Mag ik er ook bij? Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat moet doen dus misschien wil iemand me helpen? Thnx alvast Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Datumloos wegens wisselende cyclus tussen 32 en 42 dagen.
Helpt dat? Ik zou mijn cyclus dolgraag verkorten omdat hij altijd ergens tussen de 32 en 42 dagen is. Laatste was 39 dagen
Hai ladies, Wil iemand mij toevoegen ik mis me nog op de lijst. 2de ronde, 2de kindje nod 12aug Pff ik ben ongesteld en wil zo graag gaan klussen voor een tweede! Iedereen om me heen is weer zwanger! Ik gun het iedereen!!! Maar wil al anderhalfjaar zelf, weer een tweede alleen mijn man is pas vanaf afgelopen maand om! Ook is het in mijn omgeving bij iedereen meteen raak. Met de eerste zijn we ook 1,5jaar en twee miskramen verder pas zwanger geraakt van onze kleine man. Hopelijk gaat het nu wat voorspoediger!
Baad t niet dan schaad t niet toch? het is een natuurlijk product.. kan verder weinig kwaad naar mijn weten! Enne qua ovu testen, wij doen t (nu nog) zonder.. zien we hoe t loopt.. kan altijd nog!
Ik weet nog niet of het werkt, dit is de eerste ronde dat ik het gebruik. Mijn cyclus is nig niet super lang, dus houd er rekening mee dat het voor mij niet werkt. Ik heb er wel de nodige positieve berichten van gehoord.
Ml doet het weer 😊. Nu nog hopen dat mijn ei op tijd is. Ik heb de indruk dat mijn ovutesten donkerder worden. Zou helemaal mooi zijn. Als wij woensdag voor het laatst klussen en zaterdag zou mijn ei springen, zou het dan nog kunnen? Kans zou wel klein zijn, of niet?
Zwangels, leuk je weer te treffen. Bij onze eerste zaten we redelijk veel in dezelfde NOD groep. Ik hoop dat het voor jullie nu wat meer wil vlotten.
Hoi meiden, mag ik er bij jullie bij? Beeb1987, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje Voorlopig m'n NOD even op 14 augustus gezet, maar kan nog veranderen.
Na een tussenstop van een aantal maanden gaan we weer voor een 3e! Florenthe, 40 jaar, 1e ronde, 3e kindje NOD=14-08
Hey hoi, kan mij dat wel herinneren inderdaad. Was jij toen ook al lang bezig of juist niet? Want dat weet ik niet meer. Zie dat je uit de omgeving van Zwolle komt. Is niet zover hier vandaan. We hopen ook dat het nu wat vlotter mag gaan.
Nee niet echt lang. Iets minder dan een jaar en 3x zwanger. Het zwanger worden is hier niet zo'n probleem, maar blijven des te meer. Maar we hebben goede hoop😊
♥ NOD lijst 8 t/m 15 augustus 2015 ♥ 8. (5) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 9. (4) Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 10. (4) Lindaatje, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 J010, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde 11. (4) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm 12. (4) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde 13. (0) 14. (3) Cinniej, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 15. (5) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz Datumloos. (1) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Zwanger (0), Ongesteld (0) MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Goedemorgen dames, Na bijna 7 jaar meld ik me hier voor de tweede keer. Ik heb meteen maar de lijst bijgewerkt. Ff voorstelen, Karina82, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje. Mijn NOD is vermoedelijk 9 augustus.
Ha Dames, Graag lees ik deze ronde weer met jullie mee. Ga ook vakantie dus zal een iets minder actieve ronde zijn op 't forum dan anders. Wens iedereen veel succes weer deze ronde! Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde, NOD 12 augustus. Als 't niet raak is lekker ongi op vakantie:x bleh!!