Ja gek he? Normaal lig ik de eerste 2 a 3 dagen echt met kramp en nu was het alleen gister middag dat ik een paar uren kramp heb gehad, en vandaag 2 keer ontzettendesteken (maar dat kan ook door mn obstipatie komen waar ik nu al 1.5 week last van heb) vandaag gelukkig weer wat kunnen lozen in de pot haha Nee helaas geen testen meer in huis (alleen ovulatietesten en die heb ik nog nodig) dus ik kijk idd morgen nog ff aan. En anders toch maar een test doen als het nu wegblijft.
3 dagen overtijd symptomen : grote honger, opgezwollen gespannen buik, emotioneel(wenen om kleine dingen) , verhoogde temperatuur (36.8), groter tepelhof, vermoeid, aventoe lichte krampjes. wat denken jullie? zou het wel eens kunnen? maandag test halen als ik dit weekend nog geen menstruatie heb! xxx
@ Puppytje gewoon via internet bestellen, heb je de test morgen in huis en dan weet je het, spannend hoor @ Trostemama vervelend hoor. Wat kan je lichaam je toch onzeker maken! Ik hield het vandaag niet meer dus wilde gaan testen. Helaas allsen nog maar ovultatietesten in huis (was ervan overtuigd dat ik nog een zw test had, maar helaas) dus maar snel online besteld. Wordt morgen tussen 9 en 13 bezorgd. Ben nu al nerveus hihi
Jeetje dames wat een onzekerheid zeg. Altijd super vervelend als je lichaam niet duidelijk laat weten waar je aan toe bent. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid, en het liefst natuurlijk dat jullie op roze mogen...... Ben heel benieuwd wie er de lijst nog mooi roze mogen kleuren. Hoop natuurlijk iedereen, want ik gun het jullie allemaal. Ik zal duimen voor jullie!
Meiden ik ga jullie hier verlaten en verder in het zwanger clubje. Hoop jullie daar gauw terug te zien !
Hier maar 1 dag een beetje helder rood bloed verloren, en voor de rest oud bruin/bordeaurood achtig. Dat was 13 augustus, en de 14e en vandaag niks hoeven gebruiken omdat er alleen wat zat met afvegen. Snap er helemaal niks van.....normaal bloed ik 4 dagen, vorige maand ook enorm gevloeid dus misschien dat er daarom nu bijna niks uitkomt
Hey Huclau, wat spijtig, maar de hoop nog niet opgeven! Toen ik de eerste keer zwanger was testte ik de eerste weken negatief, terwijl ik wel degelijk al zwanger was. Toen ik 5-6 weken zwanger was had ik de eerste positieve test in handen. Dus er is nog altijd een kansje. Voel je wel al andere dingen of blijven gewoon je regels weg? xxx
Dit had ik vorig jaar ook en bleek achteraf toen zwanger te zijn! Echt een menstruatie van niks en na een temperatuursdip ging m'n temp daarna weer omhoog en bleef hoog. Toen kreeg ik pas argwaan. Hoe is je temp nu?
Ik voel vanalles maar of dat met een zwangerschap te maken heeft weet ik niet. Mijn lijf heeft me al vaker voor de gek gehouden dus ik durf niet meer te hopen. We wachten het mar af, meer zit er niet in. Ondertussen ook een ziek zoo tje van 2 hier op de bank,dus even wat anders aan mijn hoofd
TrotseMama, ga je nog testen? Ben heel benieuwd. Misschien dat het toch nog een innestelingsbloeding is, en wie weet dat je dan zelfs nog een week moet wachten voor je positief test! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent hoor. Ik zit op CD39 vandaag, en ook nog niet ongesteld. Zou het door het weer komen?
Helaas dag 36 ongesteld geworden vanochtend. Volgende ronde ga ik maar ovulatietesten gebruiken, nu is alles in de war.
