NOD 9 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Plusje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

tuurlijk we leven toch met je mee
    mijn cd schommelden ook altijd heel erg. ik heb soms een week van te voren al bruin of roze. dat zet per keer verschillend door..

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Jij loopt toch al bij een gyn? Wat zegt die ervan?

3. DLady

DLady Niet meer actief

Ik ben wat laat maar kom er graag ook nog even bij, het is erg spannend voor me momenteel.

NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

9 oktober
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9
    (mmm-IUI)

Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde ..

10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1
    Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1
    Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2
    MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20
    paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3

Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2

12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk

15 oktober
    Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde

Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

Totaal: 24

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

4. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Welkom @DLady! Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, dat maakt de volgende rondes erg spannend inderdaad.. veel geluk!

5. DLady

DLady Niet meer actief

Dankjewel Plusje! Ja het was een moeilijke tijd en soms schieten de tranen me nog in de ogen, ook het weer op gang komen met werk en alles gaat langzaam. Maar er is gelukkig wat meer rust gekomen en vertrouwen in dat mijn partners lichaam en de mijne hun werk doen (als het ware) en dat we lekker doorgaan met alles. En hopen dat het raak is :)

Wel lastig, want je voelt van alles (steken rechtsonderin buik vorige week donderdag, hoofdpijn sinds vrijdag, lichte maagzuur sinds gisteren, moe), maar, ik weet ook dat als je iets heel graag wilt dat je hersenen mooie trucjes kunnen uithalen. Dus.. ik poog het los te laten tot de 14e of 15e. Ik moet nog wel ff bedenken wanneer het 't slimste is om de test te doen. Misschien gewoon ff een paar dagen extra wachten (al zal ik dat wel heel lastig vinden).

Ben benieuwd hoe andere hiermee om gaan? Vroege test dus voor NOD (btw, ik moest al die afkortingen hier eerst opzoeken, leek wel Chinees toen ik voor het eerst ging meelezen :D), of 1e dag NOD, of wat later? Wat doet iedereen hier?

Wat kan de tijd langzaam gaan.. Bizar.. toch maar ff een project vinden in de tussentijd :o:

6. DLady

DLady Niet meer actief

Hey Plusje, ik zie nu: we zijn van dezelfde leeftijd! En dit is dus ook voor jou de 1e keer?

7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

dat t wel vaker voorkomt en ik mij niet druk hoef te maken.
    Dit lukt natuurlijk niet altijd.
    ene keer denk ik dat ik in de overgang raak. andere keer ben ik weer nuchter

8. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

9 oktober
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9
    (mmm-IUI)

Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde ..

10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1
    Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1
    Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2
    MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20
    paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3

Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2

12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk

15 oktober
    Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde

Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

Totaal: 24

Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]

9. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb zo iets geks..... ben ervan overtuigd dat ik zwanger ben....
    Kan nog niet merkbaar zijn want ben pas 4/5dpo.
    In mn mama app las ik terug dat ik dat bij mn zoontje en miskraam schijnbaar ook op 5dpo riep.
    Raar hè?
    Wil mezelf niet gek maken. Maar t is een soort overtuigd gevoel ofzo....

Elraange, zoey4 en Rneetjj vinden dit leuk.
  10. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Ja ook de eerste! En helaas ook een miskraam meegemaakt, in de vorm van een missed abortion (ma).
    Hoe lang was jij bezig voor je mk?

11. DLady

DLady Niet meer actief

Oh naar dat je ma had. We waren niet echt bezig of ermee bezig. Eind januari dit jaar besloten we samen om te stoppen met de pil en vervolgens heb ik er weinig aan gedacht. Ik slikte wel braaf dagelijks de vitaminen en hield de ongesteldheid bij in een app. Zodat ik weet wanneer ik niet meer dat glaasje wijn en Franse kaasje moet nemen zeg maar.

En in juli werd ik ineens niet meer ongesteld, test gedaan en ik had een positieve.

Met 7 weken een echo, was nog niks te zien. Week later een embryo en weer een week later was de embryo gekrompen. Dus miskraam opgewekt met misoprostol. Helaas moest dat een week later nog een keer, nog niet alles was weg en ik wilde, indien mogelijk, curretage voorkomen. Dat is gelukkig gelukt. En daarna direct op vakantie die al een poosje gepland stond. Anders had ik het mijn lijf zelf laten doen. Een maand later was ik weer ongesteld en ik was daar erg blij mee. Alles doet het nog. En vlot ook.

Hoe is het bij jou verlopen? Of ga ik dan teveel off topic, met bovenstaand verhaal?

12. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Deze ronde goed kunnen benutten met mijn partner, dus ik ben blij. Nu wachten tot 15 oktober in mijn geval :)

Nou dames, succes allemaal! Bijna iedereen op het wachtbankje.... Spannend weer!

Elraange en meen88 vinden dit leuk.
  13. Izzy76

Izzy76 Lid

28 sep 2017
    44
    5
    8
    Vrouw
    Ik meld me ook maar aan hier op t wachtbankje. Dit is voor ons ronde 3 ( eerste ronde was gelijk raak maar werd een miskraam) voor ons eerste gezamenlijke kindje. Ik heb al kinderen uit een eerdere relatie en ben altijd heel snel zwanger geraakt ( allemaal in 1 x raak)

Enorm verwend dus eigenlijk. Ik merk dat ik heel ongeduldig ben ( ook vanwege m'n leeftijd, ik ben 40+)

Mijn NOD is de tiende en ik had op zaterdag 23 september een positieve ovulatie test. Ik vind die twee weken wachten echt killing en heb onnoemelijk veel respect voor alle dames die al zo lang bezig zijn, hoe houden jullie het vol!

