Wauw wat mooi freddel! Voorzichtig gefeliciteerd!! Gelukkig ben k aan t werk, anders weet ik niet of ik m'n testdrang kon beheersen op 8dpo
Wauw! Idd alvast voorzichtig gefeliciteerd. Maar je zit nog voor je nod dus als het goed is word hij straks gewoon donkerder! Wat een super nieuws, wie van ons volgd? Ik moet helaas nog een week geduld hebben.
Gefeliciteerd freddel!! En dat op 8 dpo al, wow! Hopelijk gaat ie mooi oplopen. Dat je op 8 dpo uberhaupt al durft te testen, knap hoor! Ik durf t op 12 dpo nog niet eens! Hopelijk is dit het begin van een mooie roze lijst!!
Wow draaikont jij ook al, wat super!! En allebei zo vroeg al positieve testen, echt super! @fredd fijn dat t hcg al weg was dan is t zeker nieuw nu!!
Freddel en Draaikont voorzichtig gefeliciteerd! Dit is al een mooi begin van een roze lijst. Nu maar hopen dat het voor iedereen deze rondr raak is.
Ja vroeg he! Ik voel me echt ook ziek of het nu met de prille zwangerschap te maken heeft ik weet het niet. Nu maar hopen dat mijn lijntje oploopt. In ronde 2 al... Wauw dat had ik niet verwacht. Nu duimen dat alles goed mag gaan