NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  2. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik, ik zou het zelfde hebben, maar het is wel een goed teken, testen verkleuren niet (binnen de tijd) als er niks te bespeuren valt, hopelijk over paar dagen een donkere test ^_^

3. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb even een beetje bijgelezen vanaf vakantieadres. Spannend allemaal! En al zoveel voorzichtig positieve testen! Gefeliciteerd al voorzichtig!!

Hier vandaag (10dpo) bruinverlies. Menstruatie komt er waarschijnlijk dan toch aan. Ik baal er wel van. Als ik morgen ongesteld wordt heb ik voor het eerst in mijn leven een cyclus van 28 dagen :)

4. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Net toch maar een setje ovulatietesten gekocht bij zwanger & kids inclusief 2 extra gevoelige zwangerschaptesten.

Misschien dat ik daarmee net na de NOD ga testen gezien de vorige keer..en als ik op rood ga heb ik ze al alvast in huis om m'n volgende ei te spotten 😉🙈

5. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Ben zo benieuwd dat ik morgen een die nieuwe predictor ga proberen.
    Vandaag al erg ongeduldig een Kv testje gedaan, omo wit....

GRRRR ik ben er weer ingetrapt....maar zag zoveel mooie testjes hier, dacht ik ach wie weer.

Vorige zwangerschap al op 7 dpo positief getest dus ook erg ongeduldig dit keer.:x

Morgen 1 vroege en dan ga ik op vakantie en zal ik dinsdag een testje wagen.

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Wow dames wat een berichten!

Alle zwangere dames gefeliciteerd!

En degene met duivels.. bah bah bah! ❤

Ik begin wel wat test drang te krijgen haha.. doel is nog steeds om t sowieso tot maandag vol te houden.. ik heb niet echt klachten.. wel iets gevoelige/pijnlijke borsten maar kan ook met ongi te maken hebben.. vorige ronde wel van alles gevoelt dus wie weet is dit een beter voor teken ;)

7. Bintje83

@wiella: naar is dat he, ik heb gisteren een kv test gedaan...overduidelijk niks aan de hand. Ik heb net van die super sensitieve testen gekocht daarmee wacht ik tot iig NOD en als ik het red 1 dag daarna 😆☺️

8. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit op 6dpo dus innesteling zou elk moment kunnen komen. Vind het doodeng want sinds vandaag voel ik steken ter hoogte van mijn eileider links, de kant waar het drie maanden geleden ook mis ging en ik heel veel pijn kreeg. Van tevoren had ik ook op die plek steken. Ben als de dood dat het weer op de verkeerde plek zal innestelen :(
    Sinds vandaag beginnen mijn borsten wat gevoeliger te worden, maar dat heb ik elke maand de week voor nod... wil dus niks zeggen helaas...

Maar ja, kan niet veel anders doen dan afwachten...

9. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #709 TrotseMama1990, 6 aug 2015
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
    hier nog steeds geen symptomen...zit maar te wachten (of eigenlijk liever niet) op die menstruatiekrampjes die ik eke maand na mn eisprong al heb, maar tot nu toe voel ik me nog prima.
    Ook helemaal GEEN testdrang ofzo, alleen maar hoop.

Ik voelde mn maag alleen vanmiddag ff een slag draaien toen we in de auto zaten en er een heerlijke aroma van koeienstrontlucht mn neusgaten in ging brrrr (ja woon in friesland dus dan heb je dat sneller) maar als Amsterdammer die de grote stad altijd gewend was...Ik wen er niet aan maar normaal kan ik er wel tegen en nu ging mn maag ff draaien bah bah.