Dankjewel dames. spannend Asuka! Ik duim voor je...hopelijk is het goed nieuws Wat jammer Huclau en Estheress!! Hopelijk gaan we de volgende keer met zn allen op roze Ik wacht de volgende ronde wel af denk ik. Gister en eergister niks verloren (behalve af en toe met afvegen), en gisteravond zat er helemaal niks meer dus ik dacht vanmorgen hupsakee dan kunnen we weer ff klussen, want ik ben er alweer vanaf, had nog gedouched en alles (en had enorme zin haha), en gelukkig net op tijd werd mn zoontje wakker we waren al begonnen en toen moest ik dus naar beneden met mn kleine man, die gelukkig niks heeft gezien haha. Maar eenmaal beneden voelde ik wat lopen tussen mn benen....en ja hoor ik naar de wc.. en voelde dus oud bloed lopen, het was iig niet helder rood, maar echt bruin/bordeaurood dus saved by the bell in dit geval anders had het een vieze boel geworden haha. Toen heb ik er maar weer ff een tampon in gedaan. Ik haal net mn tampon eruit (3 uurtjes later) en er zaten weer alleen bruine vegen op Nu weet ik dus niet of dat gekomen is door het "klussen", Ik denk dat ik maar beter kan afwachten tot volgende maand, ook al maak ik mezelf ontzettend gek, mn bmm staat ook gwn open dus ik neem aan dat ik gewoon een hele rare ongi heb dit keer. Als je zwanger bent is je bmm toch hard en zit hij potdicht heb ik gehoord? En geen zorgen heb mn handen eerst gewassen haha aangezien veel vrouwen op een ander forum hier zeiden dat je er niet aan mag komen ivm infecties, maar goed dan moet je partner er voortaan ook afblijven *duhh* haha (Sorry voor het ranzige verhaal maar goed misschien herkent iemand van jullie het)
TrotseMama, toen ik de pil nog gebruikte had ik geen andere ongi dan jij nu omschrijft.. en gezien het vrouwen lichaam toch iets geks is zou t denk ik zomaar keer kunnen voorkomen dat je zo'n menstruatie hebt.. zul je zien dat je volgende keer gevoel hebt dat je (ff extreem) dood bloed al hoe wel ik voor je hoop dat t de volgende ronde raak is!
Wat raar trotse mama.. vervelend al dat wachten hè.. Hier ben ik net ongesteld geworden, ben dr blij mee.. wist toch al dat ik niet zwanger was en had nou eik gedacht dat ik een cyclus zou hebben van 40 dagen.. maar T was 31 dagen dus dat valt alles mee.. fijn! Op naar de volgende ronde!
Hè balen dames dat er weer zoveel op rood mogen...... Ben benieuwd wie de lijst nog een beetje roze kleurt. We begonnen zo goed?!
Ik zit al 9 maanden niet meer aan de pil dus daar ksn het niet aan liggen. Vorige maand bloede ik idd veel meer, maar de afgelopen maanden is het steeds erg weinig dat ik echt denk huh waar is de rest??? Maar een uur geleden rood bloed gezien (nog niet veel, alleen van binnen) dus tis zeker mn ongi. Tsja...vrouwenlichamen hahaha je kan er hoogte van krijgen. Wat jammer tibo, had je zo gegunt dat je op roze mocht. Maar idd je hebt nu wel zekerheid. We gaan gewoon weer lekker verder klussen hahaha, ooit komen we op roze
♥ NOD lijst 8 t/m 15 AUG 2015 ♥ 8. (6) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 lieflief, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 2 na v.mk) L89, 26 jaar?, 2e kindje, ronde 4 Tessss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 13 Marianne1, 34 jaar, 2e kindje, ronde 17 Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 22 9. (6) Beempie, 31 jaar, 1e kindje, ronde 6 Dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 12 Karina82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 Sasjuh83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Anssie86, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mickeym, ronde 1 10. (9) Lindaatje22, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Famke, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2[/COLOR] Sop, 28jaar, 1e kindje, ronde 3 j010, 30jaar, 1e kindje, ronde 10 Mona, 28 jaar, 2de kindje, 16e ronde na mk Saxy86, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje Mokkey, ? Jaar, ronde ?, 4 de kindje Boeboetje, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Tielo, 30 jaar, 4e ronde, 2e kindje 11. (8) Danielle1987, 28jaar, 1e kindje, ronde 7 Piepoe, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zwangels, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 L4atje, ? Jaar, 1e kindje, ronde 3 na MK, mmm Faartje, 26 jaar ronde 2, 2e kindje Draaikont, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 Kippetje13, 31 jaar, 3de kindje, 1ste ronde Potato, 33 jaar, 1e kindje, 7e ronde 12. (8) Zustertje2015, 28 Jaar, 2ekindje, ronde 3 Vissertje84, 30 jaar, 3e kindje, ronde 2 Woozl, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Enjoyce, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Bintje83, 31 jaar, 2e kindje, 1e ronde Sappie1986, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde Florenthe, 40 jaar, 3e kindje, 1e ronde 13. (5) Betsie, ?? Jaar, Ronde 1, 3de Kindje Zonnetje87, 27 jaar, ronde 7, eerste kindje. missme1, 32 jaar, 3e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 8 14. (4) mini03, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje Zeedauw, 27 jaar, 1e kindje, 6de ronde (1e na v.km Mich18, 24 jaar, 3de kindje, 3de ronde 15. (6) Chats, 31 jaar, 1e kindje, ronde 14 Meepie84, 31 jaar , 1e kindje, ronde 5 ProudMommy86, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Fiol, 39jaar, 2e kindje, ronde 5 Patricia, 31 jaar, 1e kindje, 3e ronde na bbz huclau, 32 jaar, 4e ronde na mk, 2e kindje Datumloos. (2) Mamalara, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Tibo, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 54 Zwanger (14), Ongesteld (14) MMM (*), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan!!! NIET KOPIËREN! DAT WERKT niet[/] Lijst even aangepast. Voeg jezelf even toe als het niet klopt. Ben de helft alweer vergeten