Ik ben bang dat wij door mogen naar ronde 15. Sinds vanochtend roze/rood bloedverlies. Wel weinig, paar druppels nu in inlegkruisje van de hele dag en 3 druppels mee met naar het toilet gaan. Had vanmiddag ook wat krampen. Meestal komen die voor het bloed daarom was ik vanochtend ook verbaasd. Ook pas dag 25. Normaal cyclus van 28 dagen (max tussen dag 26 en 31 maar dat waren uitschieters). Nu dus nog eerder. Hoop nog dat het een innesteling is maar dat lijkt me dan weer laat op 11dpo. En rood bloed, ondanks weinig, geeft mij ook niet veel hoop. Een van de ladies die al eerder zwanger is geweest ervaringen met innestelingskramp/bloeding?
Oh, nog steeds wel pijnlijke borsten. Dat wordt dan meestal een dag voor ongi minder en is op de eerste menstruatiekra weg
Hey meiden, ik schuif een lijst op... Had verkeerd geteld doordat ik een paar dagen bruinverlies heb gehad. Succes allemaal! Hoop op veel roze voor jullie!
8. (6) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 9. (4) Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Sasjuh83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 10. (7) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 J010, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Mokkey, ? Jaar, ronde ?, 4 de kindje 11. (8) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje Draaikont, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kippetje13, 31 jaar, 3de kindje, 1ste ronde Potato, 33 jaar, 1e kindje, 7e ronde 12. (8) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13. (4) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 14. (3) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 8 15. (6) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz huclau, 32 jaar, 4e ronde na mk, 2e kindje Datumloos. (2) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Tibo, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 49 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Je weet nooit of t toch weer stopt Tess, zeker als je nog 3 dagen voor nod zit. En je kan best een bloeding hebben en alsnog zwanger zijn. Of het is een teken van aanstaande menstruatie maar zolang t niet doorbreekt is er hoop!
Ik zit nu op 7dpo en heb nog nergens last van. Dit terwijl ik de afgelopen keren al bruinverlies had en menstruatiekrampen. Het hoeft niets te betekenen. Ik slik ook tarwekiemolie, geen idee of dat nog een positief effect heeft.
Heb jij ook altijd zo snel al bruin/roze verlies na je eisprong? Ik heb dat ook.. Nu alleen heel minimaal iets bruin slik ook tatwekiem voor t eerst..
Ja een week na eisprong. Dat heb ik sinds drie rondes geleden. Eerst hoopte ik nog dat dat met de innesteling te maken had. Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dan zal het daarna alsnog mis gegaan zijn. Ik ben ook altijd lang ongesteld, minimaal 10 dagen. Dus drie rondes gelegen was ik het met bruinverlies 21 dagen :s de laatste twee rondes had ik ook bruinverlies, maar uiteindelijk maar zeven dagen ongesteld geweest. Hoe dat ineens zou verminderd kan zijn, weet ik niet.
Ik heb nu trouwens voor het eerst na mn eisprong nog steeds geen menstruatiepijn. Normaal had ik de dagen erna tot mn nog lichte menstruatiekrampjes en nu niks. Ben benieuwd of het een goed teken is.
Waar ik drie dagen geleden overtuigd was van geen zwangerschap sla ik nu toch een beetje aan twijfelen...ben al de hele dag suf/verstrooit en helemaal in m'n eigen bubbel. Nu ook enorm moe gevoel in m'n onderrug/bekken. Vanmiddag dus toch maar 2v5 gehaald bij kv voor 'je weet maar nooit' Pffff is het al 12 augustus?
Ja het aftellen is een ergenis haha. Ik word het ook de 12e of de 14e (ligt aan mn cyclus, 26 of 28 dagen) Dus we moeten nog ff tanden bijten. Ik heb trouwens vanmiddag ook alvast zwangerschapstesten meegenomen haha maar dan die van de actionen alvast weer 5 ovulatietesten voor de volgende ronde *zucht*
Nou inderdaad ik was het 'wachtbankje-gevoel' even vergeten maar het komt nu in volle vaart weer terug. Is zo irritant dat pijntjes meteen zwangerschapsymptomen worden 😆. Heb ook al een paar dagen een soort van tsr gevoel in m'n tepels. Echt heel vaak per dag 😕, irritant gevoel zeg...ga je op of na je NOD testen?
Tesss. Het kan heel goed een innesteling zijn..voor iedereen is het verschillend hoelang het duurt voor de bevruchte eicel de baarmoeder bereikt en zich nestelt 25dagen zou wel een hele korte cyclus zijn in vergelijking als wat je had. Het kan natuurlijk.... maar het kan ook wat anders zijn. Misschien toch een testje wagen morgen?
Zelf nog nooit een bloeding gehad rond mijn eisprong of innesteling bloeding is mij ook niet bekend. Waar gebruiken jullie tarwekiemolie capsules voor ?
Thanks betsie en Marianne, ik kijk het nog even aan. Lijkt nu toch wat meer helder rood te worden dus vrees menstruatie...
Misschien is dat wel een goed teken, ik zal voor je duimen. Ik test denk ik pas 1 dag na mn nod. Als ik dat vol kan houden iig haha dat deed ik met mn dochter en zoontje ook. Maar toen was ik ook nooit 1 dag te vroeg of te laat ongesteld dus als ik 1 dag overtijd was wist ik genoeg. Nu had ik de afgelopen 2 maanden een cyclus van 26 dagen dus we moeten maar weer afwachten wat het nu weer is. Of weer 26 of weer zoals vanouds 28. En jij??, wanneer ga jij testen?