Daar heb ik ook last van. Altijd cyclus van 28 dagen gehad en de laatste twee keer 26 dagen. Ik weet niet niet of ik dinsdag of donderdag aan moet houden. Ik heb wel echt het gevoel dat het dit keer anders voelt. Af en toe steekjes in de liezen em steek in mijn rug. Menstruatiepijn blijft uit. Ik kan niet wachten tot ik kan testen..
Dat heb ik dus ook zonnetje! Normaal vanaf mn ei en sowieso een week voor nod al ongikrampjes en het gevoel dat het elk moment loskomt. Maar nu helemaal nergens last van op af en toe een klein krampje wat ik amper voel. De enigste symptomen zijj eigenlijk mn obstipatie en dat ik gister continu zo vochtig was. Ff afwachten hoe dat vandaag is. Ik weet dus ook niet of ik nou van dinsdag of donderdag uit moet gaan. Spannend zeg dat we beide gelijk lopen. Ik voel me ook heel anders dan normaal voor mn nod. Het gekke is dat ik wel nieuwschierig ben maar ik heb helemaal geen testdrang. marianne dat kan ook bandenpijn wezen, ik heb wel eens gelezen dat dat al vroeg voor kan komen
Hier komt m'n menstruatie eraan denk ik.. Nu meer bruin/donkerrood bloedverlies.. Temp ook wat gezakt.. Ben nu 10dpo heb normaal een LF van 10-11dgn dus t klopt wel.. Normaal wel vanaf 4-5dpo al roze verlies dat nu niet op af en toe wat oud bruine prut na dus misschien heeft de tarwekiemolie wel wat gedaan wat dat betreft.. Ik verwacht dat t doorzet, ik hoop t niet natuurlijk.. Sasjuh wat balen! Hopelijk komt je menstruatie niet, dan is er nog hoop he! Meiden met negatieve test, hopelijk snel een 2e streepje:..
Ik donderdag of vrijdag, in dat opzicht blij dat ik weer aan het werk ben, gaat de tijd wat sneller Of bedoel je gisteren en vandaag?
@Zustertje Ik wil nog even terugkomen op wel of niet eten/drinken vanaf je eisprong. Ik weet duidelijk niet wat jij weet, maar is het echt de moeite waard om er vanaf je eisprong al rekening mee te houden?
Bekijk bijlage 468493 Bovenste van gisteren, onderste van vandaag. Vandaag toch wat donkerder dan gisteren maar die temp daling en lichtbruin verlies soms zit me niet lekker.
Je zit nog 1 dag voor je NOD als ik je banner zo lees? Dan kan het dat hij nog lichter is. Wat de temperatuurdaling betreft daar heb ik niet veel verstand van want ik heb nog nooit getemperatuurd om zwanger te raken etc. Probeer iig hoop te houden, helaas kun je niet anders dan afwachten. Dat is het vervelend ervan, maar als de test nog verder gaat oplopen dan zit het wel goed. Ik vind hem al donkerder dan de laatste fotos die je stuurde.
ik ook, word in december 37. Hebben in februari pas besloten voor een kindje te gaan. Wij zijn sinds vorig jaar september samen maar dit is 'm! We weten ook dat we geen jaaaaaaaren de tijd meer hebben... En als het ons gegund wordt, willen we er graag twee....
Hier een negatieve test. Ik ga niet meer testen tot na nod (nod is dinsdag). Voor alle dames op roze en positieve testen... Gefeliciteerd!! Ik blijf voor jullie duimen dat het goed mag gaan!
Wow wat een drukte hier! Ik hou het niet bij Super gefeliciteerd aan de 5 zwangeren al. Wat bijzonder! Update hier. Eergisteren beetje bruinverlies, erg vroeg al, daarna helemaal niks meer Hebben anderen dat ook weleens? Gisteren op 11 dpo negatieve test. Dus verwacht maandag mn menstruatie. Helaas. Ergens heel stiekem en naïef hoop ik dat het bruin innestelingsbloed was maar denk het niet. Wishful thinking Op hoeveel dpo kun je innestelingsbloed eigenlijk verwachten?
Ik moet nog 3 dagen geduld hebben pfff jeetje de nieuwschierigheid is enorm, alleen testdrang heb ik gelukkig nog niet. Symptomen zijn er ook nog niet behalve dan de obstipatie al bijna een week (en gelukkig heb ik vanmorgen en eergisteren eindelijk wat kunnen lozen hahaha (sorry voor de details) Maar goed als je gewend bent elke morgen naar de wc te rennen na een bakje koffie dan is dit wel erg vervelend als het gewoon steeds niet lukt. Ben benieuwd of dit een symptoom is wat bij een eventuele zwangerschap hoort. Ik ben zo blij dat ik morgen ff wat afleiding heb, mn zoontje word morgen 3 dus ff wat anders aan mn hoofd en lekker genieten van zn verjaardag. Vanavond de slingers en ballonnen ophangen en zn cadeautjes verstoppen. Zodat hij zelf kan zoeken, vind ik persoonlijk toch leuker dan 1 voor 1 de cadeaus in zn handen geven. Al zal ik morgen wel af en toe ff spieken hoe het met jullie gaat hoor hihi
Ik heb geen verstand van tempen, maar ik weet wel dat hgc in het begin ook nog kan schommelen en wie weet om dat je hgc schommelt dat je temperatuur daar ook op reageert.. ? Je kunt helaas niet anders dan afwachten, maar het hoeft nog niet perse te betekenen dat het mis is. Het zelfde geld voor bloedingen, als je bloed verliest heb je nog steeds 50% kans dat er helemaal niks aan de hand is.
Hi dames, Zojuist een negatieve Predictor Early test gehad...dus ik kan op blauw of rood. Nu behoorlijke krampen in m'n hele buik en een zeer pijnlijke onderrug. Dus misschien een kortere cyclus dit keer ?? Fijne dag ik duik de tuin in 😉
Nou dames hier vanmiddag toch getest met zo'n test van de action. Dom dom dom... Negatief, ik zit dan nog wel 3 of 5 dagen voor mn nod (ligt aan mn cyclus) maar ik las al die verhalen en kon het toch niet laten. Hopelijk toch nog een positieve test op of na mn nod.