Gefeliciteerd nieuwe zwangeren wordt blij van al jullie positieve testen! Hopelijk geven jullie dit door in de lijst Meiden op rood: succes in de volgende ronde!!!! Gaat het nog meiden op het wachtbankje?? haha het geduld is ook hier bij mij ver te zoeken!! maaarr we doen ons best (Y)
Ik ben dr weer ingetrapt.. Vanmorgen getest, maar natuurlijk nog steeds negatief. Nou heb ik er geen meer in huis.. Denk gewoon maar een berg tampons mee nemen op t weekend naar zee. 😕
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (6) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 9. (6) Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Sasjuh83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anssie86, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mickeym, ronde 1 10. (7) Lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 j010, 30jaar, 1e kindje, ronde 10 Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Mokkey, ? Jaar, ronde ?, 4 de kindje 11. (8) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje Draaikont, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kippetje13, 31 jaar, 3de kindje, 1ste ronde Potato, 33 jaar, 1e kindje, 7e ronde 12. (8) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13. (5) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 8 14. (4) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje Zeedauw, 27 jaar, 1e kindje, 6de ronde (1e na v.km Mich18, 24 jaar, 3de kindje, 3de ronde 15. (6) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz huclau, 32 jaar, 4e ronde na mk, 2e kindje Datumloos. (2) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Tibo, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 52 Zwanger (9), Ongesteld (9) MMM (*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET Even mezelf op rood gezet, via mn mobiel. Dus ik hoop dat het goed is gegaan. Alle zwangere dames gefeliciteerd!!! Alle wachtenden succes!!
T is gewoon vervelend want ik ben al meer als een week niet helemaal lekker, en dat koppel ik dan daar maar aan maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik kan ook gewoon goed een cyclus hebben van 40 dagen, heb ik ook al eerder gehad dus ik kan mezelf nog lang gek gaan maken denk ik.. Succes dames nog met testen en wachten!!
Goedemorgen Ik heb de lijst bijgewerkt, ik hoop dat ik het goed heb gedaan. Zo niet verander het ff of laat weten dan kan iemand, of ik het veranderen😊. tibo, ja lastig he dat wachten. Ik heb er gewoon slecht van geslapen, ik heb wat drukkend gevoel in mijn buik en wat last van mijn onderrug. Geen blaasonsteking dat heb ik gecheckt. Maar ja mijn darmen doen echt vervelend, dus ik weet het niet..... Gelukkig avonddienst vanavond, dus afleiding. Succes meiden met testen of wachten......
Vandaag mijn nod en ben nog niet ongi.... Gisteren getest die dus negatief was. Mijn gevoel zegt dat ik een langere cyclus heb deze keer. Nu maar afwachten.
Pfff, ik was gisteren en de paar dagen ervoor eigenlijk heel relaxed. Totaal geen testdrang wat ik de andere maanden wel echt heel erg had. Gisteravond behoorlijk misselijk na het eten en vanochtend toen ik wakker werd ook. (heb ik nog niet eerder gehad) Maar dat kan, zoals gewoonlijk, ook tussen mijn oren zitten. Vind het heel lastig eigenlijk. Ben ineens alweer minder relaxed dan gisteren, hahahaha
Nee ik stap net mn bedje uit haha. Vandaag dag 26 dat was de afgelopen 2 maanden mn nod dag en nog niks te bekennen hier. Geen krampjes etc. Ik wacht het wel af, durf eerlijk gezegd niet meer te testen na die negatieve test van zaterdag
Ja snap dat je het dan spannend vind trotsemama. Ik zelf heb erg de neiging om er nu een testje tegen aan te gooien. Maar weet dat het geen nut heeft en dat ik beter nog een dag kan wachten. Maar wil zo graag weten of hij nu donkerder is
Ik mag ook op rood. Had ik zaterdag al doorgegeven, maar is waarschijnlijk niet opgevallen. Alle zwangeren gefeliciteerd.
Faartje! Gefeliciteerd! Die is mooi duidelijk Mona balen meid! Hopelijk volgende ronde meer geluk Ik kon mezelf toch niet inhouden en heb toch even getest hihi Hij lijkt wel iets donkerder geworden te zijn. Dus ik blijf duimen