Mijn NOD is 14 aug, tenminste als ik weer een normale cyclus van 28 dagen heb (de laatste 2 maanden was het 26 dus dan kan ik uitgaan van de 12e). De plopjes had ik de laatste 2 maanden ook wel eens voorbij voelen komen, was bij mij geen teken van een zwangerschap helaas. Gevoelige borsten kan ik niet over meepraten, die heb ik nooit gehad voor mn NOD of tijdens de zwangerschappen (alleen na de bevalling wooow meloenen en zeer dat ze deden haha en dat met een B/C cupje haha Hopelijk betekenen de symptomen voor jou iets anders, ik duim met je mee! We lopen (bijna) gelijk dus spannend!
ik heb eigenlijk bij beide zwangerschappen geen symptonen gehad. Wel bij allbei 2 dagen voor NOD getest en positief... Ik ga maandag testen denk ik, dat is 2 dagen voor NOD ben benieuwd hoeveel roze we met deze groep meiden krijgen!
nou dat zal wel heel mooi zijn, maar verwacht het niet meteen de 1e ronde de week voor ons is echt heel erg rood!
Dat valt idd nog mee ronde 1 maar het zou wel mooi zijn. Als het deze maand bij ons weer tegen zit gaan we op naar ronde 9. Hopelijk krijgen wij nu ook de roze vlag inplaats weer de rode
hmm ik hoop het ook voor je!! ik was bij allebei in de 2e ronde zwanger. ben daardoor extra benieuwd hoe het nu gaat. wanneer wil jij gaan testen?
Wie houdt z'n temperatuur bij in FF? Ik doe dat nu voor t eerst, maar krijg maar geen kruis.. Snap er niets van...
Wat is FF? Ik hou wel mn temp bij maar gewoon op een kladblok Vandaag weer gestegen naar 37,2. Bruinverlies weg (vooralsnog) en verder niets, noppes nada geen enkel symptoom wat me aanzet tot googelen....
Dat is fertility friend.. Waar je in bij kan houden.. En geloof dat die uiteindelijk een kruis zet wanneer de eisprong is geweest.. Ik heb ook iets bruinverlies net verder niks geen klachten of iets.. Zal wel weer ongesteld worden volgende week..
Zo ik heb ook even flink wat teruggelezen. Heb het hele weekend ziek in bed gelegen met een flinke blaasontsteking en griep. Voel me nog steeds niet heel denderend, dus ben eigenlijk ook niet echt met symptomen bezig (maar die kan ik volgens mij ook nog niet hebben). Leuk dat er steeds meer dames bijkomen. En hopelijk veel roze hier!
Ik mag op rood. Een dagje eerder dan verwacht. Cyclus was mooi 29 dagen deze ronde door de teunisbloemolie. Dat is wel positief. Zet 'm op dames
Balen zeg Lieflief, maar idd een hele mooie cyclus! Hier draait 't brein weer overuren om stiekem symptomen na te bootsen..Zo vervelend! Vanmorgen werd ik echt akelig van de lucht van kipfilet...symptoom of hersenspinsel? GRRRR die stomme wachtbank ook! Nog even volhouden!
Goedemorgen, Ik zie dat mijn buik is wel aangekomen.. Maar mijn gewicht is nog hetzelfde. Normaal ik draag 'n spijkerbroek maat 44. Maar nu maat 46 sinds gisteren.. 2 dagen na eisprong dan ik had bijna elke dag darmen rammelend, groeiende buik, winderig. Erg soms maag branderd. Gisteren kreeg ik mijn rechterkant tanden opgezwollen en vandaag redelijk ook.. Ik denk dat misschien komt symptomen wel eraan?? Mijn test staat nog negatief..
Dat is helemaal snel, ik van beide in de 4e dus ik dacht het zal nu ook wel ongeveer zolang duren... niet dus haha. Ik ga pas testen als ik 1 dag overtijd ben, de afgelopen maanden heb ik er heel wat testen gebruikt en elke keer voor de nod en werd dan 1 of dagen later gewoon ongesteld. Dus ik heb nu wel ff genoeg van die negatieve testen. Ik wacht nu wel gewoon af.
Balen lieflief! Succes in de volgende ronde. En herkenbaar Wiella dat je symptomen in je hoofd gaat creeren. Heb ik ook altijd maar ik hoop voor je dat de stinkende kipfilet een voorteken is!
jammer lieflief! Veel succes de volgende ronde, hopelijk wordt dat jouw ronde! Ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel, darmen een beetje van slag.. Verder niets! Ben benieuwd eind van de week, mijn nod is de 11e meestal voel ik mijn menstruatie wel aankomen door krampen e.d. een aantal dagen van tevoren.. ben benieuwd! De dagen gaan zo snel voorbij
Ik hou t in de app bij geen idee hoe k een link kan krijgen.. Maar heb een print screen gemaakt en bijgevoegd....