♥ NOD lijst 8 t/m 15 augustus 2015 ♥ 8. (5) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 9. (3) Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 10. (4) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 J010, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde 11. (3) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 12. (0) 13. (0) 14. (0) 15. (3) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
ladies, Vandaag ongesteld geworden, dus kan me meteen hier melden!! Mn cyclus lijkt nu helemaal van het pad af te zijn. Dus durf er niets meer van te zeggen. Hopen op 9x scheepsrecht!
Toevallig gister nog over gehad qua drinken.. ik ben sowieso niet zo'n drankorgel maar op zijn tijd een wijntje/radler vind ik wel fijn.. Zolang ik geen positieve test in handen blijf ik dit ook gewoon doen.. overigens drink ik sowieso niet door de week dus als ik al 1 of 2 drink dat is dat alleen in het weekend.. Dit heb ik bij mijn dochter ook gedaan en das een super gezond kind
Welkom j010. Hopelijk lukt het bij jou ook volgende ronde. Waaruit blijkt dat je cyclus van de waps is? Lijkt me super vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.
Ik rook niet meer ja als je massale longembolie hebt gehad is dat ook niet zo handig. Ik drink wel heeeeel af en toe maar dat mag geen naam hebben. Maar ik probeer wel af te vallen want ik heb een te hoge bmi. Maar dat is niet zo makkelijk als ik dacht. Maar ja ik heb een aantal kennissen die gewoon ondanks hun hoge bmi een gezond kindje hebben gekregen en bijna geen ongemak hadden tijdens de zwangerschap buiten de normale dingen. Maar ieder mens verschilt daar ben ik me van bewust en zeker na mijn ziekte
Hoi Tess, Dank je wel. Ik schommel van 24 naar 27 naar 22 dagen. Voordat we begonnen met proberen leek het altijd netjes 27 dagen te zijn. Deze keer dacht ik dat het raak was, maar mag ik al 5 dagen eerder dan gedacht op rood. Daar snap ik niet zo veel van. Ik denk ook dat ik deze maand maar een beetje rustig aan ga doen qua testen enz enz. Beetje rust in mn hoofd nodig. . Ik zag dat het voor jou ronde 13 is. Ook al best lang. Hoe ga jij daar mee om? Is je cyclus een beetje regelmatig?
Heftig hoor! Wat is een te hoge bmi? Die heb ik ook namelijk. . Denk dat er redelijk wat dames voven de 25 zitten. Misschien niet veel maar wel erboven. Heb je nu nog last van de embolie/medicijnen?
Dames, ik moet ff mijn frustratie kwijt. Ergens in de loop van volgende week heb ik mijn eisprong. Donderdag ga ik een dikke week naar mijn ouders op vakantie. De vraag is of ik dan mijn ei al heb gehad. Ik heb het idee dat mijn ei mogelijk wat eerder komt (ik gebruik nu teunisbloemolie). Ml heeft gescheurde enkelbanden en durft nog ff niet te klussen.... ik ben heel bang om mijn ei te missen en dat dit een verloren ronde is. Ik hoop dat hij het snel durft en dat het gunstig valt. Er is nl ook nog gewoon de mogelijkheid dat mijn ei laat is en dat ik die gewoon mis, omdat ik dan al op vakantie ben. Oh zucht.... Moest ik ff kwijt hoor!
Owwww lastig meid!! Hopelijk ben je net optijd... Kan je man lief niet verleiden met een mooi setje enzo??
Hai ladies! Graag wil ik op het lijstje! 28jaar nod 12aug 2de ronde 2de kindje Ik lees de rest nog even door! Succes iedereen!
Hoi! Ik zou graag willen meepraten! Dit wordt ronde 3 na onze 2de miskraam. Wij gaan voor ons 1ste kindje en zitten in de MMM. Alvast bedankt voor het toevoegen!
Wat vervelend dat je cyclus zo schommelt. En ook best kort steeds. Ik heb dat ook: ineens paar keer 21 dagen, daarna 24 en 26 is al echt lang. Weet jij wanneer je eisprong precies is? Heb je een korte , hoe heet t ook alweer, lutheale fase ofzo? En als dat kort is, is het dat lastiger om zwanger te worden?
Dat zijn goede vragen, ik weet dat zelf ook niet zeker. Eisprong die kan ik nu wel herkennen en met testen ook gevonden. Maar of ik dan een korte luteale fase heb en dat het dan lastiger wordt. Dat zou best kunnen . Ik zag dat je wel al een keer zwanger bent geweest, helaas een miskraam . Echt klote zeg. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden. Maar je weet ook dat het wel mogelijk is. Dat heb ik nog niet gehad ook.
Heb je al eens gekeken naar Teunisbloemolie in de eerste helft van je cyclus en na je eisprong over te gaan op tarwekiemolie?
Hee meiden! Ik wil ook wel gezellig mee kletsen.. Mijn nod is 12-08-15 wij gaan voor ons 2e kindje en het is de 3e ronde...
Mijn cyclus is wel redelijk regelmatig. Gemiddeld gewoon 28 dagen. Ik blijf positief maar het duurt wel lang idd. Vriendinnen worden allemaal zwanger en bij ons steeds weer niets... Een keer moet het lukken toch?
We hebben vanmorgen bij huisarts geweest. Onze huisarts beantwoordt dat ik ben redelijk regelmatig cyclusdagen. Verder we krijgen wel onderzoek verwijsbrief. Ik ben ook gelijk naar bloedonderzoek en volgende week op maandag mag mijn man sperma onderzoek doen. Volgende week op donderdag of vrijdag krijg ik 't uitslag van mijn bloedonderzoek.. Nu weekend mogen we niet vrijen dus eerst spermaonderzoek daarna mag gewoon vrijen. Maar tja mijn eisprong komt op 26 juli. Het tijd neemt even genoeg voor.. We doet gewoon proberen als spontaan en ook misschien onverwacht gebeuren..
Klopt, ik heb een zoon van 3 en toen had ik super regelmatige cyclus (altijd 28 dagen) en was ik gelijk zwanger. Vorig jaar idd 1 mk (toen werd ik gewoon ongesteld en wist ik pas laat dat ik zwanger was) en nu afwachten dus. Ik zal volgende week bij de gyn eens vragen hoe dat zit met een korte luteale fase en of je er iets aan kan doen.
Werkt dat goed? Heb wel 1x tarwekiemolie gedaan (mn vriend lachtte me toen vierkant uit: 'alsof dat werk') maar ik zag niet echt verschil. En hoezo dan voor eisprong t ene en erna t andere?