NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ik heb eigenlijk geen symptomen. En durf ook niet te testen voor me NOD. Ben veel te bang een mk te ontdekken. Dat merk je volgens mij niet als je na je NOD test.
    Maar als ik dan hier lees, dan krijg ik echt wel de drang om te testen haha:p.
    Spannend hoor al die symptomen die jij hebt. Misschien toch een teken? Ik ga heel hard duimen:D

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Is er ook iemand die meer dorst heeft als anders? Ik ben totaal geen drinker, moet mezelf soms dwingen ook als t erg warm weer is.. maar ik verga nu van de dorst! Heb vanavond een liter water gedronken en nog dorst.. 😱

3. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    leuk al die symptonen :)

ik heb bij allebei de zwangerschappen geen symptonen gehad tot 5,5 a 6 weken... dus ik kan niemand helpen...
    ik heb ook nu nog nergens last van :) en mag ook niet klagen want heb al 2 prachtige knullen, en een 3e knul of meid zou een kersje op de taart zijn!

4. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #804 TrotseMama1990, 7 aug 2015
    Laatst bewerkt: 7 aug 2015
    Dankjewel faartje en sappie :D
    Het is een enorme ernst en bobbie fan van bijna (zondag) 3 jaar hihi.
    Zandkasteel komt hier idd ook regelmatig voorbij op de tv, erg leerzaam voor kids.

Hier ook nog steeds geen symptomen ik had normaal allang lichte krampjes gehad vanaf ei tot nod maar nog niks te bekennen.
    Wat me wel opvalt is dat het van onder de hele dag vochtig is (sorry voor de details) en dan bedoel ik geen afscheiding bij de ingang maar echt rondom mn schaamlippen aan de binnenkant.

Geen idee of dat een symptoom is maar moet continu ff naar de wc om het weer ff droog te vegen.
    En de obstipatie is er nog steeds...

Nog 4 dagen (bijna 3 haha) tot mn NOD.

5. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Ik bedenk me net. . Heb denk ik wel 1 symptoom en dat is hoofdpijn! Ik heb echt nooit hoofdpijn..ook al is het heet of span ik me in, nooit last! maar nu pff, ik heb al 3 dagen achter elkaar last van hoofdpijn bij de geringste inspanning .. dat valt me op. Kan ook zijn dat het niks is, maar het valt me op! ;)
    Iemand ook last van?

6. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Yessssss marianne ik zocht naar vind ik leuk maar die hebben we niet;) gefeliciteerd xxxxx ook voor de andere roze meiden. Hier dpo 8 en ik heb af en toe wat steekjes en een beetje gevoelige tepels, maar ik heb goede afleiding want we hebben dinsdag een klein katje gevonden van amer 8 weken oud en ze houdt me goed bezig.

7. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Kan wel een symptoom zijn idd hoor.
    Ik heb het juist precies andersom.
    Ik heb altijd hoofdpijn de dagen voor mn nod en nu juist helemaal niet.
    Ben ik ook wel blij mee want met veel hoofdpijn lopen word je echt niet goed van.

8. Betsie

Betsie Actief lid

25 jul 2015
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sappie: ja dat is ook hetgeen wat mij tegen houdt om te testen voor de nod. Ik word liever "gewoon ongesteld" dan dat ik weet dat ik even zwanger was maar het al vroegtijdig mis gaat en er bloed op nod is.

missme : zo voelt het hier ook..ben zo gelukkig met die twee mannetjes. Een erbij zou de kers op taart zijn. En hier ook pas echt duidelijke symptomen vanaf 5,5 a 6 weken zwangerschap. Dus dat ik nu nog niks voel vind ik niet gek. Den ook dat je bij en volgende zwangerschap veel relaxter bent dan bij de eerste. Bij de eerste is alles nieuw en spannend ! Nu ook natuurlijk maar wel op een andere manier. Meer ontspannen ofzo. Herken jij dat ?

sasje : hè wat vervelend. Toch je menstruatie of misschien een innesteling? Wat zegt je gevoel ? Hoop voor je dat je gewoon gezond zwanger bent!

9. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Ik heb migrane maar mijn neuroloog zegt als je zwanger bent heb je er minder last van of veeel meer, dus geen pijl op te trekken dus

10. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat denk ik ook. en heb op t moment ook een puppy te logeren, en we hebben zelf ook een hond dus even super druk. De tijd vliegt ;)
    Ik vind het minder spannend, maar het lijkt me zo bijzonder om nog 1 keer zwanger te zijn. Het blijft bijzonder. En van mij mag het ook over een paar maanden raak zijn. J&J schelen 1,5 jaar dat is best pittig,dus lijkt me prettig als de oudste op school zit als nr 3 zou komen :D

En een spier witte test overigens :cool: toch meer geduld, of gewoon niet raak.....

11. kippetje13

3 aug 2015
    41
    0
    0
    Hier weer een negatieve test. Ik ga nu niey meer testen tenzij ik niet ongesteld word. Maandag is mijn nod

12. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    He wat jammer kippetje!
    Over pendelen: onderaan het forum zie je een kopje pendelen, daar zijn verschillende dames die pendelen, bovenaan staat de uitleg hoe het werkt!

Fijne dag dames, op naar roze!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zet mij maar van roze naar rood. Temp naar beneden en streepje niet duidelijker dan gisteren dus ongi zal vandaag wel komen.

14. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Hè bah Sasjuh, wat naar 😔 😘

15. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onee sasjuh!!! :( wat balen, het zag er zo goed uit. Zat je al na je nod of nog niet? Sterkte meis :(

16. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    #816 knutselsmurf, 8 aug 2015
    Laatst bewerkt: 8 aug 2015
    @Sasjuh, je kunt toch ook beter om de dag testen omdat hcg verdubbelt over 48 uur? Er is nog kans, zeker als je nog niet ongesteld bent!

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hè sasjuh, wat naar! :(

Hier nog steeds wat krampjes en wat misselijk. Maar ik denk er maar niets meer van, mn lichaam moet mss ook wennen na weer bijna een jaar aan de pil.
    Vrijdag test ik sowieso nog een x als ik nog niet ongesteld ben omdat ik daarna een weekend naar zee ga. Hopelijk kan ik t tot die tijd een beetje uit mn hoofd zetten..

18. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    @Tibo

Wanneer is jouw nod?

Zijn er nog meiden actief die hun nod op vrijdag of zaterdag hebben?

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik weet t niet precies.. Toen we de eerste x zwanger probeerde te worden liep mn cyclus uit een van 26 tot 43 dagen, dit is de eerste ronde na pilstop dus ik heb eigenlijk geen idee wat mn cyclus doet. Ik denk wel dat ik mn ei mss gevoeld heb maar dat zou komende maandag al 2 weken geleden zijn.. en dan zou ik ook wel een korte cyclus hebben, 25 dagen dan. En omdat ik gister nog negatief testen.
    Ik ga deze eerste ronde maar nergens meer vanuit. En daarbij, vorige keer heeft t 13 rondes geduurd, denk ook niet dat we dan nou ineens in ronde 1 geluk hebben 😉

20. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had gisteravond in bed echt super veel buikkrampen. Dacht bijna dat t gedaan was, maar geen bloed en temp nog hoog. Was wel druk geweest en laat gaan slapen, maar was vergeten hoe vreselijk onzeker die eerste periode is.

Deel Deze Pagina