♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (6) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 9. (6) Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Sasjuh83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anssie86, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mickeym, ronde 1 10. (9) Lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2[/COLOR] Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 j010, 30jaar, 1e kindje, ronde 10 Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Mokkey, ? Jaar, ronde ?, 4 de kindje Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Tielo, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje 11. (8) ]Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje Draaikont, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kippetje13, 31 jaar, 3de kindje, 1ste ronde Potato, 33 jaar, 1e kindje, 7e ronde Trotsemama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 8 12. (8) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13. (5) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje 14. (4) mini03, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje Zeedauw, 27 jaar, 1e kindje, 6de ronde (1e na v.km Mich18, 24 jaar, 3de kindje, 3de ronde 15. (6) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz huclau, 32 jaar, 4e ronde na mk, 2e kindje Datumloos. (2) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Tibo, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 Zwanger (12), Ongesteld (14) MMM (*), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT niet
Helaas dames, negatief getest vanmorgen met een action test, maar nog geen duivels te bekennen. Ik ga er maar vanuit dat ik 1 van deze dagen mn ongi ga krijgen, en dat ik helaas door kan naar ronde 9. Nog steeds geen klachten verder trouwens.
Aah wat jammer trotse mama! Zo'n anders cyclus als anders, snap dat je er echt op gehoopt had! Misschien kan t nog! Zolang er geen rood is!
Prachtig cyclus, mooi op tijd.....:x Ik mag ook op rood maar dat is op mijn mobiel niet handig te doen. Was een fijne nod groep!succes nog allemaal!
Ja ik zet voortaan mn naam maar bij datumloos want ik had altijd een cylcus van 28 dagen. De laatste 2 maanden was het 26 dagen. En nu weet ik het niet meer hoor, nu ineens weer 28 zeker... Dan is vrijdag mn nod nou ja iig ik weet het ff niet meer bah als de test negatief is laat dan mn duivels ook doorbreken want deze onzekerheid is echt helemaal niks.. Of die action testen zijn geen reet waard. Nou ja geen, bloed geeft moed... Dan maar afwachten hoe het vrijdag gaat. *voelt zich down*
Toch nog veel dames op rood Jammer zeg, succes in de volgende ronde! Danielle: gefeliciteerd! Ziet er al goed uit! Vandaag of vrijdag mijn nod (24 of 26 dagen). Vandaag nog niets te zien. Blijft spannend hoewel ik toch snel mijn ongi verwacht...
jammer trotsemama&knutselsmurf Maar inderdaad geen rood is nog hoop! Wie weet heb je een andere cyclus deze ronde..!!!
Dat is waar maar dan had ik iig toch wel positief moeten testen zou je denken. Ik zit nu op 12dpo. Nou ja afwachten is toch mn enigste optie.... Wat balen knutselsmurf....zolang het nog geen rood bloed is kan alles nog he.
Hier net ook wat roze vegen op het wc papiertje.....en zo begint het wel altijd. Test was maandag negatief dus zal vast naar de volgende ronde gaan.
Balen zeg voor iedereen op rood! 😠 Danielle super zeg. Ik zeg zwanger!! Mijn test was vandaag ook weer opgelopen gelukkig. Nu aftellen tot de 1e echo. Als het maar goed blijft gaan! Succes iedereen!!
Heeft iemand van jullie ervaringen met actiontesten voor de nod?? Als ik nu van mn langste cyclusdag uitga (28 dagen ipv 26, aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben en ook helemaal geen ongikrampen en rugpijn enzo heb zoals normaal) dan zit ik vandaag dus 1 dag voor mn nod. Zoals ik al eerder aangaf vele pagina's terug is mn cyclus 26 of 28 dagen. Dus of gisteren, of morgen Nu lees ik veel positieve maar ook veel negatieve verhalen over de testen van de action. Wat zijn jullie ervaringen en met hoeveel dagen voor of na de nod hadden jullie een positieve test. Ik had vanmorgen nog steeds een negatieve maar nog geen ongi of krampen etc zoals ik dus zei
Trotsemama ik zou gewoon even afwachten tot je op dag 28 zit.. Een cyclus kan echt wel een paar dagen variëren per keer.. De action testen hebben wel meer hcg nodig wat ik gehoord heb.. Misschien die 2v5 van de Kruidvat proberen? Succes met wachten, niks aan die spanning he..
Zoals verwacht mag ik ook op rood. Mocht iemand de lijst aanpassen wil je me meenemen? Anders doe ik het vanavond achter de pc eventjes ☺️