NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Marianne, jij slikte toch ook voor het eerst tarwekiemolie?

2. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Lijkt me een prima deal!! :D

3. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, wel vanaf mn eisprong pas (dacht er toen pas aan). Slik t nu nog steeds want ben bang ermee te stoppen ;)

4. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen. Wellicht heeft het wel gewerkt dan bij jou. Ik hoop bij mij ook :)

5. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat t ook bij jou werkt ja! Wanneer is je nod ook alweer? Ga voor je duimen!

6. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Ja dat is het zeker... :(

7. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Wat vreselijk zeg.. Zoiets gun je zeker niemand..
    Grootste nachtmerrie van elke ouder..

8. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    verschrikkelijk zeg om mee te maken... :(
    Dat gun je niemand!!

wie o wie test er morgen? vanochtend hier negatief, dus heeft morgen testen geen zin... toch?!
    dan maar toch wachten tot maandag of dinsdag.. of gewoon geduld hebben en wachten op menstruatie... maar heb bij allebei 3 dagen voor NOD positief getetst dus vandaar dacht ik aan morgen...

9. kippetje13

3 aug 2015
    41
    0
    0
    Lig hier inmiddels al op bed. Moe en sinds een uurtje buikpijn. Denk dat ik ongesteld ga worden. Volgende rond beter

10. Mini03

Mini03 Niet meer actief

Hoi hoi meiden..

Tijdje weg geweest hier en een nieuw account aan gemaakt. Schreef mee als Cinniej..

Ik ben al een paar avonden super misselijk en kon vanaaf de testdrang niet meer weerstaan. Mijn nod is pas de 14e maar net een heel licht streepje gespot... Oooh zo spannend...

Bijgevoegde bestanden:

11. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    #871 knutselsmurf, 8 aug 2015
    Laatst bewerkt: 8 aug 2015
    Oh das al snel! Mijn nod is ook de 14e maar ik durf nog niet.
    Ik heb een paar dagen al dat mijn baarmoeder 'aanwezig' is.... hele lichte kramp of zo. Heel af en toe licht onpasselijk in mijn maag maar kan het nog niet misselijk noemen. En vanavond op de bank ineens steken in mijn rechterborst. En normaal heb ik meteen vanaf mijn eisprong behoorlijk pijnlijke borsten, maar dat blijft tot nu toe beperkt tot licht gevoelig. Lang niet zo erg als normaal....

Toch denk ik dat ik gewoon ongesteld ga worden, daar ga ik maar vanuit. Al kan ik mezelf moeilijk weerhouden van testen als ik al die streepjes hier voorbij zie komen, zeker van meiden die dezelfde nod hebben als ik... :D
    Maar af en toe denk ik ook: zou het dan toch?

Aaaargh, onzekerheid, bah :(

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik ga morgen testen! 😅

Maandag morgen vroeg gaan we weg van de camping en issie morgen negatief dan kan ik er smorgens rekening mee houden dat ongi door breekt ipv er in een vies tankstation toilet er achter te komen ;) en issie positief dan loop ik niet als een stuiterbal de spullen in te pakken hoofd er bij is dan ook wel handig ;).. goed excuus toch? ? :D

13. Zonnetje87

22 jul 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Uiterlijk donderdag, maar weet het niet zeker. Ik was altijd 28 dagen en laatste twee keer 25/26 dagen.

14. Sappie1986

Sappie1986 Actief lid

13 okt 2012
    112
    0
    16
    Thuis
    Ja mijn dochtertje is 15 maanden en 3 weken geworden. Ze had een spierziekte, en ook maar een levensverwachting van max. 2 jaar.
    Voor jou ook heftig dat ze haar niet meer konden redden.

15. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Jeetje wat vreselijk.
    Ik weet als geen ander hoeveel pijn dat doet om je kindje te moeten verliezen.
    En het hele avontuur staat je ook voor altijd op je netvlies, de leuke komenten maar ook de vreselijke momenten.
    Ff een dikke knuffel van mij want ik weet als geen ander hoe fijn het is om steun te krijgen.

Ik baal nog steeds van de negatieve test vanmorgen.
    Maar weet ook niet of het nou te vroeg was omdat ik dus niet echt weet wat voor datum ik moet aanhouden dag 26 of 28.
    Ik heb een cylcus app waar ik ingevuld had 28 en die gaf aan dat ik dan de 30ste mn eisprong zou hebben, en dat klopte precies!
    Dan zou ik 5 dagen voor de nod getest hebben...
    Het was ook een action test, weet niet hoe betrouwbaar die zijn.

Of....ik ben gewoon echt weer niet zwanger *snik snik*
    Volgende week zullen we het weten.
    Het gekke is dat ik nog steeds geen symptomen heb zoals ongikrampen, zoals normaal gesproken dus wel al een week voor mn nod.

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Meiden, ik heb nu een andere gebruikersnaam...
    Dit ivm de prille zwangerschap en toch bekende hier ook op facebook.

Nod is 9 aug, 28 jaar, ronde 2, 3e kindje. Inmiddels een aantal positieve testen gehad ondanks het lichte bloedverlies 😉

17. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg goed excuus!! Maar wel positief dan!

18. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou... is dit dan wat het lijkt wat het is...
    De puppy was heel vroeg wakker, en ik had gedroomd over een dikke knaltest :p (niet dus) en dacht ik ga toch maar even testen...

Bijgevoegde bestanden:

19. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m! Spannend hoor! Wanneer is je nod?

20. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    @trotsemama en sappie
    Wat verschijkelijk hartverscheurend wat jullie hebben meegemaakt. De ergste nachtmerrie van een moeder. Diep respect hoe jullie ermee omgaan en hier gezellig op het forum kletsen. Ik wens jullie alle goeds en mooie gezonde kinderen toe. Hoop echt dat t nu en anders de ronde hierna raak is.

Deel Deze Pagina