Ik ga weer aan de anticonceptie pil. Het zegt meer als genoeg als hij op google opzoekt wanneer de pil weer betrouwbaar is, maar nog nooit iets over zwanger op heeft gezocht. Het is niet zo dat we gemeenschap hebben omdat het moet, althans zo heeft het voor ons allebei nooit gevoeld. Want dat heb ik hem wel eens gevraagd. Ik vind als je samen voor een kindje gaat en je weet dat er een eisprong aan komt je het wel extra gezellig gaat maken ipv te gaan slapen. Nee ik ben er niet veel mee bezig. Behalve dat ik zoiets heb beiden ervoor gekozen om ovulatie te gaan gebruiken en je weet dat de eisprong eraan komt je dan iig wat gaat doen ipv wachten totdat vruchtbare periode voorbij is. Hij zei tot 2 wrek terug nog oohh wat mooi zo'n klein mensje zo bijzonder en had al een naam wat ie mooi vond. Alles foetsie weg
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mww, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 22 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
He wat naar @angela22.. ik hoop dat jullie er beiden uitkomen. Misschien last van koudwatervrees? Wie weet is hij er snel weer klaar voor.. knuffel!!!
Welkom @meen88! Heel veel geluk. Ik zet je vanavond op de lijst, tenzij iemand anders daar al kans voor heeft gezien
Vanmorgen nog neg met cb digitaal. Maar had opeens zo'n voorgevoel en jahoor een smiley! Met een lf van meestal 12 dagen kom ik dan uit op 10 oktober. (Paar dagen voor nod testen heeft voor mij vaak weinig zin) Kan iemand me verplaatsen vanaf datumloos? Lukt niet vanaf tel. Xxx
Mooie piek Plusje! Hier een oplopend streepje, maar nog geen knaller, ik hoop morgen. Mijn sensitest ovulatietesten waren op, ben nu overgestapt op die van Zwanger en Kids, iemand ervaring mee?
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 22 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Volgens mij is dit positief. Morgenavond kan ik het weer gezellig maken, zou nog op tijd kunnen zijn toch. Vanavond lukt helaas niet. Ik duim voor de dames die al op het wachtbankje zitten!
Wel duidelijk verschil, is het lijntje even donker als de controlestreep? De foto is niet zo duidelijk.
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 22 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
bloomm kan het niet zo zijn dat je hem vroeger hebt gekregen? wanneer ben je begonnen met testen? meen88 welkom heb je ook al je ei gehad?
Ben donderdag begonnen met testen... hopelijk was ie eerder, maar denk het niet.. Ik las vandaag wel dat je moet beginnen met tellen vanaf de dag dat er rood bloed is.. Ik begon te tellen bij bruin.. hopelijk te vroeg begonnen met tellen en nog een kansje..
Leuk om mee te kletsen dames. Aanvullend op de lijst, dit is ronde 1. Ik gebruik de ovu testen van de action. Sinds ik ben bevallen van mijn eerste kindje voel ik de eisprong erg goed. In ieder geval de groei van het eitje. @Elraange ik heb mijn ei gisteren denk ik gehad. Teminste de buikpijn en steken waren sinds vanochtend weg! Spannend hoor om weer te beginnen hahah!