NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Dan zie ik je weer in hetzelfde topic ;)
    Hopelijk kleuren we daar de lijst wel roze...

Jammer Patricia van je menstruatie.. :(

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Wauw wat veel gemist alweer!!
    Er vroeg iemand of er positieve testen ter motivatie kunnen worden geplaatst. Hier is ie...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      2
  3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Mooie test mickey! Gefeliciteerd

4. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd roze meiden!

Balen dames op rood!! Ik was er zelf dit keer ook ff van slag van, maar gelukkig duurde dat niet lang😊

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wij vertrekken vanavond al naar de camping met vrienden ipv morgen.. Dus nog een keer getest. Dom.. negatief.
    Ga lekker genieten van t weekend, heel veel tampons mee en ga ervan uit dat ik of binnenkort mn menstruatie heb of dat ik gewoon weer een cyclus heb van 40 dagen of meer.. kan alleen maar wachten!

Gefeliciteerd aan alle zwangere!
    Dames op rood toi toi toi voor de volgende ronde!

6. huclau

huclau Lid

3 feb 2015
    41
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zeedauw en MickeyM gefeliciteerd!

Hier nog steeds aan het wachten.....durf ook niet eerder dan zaterdag te testen. Zo bang voor teleurstelling.

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Dankje meiden. Ik hoop dat we straks samen roze zijn!

8. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama

Gezellig hihi, toch een voordeel!

Alle zwangere dames, gefeliciteerd en alle dames op rood (waaronder ik) we gaan er weer voor!

9. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen tekens van duiveltjes.

Ik zit wel met die enkele symptomen in mijn hoofd, vanmorgen was k zelfs aan het twijfelen of ik misselijk was of niet pfff ik maak mezelf gewoon gek denk ik ;).

Vandaag 3 dagen overtijd, testen durf ik echt niet!!

10. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ahhhh trotse mama wat super jammer!! Hopelijk snel raak!
    @pupytje gewoon doen jo!! Ben zo benieuwd😄 spannend hoor

11. Boeboetje

Boeboetje Actief lid

24 jun 2015
    140
    0
    16
    Overijssel

Zou gewoon testen! Heb je wat meer zekerheid voor jezelf

12. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Ja echt! Soms denk ik hmm is het wel echt zo..zal ik nog een testje doen :p maar dan voel ik de misselijkheid en de overactieve darmen ennnn de opvliegers en dan denk ik jaaahaa ben echt zwanger!

13. estheress

estheress Lid

26 mei 2015
    17
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames!

Ik ben een tijdje van het forum geweest omdat ik er teveel mee bezig was. Omdat niemand weet waar we "mee bezig" zijn heb ik toch wat steun nodig ;)

Mijn NOD is 9/8/2015. 2 ronde 1e kindje. Eerste ronde iets overtijd maar wel ongi geworden. 2e ronde telt niet mee, ik was toen ziek en heb geen ei gevonden. Nu dus de officiele 2e ronde.

Precies vruchtbaarslijm gevonden op de 27e. Flink geklust rond die datum. Nu al sinds maandag de 10e beetje misselijk 's ochtends maar ook wel eens in de loop van de dag, verder geen symptomen. Heb cyclus op 30 dagen gezet, dat was het de afgelopen maanden, na verwijderen spiraal niet meer geschiedenis dan dat.

Ik test met de kruidvat 2 voor 5
    Maandag 10/8/2015 negatieve test
    Vrijdag 14/8/2015 negatieve test

Wat moet ik nu denken? Ben 5 dagen overtijd. Heb geen symptomen, naast de misselijkheid. Geen ongi gevoel in aantocht denk ik. Ik blijf maar zoeken en denken. Wordt er gek van. Vindt er eigenlijk helemaal niks aan zo, dat gedoe, dat wachten, die onzekerheid. Als je iets zo graag wil dan is dit zo moeilijk. Dat hebben wij hier natuurlijk allemaal.

Dag 34 van de cyclus dus nu...maar weer de boel in kaart gebracht middels de berekentool hier op de site....pppffff

Eerste dag van je laatste menstruatie:
    12 juli 2015
    Een beetje vruchtbaar:
    25 juli 2015
    Vruchtbaar:
    26 juli 2015
    Erg vruchtbaar:
    27 juli 2015
    Eisprong:
    28 juli 2015
    Innesteldag:
    2 augustus 2015
    Vanaf hier kun je testen:
    11 augustus 2015

Lekker mijn verhaal weer bij jullie kwijt!