Net als vorige maand voel ik weer van allerlei symptomen maar ik ben bang dat ik het mezelf zit in te beelden omdat ik zo graag wil. Vorige maand was de eerste maand na m'n vroege miskraam en ik dacht echt dat het weer raak was maar helaas niet. Dat zorgt er nu voor dat ik niet vertrouw op wat ik voel want vorige maand had ik ook zere borsten en af en toe duizelig maar ik werd toch echt ongesteld.

Hoe gaan jullie om met het soms obsessieve genavelstaar ( zo noem ik m'n eigen gedrag hoor)

Groetjes

meen88 vindt dit leuk.
  14. Ikook

Ikook Niet meer actief

#394 Ikook, 3 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2017
    Hoi @Izzy76 ! Ik denk dat we dat allemaal kennen hoor. Ik zit zelf in de tweede ronde voor de eerste, maar vorige ronde dacht ik ook dat ik zwanger was, helaas niet. Nou had ik ook wel veel ontpillingsverschijnselen, maar het is ook een stukje te graag willen. Ik heb deze maand in ieder geval met mezelf afgesproken om de eerste week na de eisprong niets als een zwangerschapssymptoom te zien.. en nu voel ik ook niet zoveel bijzonders, maar ik kan nog steeds niet wachten tot mijn nod!

Gister wel iets geks hier. Ik wilde gister nog een keer mijn baarmoeder mond voelen en slijm bekijken om zo mijn cyclus nog beter te leren kennen. Ik weet vrij zeker dat ik afgelopen vrijdag/zaterdag mijn eisprong heb gehad, maar nu voelde ik gister (ik had wel het idee dat mijn baarmoedermond hard was, maar moet zeggen dat ik nog geen geoefende voeler ben) en toen nam ik een hele klodder slijm mee. Het leek een beetje op mijn mega vruchtbare slijm, maar het was wit, niet doorzichtig en leek ook iets stugger dan vloeibaar slijm. Niet echt rekbaar, meer een soort blob haha, moeilijk te beschrijven. Waar denken jullie, toch nog eisprong? Of gewoon andere afscheiding? Geen zorgen, we hebben gisteravond seks gehad, dus die kans zou in ieder geval benut zijn ;). Mijn lichaam voelt ook totaal niet zoals normaal bij een eisprong, dus denk het niet hoor, maar ken dit gewoon niet..

15. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het sperma was ;)

16. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Onze verhalen lijken eigenlijk heel erg op elkaar. Ik ben in maart gestopt met de pil, wel bezig geweest met symptomen opschrijven ed (dan heb ik iig vergelijkingsmateriaal) en in 2e ronde was het al raak. Bij 1e echo met 8+3 bleek het helaas geen hartactiviteit (meer) te hebben. Wilde curretage ook kostte wat het kost vermijden dus ook ik heb misoprostol (cytotec) genomen. De eerste sessie met pillen over twee dagen was gelukkig voldoende. Nu alweer 4 rondes verder dus deze ronde begonnen met ovutesten om wat meer inzicht te krijgen. Ik slik nu ook tarwekiemmolie want ik vermoed dat mijn LF fase te kort is. Op deze manier kan ik wellicht wat meer tijd krijgen zodat het de kans krijgt om in te nestelen.
    Ik hoop dat we allemaal niet meer zo lang hoeven te wachten!

17. Izzy76

Izzy76 Lid

28 sep 2017
    44
    5
    8
    Vrouw
    Zijn hier ook dames die ervaring hebben met maca? Dat slik ik sinds deze maand, het zou een goede invloed hebben op de vruchtbaarheid.

Tarwekiem slik ik dagelijks sinds vorige maand, elke dag 1 capsule van dr Vogel

18. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Pfffffff wat een ontzettend vervelende kramp heb ik al.. deels drukkend, deels knedend.. ik hoop niet dat dit de voorbode van ongesteldheid is want 1) dan heeft de tarwekiem voor geen ene meter gewerkt en 2) zit ik opgescheept met een LF rond de 5 a 6 dagen :cry: dan ga ik echt janken!

19. Meisje80

Meisje80 Actief lid

25 sep 2017
    121
    70
    28
    Vrouw
    Hmm, kan het iets van een innesteling zijn? Ik heb ook sinds de eisprong af en aan krampen, maar dat had ik vorige twee cycli ook (ben al 3 maanden geleden gestopt met anticonceptie, aar de eerste twee cycli bewust nog niet geprobeerd). Wat bij mij nu opvallend is, is dat ik nagenoeg geen afscheiding heb, volgens mij hebben de zwangere dames juist wel heel veel afscheiding...

20. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Hmmm daar durf ik eigenlijk niet op te hopen. Ook omdat mijn ervaring is dat dat juist heel venijnige steken zijn.. er zit niks anders op dan afwachten.. dat verschrikkelijke wachten...
    Met die afscheiding, daar lees ik juist heel verschillende verhalen over.. weet niet of dat een goede graadmeter is. Ik zou er niet de hoop door verliezen in ieder geval.

Deel Deze Pagina