Hier vanochtend weer getemp gisteren 37.3 nu 37.6 voel me ook niet fit. Moe en snel duizelig. Action test was negatief zit in dubio of ik een sensitest zal halen waar je 6 dgn voor nod kan testen. Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik heb geen ervaring met sensitest. Wel met k2v5. Daar teste ik gister positief mee op 8 of 9 dpo. Zelfs een redelijk duidelijke streep. Ik duim voor je!
Ik zit vandaag op 7dpo maar ik ga proberen om het gewoon vol te houden tot woensdag. Volgens mn banner kan ik ook over 6 dagen testen. Als ik dan uberhaupt durf te testen.... al die negatieve testen de afgelopen maanden...zucht. Hier is trouwens de lichte menstruatiekramp (niet eens noemenswaardig want was erg licht alsof er iets in brand stond in mn buik ofzo) van gisteravond is ook ineens weer verdwenen. Ben zo benieuwd want nornaal blijft dat gevoel gewoon aanwezig tot mn nod. Nou laat die dagen maar snel opschieten grrrr hahaha. Eerst a.s zondag maar lekker genieten van mn zoontje zn 3e verjaardag, ff wat afleiding.
Arendje wat jammer! Heel veel succes met de iui! Freddel mooie testen hoor! Ik heb ook de gevoelige van zwanger en kids.. Maar helaas als ik m draai zou ik er in de verte een streepje van kunnen maken maar als ik er gewoon op kijk zie ik niks, dus nee negatief helaas.. Overmorgen nog maar eens proberen..
Hier nog steeds niet lekker.. ben zo aan t twijfelen of ik testen m moet halen, heb dr nou geen in huis.. eigenlijk maar beter ook. Maar ik ben zo nieuwsgierig 😉 Zo eerst maar eens poetsen bij mn oma.. vanmiddag mss ff langs t kruidvat.. mss morgenvroeg testen..
Dit is mijn test.. Ene keer denk ik een streepje te zien andere keer denk ik ik zie het vast niet goed.. Wel na de afleestijd de foto gemaakt hoor maar zag t binnen de tijd.. Zal wel vliegende streepjes zien:.
Hoop zwangere erbij ! Wat super fijn. Gefeliciteerd meiden. Hopelijk het begin van iets heel erg moois. Hier nog 7 dagen tot nod. Door jullie positiviteit word ik ook steeds nieuwsgieriger. Maar nee ik wacht echt af tot mijn nod. Des te sneller ben ik fan ook zes weken en mag ik voor de eerste echo
Als ik de test uitvergroot en inzoom zie ik ook een schaduw lijntje zustertje. ... nauwelijks te zien maar ik denm zomaar eens dat er binnen een paar dagen een echte lijn staat
Nog even een vraagje. Wat rekenen jullie als eerste dag vd menstruatie. Ik heb namelijk altijd een paar dgn voordat het daadwerkelijke bloed verschijnt bruine afscheiding. Reken jullie dat als eerste dag of de dag dat je daadwerkelijk bloed ziet?
Gefeliciteerd zwangere dames. Lijkt goed te gaan hier zeg! Ik blijf volgen hoe mooi roze de lijst wordt. Dames op rood! Grmbldmbmelgr Kippetje, je telt als eerste dag de dag dat het echte rood doorkomt.
@kippetje De eerste dag moet zijn de dag dat je echt helder bloed verliest volgens mij... Dus bruine afscheiding telt dan niet mee. Ik zit, net als TrotseMama nu op 6dpo. Heb heel af en toe wat krampjes maar het mag eigenlijk geen naam hebben. En ik wil ook zeker wachten tot nod al vind ik dat vast heel lastig Krijg de week voor nod altijd verschrikkelijke testdrang, ook als ik helemaal geen symptomen heb. Kan gewoon niet zo goed tegen die onzekerheid denk ik...
Ohja, en gefeliciteerd natuurlijk voor alle zwangere dames! Hopelijk wordt die roze lijst nog veeeeeeeel langer!
Bedankt allemaal! Inderdaad echt balen. Je hoort nog best regelmatig dat t raak was vlak voordat ze met de MMM zouden beginnen, maar dat is bij ons dus niet t geval. @marianne ja ik start nu met IUI. Ik zie er niet zo tegenop ik vind t eigenlijk wel spannend. Ben blij dat ik na 2 jaar eindelijk wat hulp krijg.
Haha dat heb ik ook knutselsmurf haha Het zou niet eens in mij op gekomen zijn om al voor de nod te testen, maar Door al die positieve berichten hier, krijg ik ook de kriebels. Maar ik wil het echt niet doen. Volgende week op ons vakantie adres. Donderdag of vrijdag nod. Als de jongens lekker op bed liggen en wij met een biertje en een wijntje/glas water buiten zitten dan ga ik even testen. Hoop dat ik wifi heb!
Ik heb dus precies hetzelfde! Af en toe voel ik wel iets wat op krampjes lijkt maar toch zijn het geen krampjes. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij weet jij dan wel wat ik bedoel. Spannend zeg dat we samen mogen testen haha. Ik wacht ook tot mijn nod hoor, en misschien ook wel tot ik 1 dag overtijd ben. Ik heb tevaak die negatieve test in mn handen gehad en ik moet zeggen dat ik normaal altijd hele erge testdrang heb, en tot nu toe nog niet.