne, lastig hè, dat van alles voelen.

20. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieflief ja echt he! Ik ga er toch weer van alles van denken terwijl ik weet dat t meestal niks is (en psychisch misschien wel). Ben benieuwd naar je test morgenochtend!

Deel Deze Pagina