Nog ff een week geduld, ik hoop zo dat ik nu ook eindelijk eens op die roze wolk mag zitten!
    En voor alle dames die zwanger zijn (want dat zijn er intussen alweer meer) GEFELICITEERD!! :D

10. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die angst is heel begrijpelijk, ik hoop dat het allemaal goed gaat, ik voel ook sinds vandaag steekjes het is "gelukkig" ook iets wat er bij hoort =] hoop dat je snel duidelijkheid hebt. In ieder geval een dikke knuffel. En hopelijk heb je het een plekje kunnen geven (ging bij mij moeilijker dan ik eerst dacht(vroege miskraam))

11. Bintje83

Dikke knuffel 😘 volgende week zullen we het allebei zien. Ik duim voor ons beide 😃

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier weer wat bruine afscheiding, ook een wat zeurende buik en onderrug.. Meestal begint m'n menstruatie met licht bloedverlies en niet bruine prut.. Maar ben zo wel bang dat t tuurstreepje wat k zag niet echt wat is.. Blijven hopen dat t door de innesteling komt ;)

13. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Wat lief! Dankjewel,
    Hier ook van mij een dikke knuffel voor jou <3
    Ja nog ff geduld dan zullen we het zien, voel jij al dingen die je normaal wel/niet voeld rond deze periode???
    Idd, we gaan voor elkaar duimen (Y)

14. Bintje83

Heel de dag al een kramp/drukkend gevoel in onderbuik (links) doet me denken aan de innesteling van de vorige zwangerschap dus zit me hier de hele dag al gek te maken..&#128517; lekker handig. Ook een beetje menstruatie~achtig gevoel wat ik nooit heb zo ver van te voren.
    Dus of er is iets aan de hand, of m'n fantasie gaat helemaal los &#128524;. Nu maar slapen, want ben de laatste dagen ook sneller moe merk ik..

15. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    :D jeeeetje wat een positieve berichten allemaal!!! Leuk om te lezen :D gefeliciteerd roze dames! Voor degenen die morgen gaan testen: ik duim voor jullie! :D spannend!

Hier nog steeds geen krampen ( :D gelukkig! )
    Ik vraag me alleen wel af... mijn vorige cyclus (1e cyclus na pilstop) was 26 dagen. Voorheen zat ik altijd rond de 30-31 dagen.. kan ik nu 26 aanhouden of moet ik voor de zekerheid toch die 30-31 afwachten omdat dit mijn "bekende cyclus" van "vroeger" was?

16. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    De eerste cyclus na de pil zou ik niet meteen als waarheid pakken maar je kunt na de pil best een andere cyclus cadeau krijgen.speel op zeker dan pak je 30.... Ben je te nieuwsgierig dan 26 hihihi! Succes in ieder geval!

17. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Jaa ik had al een beetje bedacht dat ik wel 26 als 'leidraad' neem maar ik kan beter wat later testen en wachten tot de 30 :p als het dan nog niet is doorgebroken ga ik testen :D (tenzij ik na/op de 26e dag symptomen krijg..dan ga ik even testen :D )

Dankjewel :D

18. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Bij mijn innesteling van de zwangerschap van mn zoontje had ik 2 min hele erge buikpijn.
    Dat heb ik nu nog niet gehad maar goed niet bij elke zwangerschap hoef je een innesteling te voelen denk ik dan maar.
    Ik heb juist wel altijd die krampjes en nu juist niet haha vreemd he een vrouwen lichaam.
    Bij iedereen is het weer anders.
    We blijven duimen draaien hihi.
    Slaap lekker ik ga zo ook mn bedje in.

19. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Hier ook nog steeds geen krampen (die heb ik normaal vrijwel gelijk na mij ei tot de nod en dan beginnen echt die pijnlijke ongikrampen, dus ben ook zoooo benieuwd.
    Ik zit met hetzelfde ik heb normaal een cyclus van 28 dagen en de laatste 2 maanden 26 dagen (alleen ben ik al sinds januari van de pil af) dus ik weet ook niet zo goed welke dag ik aan moet houden a.s woensdag of vrijdag.
    We zien het wel....
    Ik voel af en toe wel een soort magische kriebel voor mn lichaam gaan een soort zenuwachtig magische kriebel.
    Maar dat kan ook tussen mn oren zitten haha.
    We wachten het maar af.....

20. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Ja lastig hè! Je probeert je te focussen op 1 dag, daar ook echt naar toe te leven en dan kan het zomaar zijn dat dat de dag niet is.. maar we wachten het inderdaad af! :D

Deel Deze Pagina