♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (6) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 9. (6) Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Sasjuh83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anssie86, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mickeym, ronde 1 10. (8) Lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 j010, 30jaar, 1e kindje, ronde 10 Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Mokkey, ? Jaar, ronde ?, 4 de kindje Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 11. (8) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje Draaikont, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kippetje13, 31 jaar, 3de kindje, 1ste ronde Potato, 33 jaar, 1e kindje, 7e ronde Trotsemama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 8 12. (8) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13. (5) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 14. (4) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje Zeedauw, 27 jaar, 1e kindje, 6de ronde (1e na v.km Mich18, 24 jaar, 3de kindje, 3de ronde 15. (6) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz huclau, 32 jaar, 4e ronde na mk, 2e kindje Datumloos. (2) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Tibo, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 53 Zwanger (9), Ongesteld (9) MMM (*), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT niet
@trotse mama. Helaas of juist goed maar geen symptonen. Eergisteren of morgen mijn NOD. Maar testte bij beide zwangerschappen 2a 3 dagen voor NOD ook licht positief vandaar dat ik t probeerde. Symptomen als moe en licht misselijk had ik pas vanaf 5,5 / 6,5 weken zwanger. 7 september afspraak VK voor een echo. Dan geloof ik het pas als ik een knipperlichtje zie ☺😉 voor die tijd vertel ik het niemand. Alleen een vriendenstel van ons.
Spannend zeg hihi dat schiet al mooi op volgende maand. logisch dat je het dan echt gelooft het is allemaal zo onwerkelijk nog he.
@ knutselsmurf.. ik heb ook kwaaltjes, ook misselijk en lage rug pijn, steekjes.. maar ook negatieve testen. Ik denk dat ik mezelf gewoon heel erg voor de gek aan t houden ben 😉 Hopelijk is t bij jou anders!!
Oooohh dames wat een spanningen hier hahaha. Hier nog steeds geen ongi, vanmiddag wel heel lichte krampjes in mn buik dus ik dacht ff het komt eraan. Maar tis nu weer helemaal weg. Verder voel ik me gewoon happy de peppy, en de hele week al een magische kriebel steeds door mn lijf. Aargghh houdt mn lichaam me weer voor de gek of word ik nou ongi. Ik denk dat ik morgenochtend met de 1e urine maar ga testen want ik heb net alweer water en koffie gehad dus dan is mn urine toch te licht. (Bij alle zwangerschappen nooit voor de nod een afkeer van koffie gehad, alleen na de nod toen ik elke morgen begon te spugen).
Hahahahah spannend he trotse mama! Ik zit hier net 9 te stuiteren steeds weer kijken naar mijn tuurtest... Ik wou dat het al morgen ochtend was. Mitch ik zie ook een tuurstreepje! Spannend meid, we zitten in het zelfde schuitje
Bedoel je een soort verliefdheidskriebel? Vlinders in je buik? Want dat had ik ook een paar keer deze week!
Jaa zo'n kriebel!! Haha die van het midden van je ribbenkast doorschiet naar je buik. Heb het de hele week al een paar keer gehad, maar goed misschien zijn het zenuwen haha. En die droom gehad van een posi test en 2 dagen snachts een keer moeten piesen. Kleine dingetjes maar niet echt iets dat ik zeg oke weet bijna zeker dat ik zwanger ben. Ben een keer 4 dagen overtijd geweest (gewoon door de spanningen hield ik mn ongi tegen) en na de negatieve test ONGESTELD. Dus ik weet het niet... Morgen 1 dag overtijd als het weer een cyclus van 26 dagen is, dus morgenochtend maar ff een testje wagen. Weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben. oja heb er ook 1 ding bij (weet niet of dat een symptoom is) maar ik heb het warmmmmmmm niet normaal, ik hoef me maar even in te spannen en dan zweet ik als een tierelier.
Trotsemama je symptomen lijken erg op die van mij! Ik hoef maar 1 trappetje op te lopen en ik hijg en zweet als een otter! Haha
Ooww een goed teken dus hahaha. ja ik heb precies hetzelfde, als ik ff ga stofzuigen of de was doen loopt zweet langs mn hoofd naar beneden pfff ik dacht nee he ik zal toch niet in de overgang zitten, maar ik geloof niet dat je dan nog elke maand rond dezelfde tijd gewoon ongi word. En het is ook nog te vroeg voor een overgang, maar ik ken een meisje die zat ook vanaf haar 25ste in de overgang vandaar dat dat ffbdoor mn hoofd spookte haha. Ik heb geen geduld meer grrr #@$#%&@.......En heb ook gewoon geen symptomen meer behalve nog steeds dat het van onder lekt als een zeef haha, ook last van?? Moet nog steeds continu naar de wc om het weer ff droog te vegen met wc papier. Normaal heb ik volgens mij geen afscheiding voor de nod, dus ben benieuwd of dit ook een symptoom is
Ik zie hem ook beter! Fijn! Woozl Ik kon me ook niet inhouden. Ook ik hoef wat minder te turen Bovenste zijn me ovulatie testen die waren lekker knallend Daar onder mijn 2 tuurtesten 1 van gisteren andere van vandaag
Jeeeh. Ik mag officeel op roze. Zo blij. 😀 mijn naam op de lijst was Cinniej. Had een nieuw account aan gemaakt. Alle dames op roze... van harte gefeliciteerd. Dames ol rood... super balen zeg. Hoop in de volgende ronde roze. Dames die nog in spanning zitten... veel succes.
Jee Daniëlle, die loopt ook mooi op Dames op roze en met tuurtesten, durven jullie al blij te zijn? Ik ben nog zo bang dat het mis gaat... Feli mini!
Ik ben heel erg bang dat het niet goed gaat/is...... Ben denk ik ookkniet eerder rustig als dat ik een kloppend hartje zie op mijn eerste echo. Ik ben dan ong 10 week dus zou niet best zijn als ik dan geen hartje zie kloppen...... hmmmsss was t maar zover