Oh jemig dames, ik had eergisteren ineens roestbruine bloedverlies en gisteren de hele dag bruinverlies. Dat was vanochtend weer gestopt, dus ik heb er een testje tegenaan gegooid. Zien jullie hem?? In het echt is het streepje iets duidelijker
@MicroRNA gefeliciteerd! Super! Hopelijk mogen er volgende week nog veel meer dames een positieve test in handen krijgen! Ik probeer echt te wachten tot volgende week vrijdag of zaterdag.. Maar bang dat mijn cyclus weer 32 dagen is.. Als het wisselend blijft volgende ronde ovulatietesten doen. Weet iemand een goed adresje waar ze goed en niet duur zijn? Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is!
In het echt is het streepje iets duidelijker Ik ben 9dpo, dus nog vreeeeeeselijk vroeg, alleen de pijn in mijn borsten lijkt zo op toen ik zwanger was van mijn zoontje dat ik het niet kon laten. Ik vind het zo spannend, ik hoop morgen of overmorgen op een iets duidelijker streepje.
Ik heb de ovulatietesten van sensitest en van zwanger en kids gebruikt en die waren erg fijn, maar ik hoor ook goeie verhalen over die van de action.
Oh ja, en mijn kat hangt voortdurend als een soort wormvormig aanhangsel om me heen en dat doet ze normaal nooit
Spannend! Dat bloed zou best nog vd innesteling kunnen zijn! (of gewoon een adertje of whatever). Ik ben een slechte tuurder, dus van mij geen mening, maar ik hoop gewoon dat je over een dag of 2 een goede test hebt!
Omg omg omg omg! Heb ff staan janken en nu nog te trillen op mn benen.. Ik heb een streeeeeeeeeeeeeeepjeeeeeeeee!!!!!!! Ik zet mezelf nog even niet op roze, eerst oploop zien.
Ik heb ook die van sensitest, heel duidelijk en met handig kalendertje erbij waar je je testjes inplakt.
Hier 2 dagen voor mijn NOD een tuurstreepje. Ik wilde niet gaan testen, maar na een nacht buikkrampen, mijn vriend mag me niet aanraken en pijnlijke tepels kon ik het niet laten. In het echt is hij iets beter te zien. Ik wil nog niet op roze, vorige ronde was het tuurstreepje na 2 dagen verleden tijd toen toch mij NOD kwam. Maar ik ben wel zenuwachtig voor dinsdag! Edit: tweede foto is met het contrast iets verhoogd...
Wauw @Plusje!! Die ziet er prachtig uit! Spannend hoor.. deel de komende dagen maar je testen, kunnen we gaan kijken of ze netjes oplopen..