Goeiemorgen allemaal Mag ik me ook bij jullie voegen? 11 oktober is mijn nod En al sinds 2 dagen menstruatie krampen hoofdpijn en behoorlijk moe vanaf vandaag ochtendmisselijk erbij het lijk me zo vroeg al die symptomen Ik ben al moeder van 2 kindjes Maar alsnog twijfel ik of t raak kan zijn en heb ik het idee dat me lichaam me behoorlijk in de maling loopt te nemen @Elraange ik zie een streep spannend zou morgen of overmorgen met ochtend urine er nog een doen dan is die waarschijnlijk duidelijker
ja heb nachtdienst gehad dus had test op t werk gedaan en moest dus stiekem allemaal haha Ik schrok toen ik wat zag dus uit elkaar gesloopt en viola. nu net weer de action test gedaan en die s wit. UITERAARD! mogelijk omdat ik natuurlijkook veel heb gedronken. Ik ben nu 10 dpo Ik ga 12dpo weer 1 doen. (als ik kan wachten )
welkom hier en succes. Je klachten klinken positief. zal ik je op de lijst erbij zetten? dan heb ik je leeftijd en ronde nodig
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Izzy76, 40+, 1e kindje , ronde 3 (al wel andere kids uit eerdere relatie? 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Bubbelgum,28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Melkos, 27jaar, 3de kindje, ronde 12 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Merel82, 35 jr, 1e kindje, ronde onbekend (jaartje van de pil af) 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (24), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jij ook @Elraange !! Ik moet er bij mij bijzeggen dat ik niet heel goed weet of mijn nod wel de 12e is. Ik ben sinds september 2016 gestopt met de pil en tot en met juni had ik cyclussen van 68-70-81 dagen. Sinds juni 28-32-30 dagen. Dus misschien dat dat ermee te maken heeft!? Ben heel benieuwd hoe het nu gaat... het is nog heel pril! Maar van genieten❤️
Een week voor NOD zo duidelijk testen is wel heel bijzonder, ik gok dat je wellicht langer onderweg bent als je denkt
Dames, wat goed! De eerste testers komen! Ik heb het gevoel dat dat voor mij zo ver weg is. Wil pas volgend weekend gaan testen. Duim natuurlijk dat het dan ook nog nodig is en de menstruatie uit blijft! @Jorohi Gefeliciteerd! Dat is een duidelijke test. Waarschijnlijk is je eisprong wat eerder geweest dan verwacht en een vroege innesteling? Anyway, dat maakt allemaal niet uit, want je bent zwanger! Geniet er van, nu hopen dat we een mooie oploop gaan zien! @Elraange Ik ben echt heel slecht in turen, dus ik kan er niets uit opmaken, maar ik hoop op het beste, een mooie oploop morgen/overmorgen!
10 september begon m’n laatste menstruatie! Ik heb drie dagen geleden opeens heel erge buikkrampen gehad. Het voelde een beetje als krampen in de darmen en daarna rennen naar de wc als jullie begrijpen wat ik bedoel. Misschien dat dat iets is geweest? Verder maagzuur/stekende maag. Maargoed daar zocht ik zoveel in. En erg gevoelige borsten maar dat had ik de vorige ronde ook tussen ovulatie en menstruatie.
Die krampen ervaar ik nu ook (of vooral gister), dus zou leuk zijn ... maar wellicht betekent dat voor mij allemaal niets.. verawcht nu ook rond 6/7 dpo te zitten vandaag.. maar nu wachten wachten wachten