NoD 8 tot 15 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lindaatje22, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Dank je wel chats, ik heb snel een paar testen gekocht bij de action.
    We zullen zien of het werkt.

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oee mijn app zegt dat mijn vruchtbare dagen beginnen.. leuk leuk!
    En ja i know, een app kun je niet vertrouwen dan moet je ovu testen gebruiken en of tempen.. maar wil eerst zonder proberen ;) is tenslotte "nog maar" ronde 2.. maar krijg wel kriebels als ik denk dat ik weer richting mijn eisprong ga.. zou het deze keer wel raak mogen zijn?? Spannend!

Gaan er iig gezellige dagen van maken ;) :p

3. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha, veel plezier Famke :), hier ook ronde twee en wel ovulatietesten. Ben normaal al een ongeduldig type, maar als het dit onderwerp aankomt al helemaal :D

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier ook ovulatietesten.. Had me voorgenomen dit pas te doen als t niet zo lukken maar ben wat dat betreft nogal een controlefreak en heb graag zicht op m'n eisprong :D

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Veel plezier vruchtbare dames!!!

Hier al op het wachtbankje. Ik ben al op het vakantieadres. Wel raar, 12 dagen zonder manlief. Maar als ik terug kom mag ik alweer testen. Ik ga proberen tot de 6e te wachten, maar NOD is zelfs 5 aug. Geworden.
    Teunisbloemolie heeft het goed gedaan.

6. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met wachten lieflief! Gelukkig wel afleiding op vakantie.

Sinds maandag ovulatietesten hier en vanaf vandaag 2x p dag (ipv 1x p dag). Net stuk donkerder resultaat en dan komt meteen het maandelijkse dilemma. Gister geklust (sorry voor t woord maar zie dat hier overal dus neem t maar over) en was van plan morgen weer, maar ben dan bang dat t te laat is. Maar wellicht heb ik toch morgen paseen echte knaller. Sorry voor dit hoor maar heb t zo rustig op werk nu dat ik wat extra op het projectje baby maken focus ;)
    Wanneer klussen jullie na een (bijna) positieve ovulatietest?

7. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wij "klussen" om de dag als m'n ei eraan komt en op de dag van de positieve test doen we het een keertje extra. Maar in principe als je het om de dag doet moet het voldoende zijn.

8. Florenthe

Florenthe Lid

15 nov 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL

9. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes Lieflief, wat is wachten toch lastig. Een fijne vakantie gewenst, dat maakt het wachten vast wat dragelijker :D

Wat betreft het klussen (wie heeft dat woord eigenlijk ooit bedacht), hanteren wij dezelfde strategie als Arendje.

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wij gaan morgen of overmorgen maar is beginnen :D
    Heb nachtdienst dus niet heel handig.. Begin zondag of maandag met ovulatietesten, heb meestal wat latere eisprong.. Nu voor t eerst deze cyclus tarwekiemolie aan het slikken, ben benieuwd of t wat doet..

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    En fijne vakantie voor iedereen die al lekker weg zijn of weggaan, heerlijk!

12. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben van plan om dinsdag te beginnen met ovulatietesten... Ik ben afgelopen zondag pas ongesteld geworden dus dinsdag is dan dag 10 van de cyclus. Is altijd nog ruim op tijd geweest.

En meestal klussen wij ook wat extra rond de eisprong. Vind het enige nadeel dat het soms zo geforceerd is, ook al probeer je er iets gezelligs van te maken. Je houdt toch in je achterhoofd het 'projectje baby maken'... (om maar even in de woorden te spreken van Marianne1) ;)

13. missme1

missme1 Actief lid

20 jul 2015
    365
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grappig om te zien hoe iedereen er op haar manier mee bezig is..

Ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt. Wij hebben beide keren erg veel geluk gehad (2x 2e ronde raak)
    We gaan er niet vanuit dat het nu weer zo snel gaat, maar houden er wel rekening mee.

Ik denk begin volgende week mijn ei, dus dan zullen we een paar keer klussen denk ik. Bij de andere kinderen was 1x voldoende.😁
    Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, blijft bijzonder.

14. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik ga vannacht lekker op vakantie!
    Heb er zo zin in! Ovulatie testjes zijn mee dus we gaan op de camping gewoon testen. Ook voor de zekerheid zwangerschaps testen mee. Wie weet:D

Hoe gaat het met jullie? Al eieren gevonden

15. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik heb net het eerste vruchtbare slijm gespot. Dus ik denk morgen of overmorgen m'n ei. Wel een gek idee dat dit de laatste ronde is die we zonder medische hulp doen. Vanaf volgende maand word t zaad geïnsemineerd. Toch hoop ik stiekem dat dat allemaal niet nodig is.

16. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ga ik morgen m'n eisprong hebben. Denk ik.....

Hoop ook dat t niet nodig is arendje, het zou zomaar kunnen dus houd moed!!

17. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Oww spannend meiden!
    Ik hoop indd dat het niet nodig is arendje. Dat zal super fijn zijn

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier zit ik op cd10 en al twee keer geklust :)
    Het is bij ons wanneer we zin hebben en meestal is dat rond mijn eisprong.
    We gaan ook nog op vakantie, eerst morgen nog werken.

19. Meepie84

Meepie84 Lid

17 mei 2015
    82
    0
    6
    Hier nog geen ei te bespeuren zelfs met ovulatie testen tempen niet, maar vorige maand kwam mijn ei ook pas op cd 17. Dus we maken het lekker veel gezellig zodat ik zeker mijn ei niet mis. Wij gaan het weekend lekker een dagje naar monchau, lekker dichtbij huis. In september vertrekken wij pas op vakantie. Voor iedereen die op vakantie gaat fijne vakantie en zwanger terug he.

20. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Wij klussen wanneer we zin hebben.. dat is overigens bijna elke dag :D en rond mijn ei sowieso meer zin dus dan halen we elke dag wel :p

Heb de testen ook ingepakt! Nod is op vakantie ;)

Deel Deze Pagina