Ongesteld op vakantie is niet leuk nee, maar hopelijk worden we allemaal natuurlijk niet meer ongesteld na deze ronde! Zit nu op werk en het is zo rustig en al mn collega's zijn bijna weg. Zo saai! En heb toch wel een beetje een dipje merk ik. Heb ruim een jaar lang mn frustratie weggestopt en dat komt er nu allemaal uit. Morgen bloed prikken en vrijdag afspraak gyn. En ondertussen verder proberen deze week. Hebben jullie dat ook, dat je gaat bedenken (zonder dit tegen mn vriend te zeggen uiteraard) welke dagen het beste zijn om te klussen. Doe vaak elke dag maar dat schijnt ook niet goed te zijn dus dan om de dag maar dan ben ik weer bang dat het net niet t goede moment is. En dan moet je ook nog tijd hebben natuurlijk... En subtiel je vriend verleiden natuurlijk
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Alice ben 28 jaar en mijn vriend en ik zijn bezig voor een kindje voor hem de eerste voor mij de tweede. We zitten nu in de 2de ronden mijn cyclus is onregelmatig, als ik uit ga van de laatste keer zou nu mijn NOD 10 augustus zijn. En ook ik ga ongi op vakantie als het nu niet raak is
Jeej, vreugdedansje. Mijn eitje gaat op tijd zijn. Ovulatietest nog niet helemaal positief, maar dat gaat morgen zeker wel het geval zijn. Teunisbloemolie lijkt dus iets te helpen. Mijn NOD verschuift dan naar 6 augustus. Mag ik hier wel blijven kletsen? Deze groep is (nog) niet zo druk en vind het hier wel een fijn clubje.
Tuurlijk mag je blijven kletsen! Is idd fijner he, een kleiner/overzichtelijker clubje. In nod 16-22 juli zijn overigens echt heel veel op roze! Misschien dat ons clubje daardoor kleiner is.
Marrianne ik zeg t gewoon tegen mijn man dat het mijn vruchtbare dagen zijn.. en maken t gezellig als wij der zij in hebben.. over t algemeen doen we t om de dag.. maar in mijn vruchtbare dagen heb ik sowieso meer zin haha dus vaak wel elke dag.. Enne ben stiekem ook bang om m te missen vorige cyclus op zondag niks gedaan en maandag mijn ei gehad dus daar heb ik de eerste ongi dag behoorlijk van gebaalt.. maar ben te nuchter om hier dan nog langer bij stil te staan.. kop op en verder gaan.. al hoewel ik hier hoogst waarschijnlijk wel heel anders in zou staan als we al heel lang bezig zouden zijn!
Ja, is idd fijn. Ik kan het nu tenminste een beetje bijhouden. Hopen dat het roze in deze groep doorzet en er veel zwangeren zijn over een week of 3.
Net een ovulatietest gedaan, dag 7. En er verschijnt al best een streepje. Maar ik gok dat ik rond vrijdag pas mn eisprong heb. Had dit de vorige keer ook, eigenlijk elke dag zo'n zelfde streepje, en nooit echt een mega knaller. Of misschien wordt dit een heel korte cyclus en heb ik morgen een knaller...
Hallo allemaal, Ik wil ook graag op de lijst. Gisteren ongesteld geworden en gaan weer voor de volgende ronde. Knutselsmurf, 36 jaar, 6e ronde (3e bbz), 1e kindje (nod 14 of 15 augustus denk ik) Hopelijk gaat het deze maand beter en wordt deze lijst net zo mooi roze als die waar ik net uit kom! Ik heb nog niet alles gelezen maar ik zie hier en daar al ovulatietestjes voorbij komen! Dat is al snel Voor mij is de menstruatie pas net begonnen... Overigens ga ik qua nod uit van een cyclus van tussen de 24 en 26 dagen zoals de afgelopen twee keer. Zal dus 14 of 15 augustus zijn waarschijnlijk.
ik zal mij even voor stellen. missme1, 32 jaar, gaan voor 3e kindje NOD 13 augustus. schreef hiervoor op een ander forum, maar daar is het bijna uitgestorven. nu kijken hoe het hier gaat...
Ik wil gewoon zwanger op vakantie. Ik ga de laatste week van september en dan wil ik gewoon zwanger naar zweden dan gaan we lekker met zijn vijven, vriendlief,2 honden ik en een mini onsje lijkt me gewoon super. Dan kan ik in zweden legaal baby noors gebreide truien kopen
Ik heb even een vraagje mijn nod is 15 aug wanneer zou ik dan met ovulatietesten aan de slag kunnen, ik heb die dingen nog nooit gebruikt, ik ben al aan het tempen maar ik wil er graag die dingen bij gebruiken.
Gezellig clubje zo hier Vandaag de laatste resten van m'n ongi uitgezwaaid. En de komende 9 maanden hoop ik daar geen last van te hebben. Succes met het klussen allemaal.
Welkom nieuwe dames! Hopelijk krijgen we dadelijk een mooie roze lijst!! Ik verwacht eind deze week m'n ei. Ik las laatst dat fietsen slecht schijnt te zijn voor sperma. En aangezien m'n man elke dag 20km fietst heb ik gevraagd of hij deze week de auto wil pakken naar z'n werk. Een klein experimentje dus.
Interessant experiment arendje! Hopelijk haalt t wat uit. Wij doen deze ronde het experiment 3 wk geen alcohol. Denk niet dat t iets uitmaakt maar dan weet ik dat ook weer.
Meestal wordt geadviseerd te beginnen op dag 10 in je cyclus, dus na de eerste dag van je menstruatie. Mijn nod is ook de 15e (denk ik, maar da's ook afhankelijk van de eisprong) en ik begin volgende week dinsdag met ovutesten want ik ben zondag ongesteld geworden. Maar je kunt eigenlijk beginnen wanneer je wilt, alleen liever eerder dan later...
Mijn zwager fiets elke dag naar t werk.. 20 heen en 20 terug en ook in t weekend gaat ie op de racefiets op pad. . En ze hebben 4 kinderen allemaal binnen 6 mnd zwanger.. Dus ik weer t zo niet als dat fabeltje waar is