Succes iedereen op de wachtbank en rood. En iedereen op roze super gefeliciteerd (wij volgen jullie hopelijk heel snel!)

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Lastig Estheress.

Het enige waar ik op kan komen is dat je ei iets later is geweest dan je zelf denkt, vanwege het vruchtbare slijm. Zolang je geen ovulatietesten hebt gedaan, of op een andere manier je eisprong in de gaten hebt gehouden, weet je eigenlijk niets..

Ik dus ook niet, vandaag ook weer negatief getest. ;)

15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Mijn cyclus is na het stoppen met de pil nog niet stabiel.... Afgelopen Julie na 114 dagen voor het eerst echt ongesteld geworden. Zit nu op dag 32 van mn cyclus. Geen idee dus wanneer mn NOD is want ik temperatuur niet. Aankomende zondag ga ik een testje wagen, vind het toch wel spannend :) . Zit dan op dag 35. Op dag 12 TM 14 wel een klein beetje bruin verlies gehad. Hoopte dat dit mn ei was. Maar kunnen ook nog ontpil verschijnselen zijn natuurlijk. Spannende tijden!! Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap, maar met een regelmatig(er)e cyclus zou ik ook al blij zijn :)

16. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Dames ik snap er niks meer van..... ik heb amper bloed en weer niet of ik dit wel als ongi moet beschouwen.
    Gister had ik heel veel bruin met een beetje rood slijm (sorry voor de details)en vandaag alleen maar bruin.
    Ik heb de laatste tijd nooit meer veel bloed met ongi maar wel altijd op tijd.
    Ik had gister hele erge ongikramp, en vanmorgen zo'n erge steken dat ik er een hyperventilatie van kreeg en bijna moest spugen zo misselijk was ik.
    En nu voel ik niks meer, terwijl ik normaal gesproken de eerste 2 dagen sowieso enorm veel ongikrampen heb maar geen steken zoals vanmorgen.

Dat heb ik nog nooit gehad tijdens mijn "ongi" want zo mag ik het niet eens echt noemen, normaal liep ik leeg...iemand een idee?

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vreemd, mijn naam staag weer zwart.... die mag wel degelijk op roze :) test was een knaller en had al 530 hcg.... nu 4w6d, totaal geen idee wanneer mn ei was, maar 1x geklust... dit hadden we niet verwacht gezien we voor onze zoon met de MMM zwanger werden...

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

Gefeliciteerd Tielo. :)

Ben benieuwd trotsemama, misschien dat het wel helemaal stopt? Morgen nog een testje proberen als je helemaal niets meer verliest?

19. TrotseMama1990

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    #1199 TrotseMama1990, 14 aug 2015
    Laatst bewerkt: 14 aug 2015
    Ja die erge steken heb ik vandaag 2x gehad zo erg dat ik echt helemaal in elkaar kroop van de pijn.
    Ik heb er nu geen tampon in maar maandverband om ff te kijken wat er nog uitkomt want gisteren had ik een volle tampon maar met bijna alleen maar bruin en een sliert rood.
    En vandaag geen volle tampon maar licht bruinig met ook een sliertje bordeau achtige slijm.
    Maar had alleen gister erg last van krampjes en nu niks meer...:(
    Ik zal ff in de gaten houden wat ik nog ga verliezen deze dagen, vanmorgen werd ik zo beroerd dat ik boven de pot hing maar er kwam niks uit en toen begon de hyperventilatie en die zweetaanval dus snap er ff niks meer van.

20. Asuka

Asuka Niet meer actief

Bah, klinkt echt heel naar TrotseMama, ik hoop echt dat je je in iedere geval snel weer beter voelt. Tot nu toe klinkt het wel allemaal een beetje gek ja. Als je morgen nou ook minimaal oud bloed verlies hebt dan kan het maar zo innestelingsbloed zijn? Je maakt het wel spannend zo... Heb je nog testjes in huis dan?

Deel Deze Pagina