@Bloomm @MicroRNA I'm kind of losing my mind about it. Maar hoe dan ook, er zit iets of heeft iets gezeten lijkt het......
Vraagje, zijn er hier meiden die voor iedere ongesteldheid een soort chemisch geurtje hebben daar beneden? Ik heb dat soms, de ene x 4 dagen vantevoren, soms 1 dag, soms beiden en soms niet. Nu wel dus dat belooft dan weer weinig goeds denk ik...
Ja die schijnen heeeel erg gevoelig te zijn. Wil je dan vandaag nog testen? Nu niks meer drinken dan he? Maar beter is morgenochtend natuurlijk..
Heel herkenbaar hoor! Konden we de tijd maar fast-forwarden.. Ik hoop morgen bij jou een duidelijk streepje en bij mij een duidelijke oploop! En bij alle andere toekomstige testers uiteraard ook een streepje
Hai Dames! Sorry dat ik hier niet meer zoveel praat.. t is zo veel allemaal! Maar ik lees t wel hoor! @Plusje @MicroRNA en @ShaYo @Jorohi van harte gefeliciteerd!!!! En ook @Bloomm en @MWW voorzichtig gefeliciteerd. Zelf mag ik ook al voorzichtig op roze.... gisteren op 8 dpo eerst al een wat donkerdere ovulatietest (wilde weten of het lh al goed gezakt was) en toen meteen met de normale sensitest getest. Schrok zo van de positieve lh test! Dacht... krijg ik nou een tweede piek? Dus zwangerschapstest er achteraan: licht positief. Kv2v5 gehaald en ook weer licht positief! En dat met lichte urine 's middags! Vanochtend ook weer kv2v5 gedaan:
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Izzy76, 40+, 1e kindje , ronde 3 (al wel andere kids uit eerdere relatie? Muzieknootje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 (MMM, icsi behandeling) 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Bubbelgum,28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Melkos, 27jaar, 3de kindje, ronde 12 Sproettie, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Helena86, 31 jaar , 1e kindje, ronde ? 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Merel82, 35 jr, 1e kindje, ronde onbekend (jaartje van de pil af) 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Jackster - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 30 Wachtbankje (21), Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jeetje, een stuk betere NOD ronde dan die waar we vorige keer in zaten, he @milou1991 ! Daar ging in het eerste weekend al de helft op rood! Ik wordt ook steeds meer gespannen! Vandaag 9/10/11 dpo.. Maar ik ga in ieder geval wachten tot donderdag! (het was eerst zaterdag haha) Gefeliciteerd aan alle roze dames, jullie moeten die lijst updaten joh!
Leuk he?! Vind ik ook! Alhoewel die ronde voor mij een beetje zoeken was. Net thuis van vakantie en toen een knaller van een ovutest... we hadden geen zin meer in sex, dus waarschijnlijk was die hele ronde weggegooid. Zorgde er wel voor dat ik deze ronde dacht: nu benut ik alle kansen die ik heb!!!