Yes, yes, yes, ik heb een knaller van een ovulatietest NOD komt dus definitief op 6 augustus en tijdens de wachtweken ben ik lekker met ZL op vakantie bij mijn ouders. ML moet werken en omdat ik ziek thuis ben, heb ik hier extra tijd voor (ik ben overspannen), dat is wel fijn. Hopen dat ik mijn hoofd wat leger kan maken daar en de dingen weer een beetje op een rijtje kan krijgen.
Wij vieren ander feestje mijn dochter zit al 9 maand 24/7 in een spreid broek en hebben vandaag te horen gekregen dat hij overdag uit mag.. helemaal happy mee!
Wat fijn famke!! 9 maanden is echt lang, waarvoor moest ze m aan? Wat fijn voor haar en jullie dat ie overdag uit mag!
Ze heeft heupdysplasie.. of wel, de afstand tussen de kop en kom is niet goed en door de spreidstand kan dat worden gecorrigeerd.. geen idee hoe t werkt, weet wel dat t werkt
Gezellig hier zeg Bij mij niet veel nieuws te melden. Zit op dag 10 van de cyclus en omdat die zo lang en wisselend is ga ik rond dag 17 denk ik eens beginnen met ovulatietesten. Hopelijk heb ik NOD nog binnen de tijd van dit groepje. Maar mijn menstruatie was kort dus ik heb goede hoop op een 'korte' cyclus En tot die tijd leef ik met jullie mee
Vanavond stonden ineens mn zusje en zwager op de stoep: zwanger! Wist t meteen want we houden elkaar op de hoogte. Is hun 1e kindje en ze waren al best lang bezig, dus super blij!! Vind t echt heel leuk voor ze, maar kan de slaap even niet vatten nu. Het lijkt me zo leuk om tegelijk zwanger te zijn, maar ja, dan moet t wel een keer lukken. Hoop echt zo dat t snel lukt. Sorry maar moest t ff kwijt. Welteruste (hopelijk)!
Marianne, gefeliciteerd! Je wordt tante! Ik hoop ook voor jou dat het snel lukt en dan samen zwanger kunt zijn. Ook als het niet zo is, hoop ik dat je van haar zwangerschap en ukje kan genieten.
Het is idd afhankelijk van je cyclus. Ik heb weleens op dag 10 een knaller gehad en ook wel eens op dag 18 (heb ook wisselende cyclus hoor ) Je kan in iig aan je temp zien wanneer je ei eraan komt (temp daalt) en als hij is geweest stijgt je temp na een paar dagen. Als je dit een paar cyclussen achter elkaar doet krijg je een duidelijk beeld Succes!!
@ Marianne 1 gefeliciteerd !!!! Ook hier net dat nieuws gekregen haha toevallig!!! @ famke wat fijn voor haar en voor jullie !!!! Wij hebben al een x geprobeerd van geen alchohol tot ik weet niet wat. Ik werd daar echt niet vrolijker van omdat je dan "zo bewust daarvan bent" Wij doen nu gewoon waar we zin aan hebben qua alcohol, sport en koffie en genieten van elk moment. En denken maar lekker nuchter " onze tijd komt vanzelf " (en geloof mij ook ik heb mijn baal momenten hoor) Ik denk dan altijd maar er zal wel een reden voor zijn waarom het nog niet zover is........
Marianne aller eerst gefeliciteerd dat je tante word! En dat je zo denkt is toch niet raar ik hoorde deze week dat collega zwanger was en stiekem toch beetje jaloers.. terwijl wij pas in 2e ronde is.. is denk ik heel natuurlijk! Duimen dat t voor jou (en de rest) deze ronde wel lukt!! Chats zo staan wij er ook in.. mijn leven stopt niet omdat er graag zwanger willen worden.. Daarbij heb ik in mijn zwangerschap ook wel eens gezondigd.. De filet american lachte me bij de zoveelste verjaardag keihard uit.. en heb dus ook 1 toostje gehad (door hele zw. 5 ofzo) en ook met koffie had ik hier zin in nam k t.. maar geen 10 koppen op een dag ofzo.. Maar goed een ieder moet doen waar zij zich prettig bij voelt
Ik zou ook graag meedoen. 27 jaar, ronde 7, NOD 13 augustus, eerste kindje. Gelijk een vraagje. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik ben echter altijd lang ongesteld, tussen de 7 en 14 dagen. Weet iemand of dit gevolgen kan hebben voor de eisprong en het wel of niet zwanger worden? Ik hoor wel eens vrouwen die maar 3 dagen ongesteld zijn, wat een verademing zou dat zijn..
Ik weet niet hoe t precies zit.. maar helpt theunisbloemolie of tarwekiem olie hier niet voor? Volgens mij helpt 1 van de 2 voor regelmatige "normale" cyclus waar 5 tot 7 dgn vloeien bij hoort.. Welkom trouwens!