Ik mag op rood, helaas... Vanmiddag is menstruatie doorgekomen. Balen maar op naar de volgende ronde. Voor alle dames die op roze staan, geniet ervan!! Voor ale andere dames, zet em op en tot in een volgend NOD groepje!
Ik had met kruidvat ofzo helemaal geen knal test, best licht zelfs en clearblue gaf 2-3 weken aan dus t kan ook zijn dat je geen knaltest krijgt, dan is d'r nog niets aan de hand! Een streep is een streep, anders ben je echt niet zwanger, dan blijft ie wel wit.. Al snap ik natuurlijk wel dat je meer wilt als een licht streepje wat bijna niet zichtbaar is
Ja zo leuk! Hier prima, alleen klein beetje moe, kleine krampjes en zeer milde misselijkheidsvlagen soms maar mag allemaal geen naam hebben hoor.
Ik geloof dat ik wel iets zie, de kleur lijkt alleen iets anders. Daniëlle bij jou precies hetzelfde, zou dus ook aan mijn telefoon kunnen liggen😊. Zonnetje gefeliciteerd !!! Fijn hoor!
Ik had vanavond ineens mega buikpijn onderin mijn buik. Zo erg dat het zweet me uit brak. Na een dikke 5 minuten was dit gevoel ineens ook weer weg. Nu nergens last meer van, maar vindt het wel doodeng......
Dat herken ik zo erg! Vind het spannend en vooral heel eng. Ben met alles bang dat ik het over me heen roep ofzo, zoals uitspreken dat ik zwanger ben of deze banner plaatsen
Jeetje dames wat veel roze al in de lijst.....ik wil oooook hahaha. Mag ook wel es tijd worden nu anders ga ik helaas door naar ronde 9 *snik snik*. Die hele lichte krampjes zijn inmiddels alweer verdwenen, morgen mijn nod (als ik tenminste weer een cyclus van 26 dagen heb zoals de afgelopen 2 maanden) Heb nu ook gewoon totaal andere klachten dan vorige maand en die maand daarvoor, ik hou elke dag bij in een schrift. Nou ja...eerst morgen maar es afwachten, en maar hopen dat mijn droom van afgelopen nacht (positieve test) uit mag komen.
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Super joh! Ik heb opnieuw getest net (zit in de nachtdienst dus leef een beetje omgekeerd) maar die zwanger en kids geven bij mij tuurstreepjes die niet donkerder worden dus zal wel niks zijn.. Nu ook wat krampjes zal menstruatie er dan toch aankomen.. Geloof er deze ronde niet meer zo in..
Bedankt meiden!! Ik slikte deze keer vanaf de eisprong tarwekiemolie. Wie weet heeft dat mede geholpen dat ik zwanger ben geworden. Voor andere meiden is het wellicht de moeite waard het de volgende ronde ook te slikken.
Jammer genoeg eerste bruinverlies al weer gespot. Denk dat t doorzet....maar ben zoals altijd benieuwd..iemand hier zwanger en toch bruinverlies gehad?klinkt smerig maar ben zo benieuwd!
Oja we willen wel foto's zien he zwangere dames van de testen ook dat motiveerd. Super geweldig augustus is een mega vruchtbare maand zo te zien, hebben we de zomer in de bol
Helaas, ik mag op rood. Zwangere dames gefeliciteerd! Dames op rood, hopelijk hebben wij volgende ronde geluk.