Mijn ei was op 1 augustus, ook op dag 14. Ik zit nu op 11dpo. Mijn vorige cyclus was 24 dagen (vandaag nod), die ervoor was 26 dagen (vrijdag nod). Behalve het bruinverlies van vanochtend nog niks te zien verder. Gevoel in mijn onderbuik is ook nog niet anders dan de rest van de week. Ik wacht ook nog af tot vrijdag. Aangezien we zaterdag op vakantie gaan, wil ik vrijdagochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Spannend knutselsmurf! Hopelijk mag je snel op roze. Ja woozl er is nog wel hoop, maarik neb zelf bet gevoel dat ik gewoon zo zenuwachtig ben dat het mijn ongi uitsteld nu. Heb ik een keer eerder gehad tot ik zelfs 4 dagen overtijd was. Ik ga er maar niet meer vanuit, als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik van t weekend een kruidvat test doen. Fijne vakantie alvast knutselsmurf
Hee dames, Zou ik ook op de lijst mogen? Ik heb zaterdag positief getest, zoo blij, maar ook spannend of het allemaal goed blijft gaan. AnnaBambino - 31 jaar, 3de kindje, 4de ronde
Helaas dames ik mag op rood. 3 dagen eerder. Gefeliciteerd roze meiden en succes rode meiden samen naar de volgende ronde
Het begon zo roze en t wordt steeds roder nou 😕 Ik weet nog niks.. voel mn menstruatie eik ook nooit aankomen.. Dus kan dr echt niets over zeggen. Kan ook een cyclus hebben van 40 dagen.. dan zit ik helemaal in t verkeerde nod topic 😉
Vanochtend getest. ... een of twee dagen voor nod..en ondanks dat ik mijn ei gemist dacht te hebben heb ik vanochtend positief getest!!! Nog niet te bevatten maar wel blij. Hopelijk gaat het goed .... ik kan mijn banner nog niet veranderen want ben op vakantie Maar hier dus positief getest!!! Dus ik mag op roze!
Thanx TrotseMama! Het zet bij mij nog niet door, al denk ik dat dat morgen wel zal komen... Betsie: wat een verrassing moet dat zijn geweest! Proficiat!
Mini, Betsie, Dannielle en Woozl! Gefeliciteerd! Dames op rood, balen zeg, succes in de volgende ronde! Ik ben nu 5 dagen overtijd, maar nog steeds niet ongesteld. Gister negatief getest. Word er een beetje kriebelig van zo. Irritant!
Ja ik wacht nu ook maar ff af. Morgen zit ik op dag 28 maar volgens mijn app kan ik vrijdag pas testen Heb er nkg weinig vertrouwen in hoor maar goed, ben im het weekend nog niet ongesteld dan doe ik idd ff een kruidvat test. De spanning is idd om gek van te eorden maar helaas je kunt niks anders doen dan wachten.
Ahhh nee niet rood he voor jullie dames! Zo niet leuk! En de nieuwe roze dames ook gefeliciteerd😄
Stiekem wordt het hier nu toch wel spannend. Begin steeds meer last van mijn onderrug te krijgen en buikkrampen. Maar nog niks te zien... Doet me denken aan de vorige keer dat ik zwanger was.... Zou het dan toch?? *durftniettehopenendedagendurenzolang*
Oooh het is nu wel heel spannend, ik heb nog nooit zo zeker geweten dat ik niet zwanger was de laatste 8 maanden, en vorige week hebben we besloten voorlopig te wachten ivm huizen, verbouwen, gedoe en onzekerheid rondom al die dingen. en nu, 1 dag overtijd. en de dag is al bijna om. ik durf niet te testen omdat ik zo bang ben dat het zo is en nog veeel banger dat het niet zo is, en dit was voorlopig de laatste kans (initiatief tot pauze komt duidelijk niet van mij). ik kan aan niets anders meer denken...
Spannend Potato, mss is de hele pauze niet eens nodig! Hier voel ik veel krampen, mn bekken lijk ik te voelen, en ik laat de de dag alles als uit mn handen vallen, loop overal tegen aan.. vergeet alles. Zo erg dat zelf de cliënten me uitlachen haha.. als t dan allemaal een reden heeft is t niet zo erg 😉
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen grrrr ik word helemaal gek. Morgen dag 28 (wat 3 maanden terug altijd mijn normale cyclus was) ), maar omdat ik vanmorgen negatief heb getest durf ik nergens meer op te hopen... Maar waar blijven die duivels dan!!!! $&#^@ Ook nog steeds geen rugpijn/buikpijn zoals ik normaal altijd heb, maar mn bmm zit wel laag dus ik ben bang dat het einde oefening is en dat ik 1 van deze dagen mn ongi weer verwacht
Nou hier snap ik er ook niets meer van. Had dinsdag mijn nod. Maandag een negatieve test. Heb wat roze vegen op een wc papiertje gehad. En nu niks meer... Had wel verwacht dat het door zou zetten. Ben nu bijna 2 dagen overtijd. Of mijn cyclus is langer deze keer.... Bah dat wachten
Net ff heel erg in tranen gezeten bij vriendlief. De angst dat het niet meer mag gebeuren word steeds groter. Nog geen ongi maar ook geen positieve test tot nu toe. Heb echt het gevoel dat ik morgen of overmorgen alsnog mn ongi krijg (niet vanwege symptomen, want die zijn er juistniet, maar omdat mn test negatief was vanmorgen), en dan gaan we alweer naar ronde 9... Bah wat voel ik me belabberd, alle 3 zwangerschaplen (incl 1 miskraam) waren binnen 4 maanden, dus dit had ik niet zien aankomen. Ik ben op dit moment de hoop aan het opgeven, sorry als het zeurderig overkomt maar zo voel ik me op dit moment echt ff. Ik weet dat er stellen zijn die er nog langer over doen, maar als je iets heel graag wilt is elke maand erbij gewoon 1 teveel...
TrotseMama, ik snap je frustratie heel goed hoor. Het is mega vervelend als er iets is wat je zo graag wilt, en het lukt niet. Helemaal omdat zwanger worden iets is wat je niet zelf in de hand en onder controle hebt.... Dit soort dingen kun/ mag je hier toch gewoon uiten. Dit forum is er toch voor om ook dat soort dingen uit te spreken?! Ik had zelf vorige maand zo'n moment. Heel erg frustrerend, en niets aan te doen als je je zo voelt. Maar kop op! Hoop dat het snel zo ver is voor je. Dikke knuffel!
Hoi, Wij zijn bezig voor een tweede kindje en zitten nu in de 6de ronde. Ik vind het zelf ook raar maar ik heb al sinds vorige week een !mega! opgeblazen buik. En sinds gisteren zijn mijn tepels duidelijk groter (tepelhof), mijn vriend verschrok er zelfs van ( haha) . Voor de rest heb ik geen symptomen, misschien wat lichtgeraakt maar daar heb ik wel vaker last van . Ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik durf nog geen test doen want bij mijn vorige zwangerschap sloeg de test pas positief aan op 6 weken. lieve groetjes en veel succes nog voor jullie!!!