Zojuist toch maar naar kruidvat gegaan en het een en ander gehaald. Nu in huis 2 x 2v5 testen kruidvat 1x predictor early 1x predictor express 2x clear blue digital 1x action early Ja ja van alles wat omdat ik gewoon niet weet wat ik moet gebruiken Iemand tips??
Zien jullie wat??? testje van vanmorgen maar pas net foto gemaakt.. lijntje was heel vaag te zien dus heb nog hoop.. woensdag NOD
Als je een oploop wilt bijhouden, dan kan je het beste dezelfde testen gebruiken. Misschien eerst een predictor early of action early en als je daar een streepje op hebt dag erna de kv en 2 dagen daarna nog een keer de kv. Dan kan je oploop in de gaten houden. Of anders nog wat action earlies of kv2v5 inslaan zodat je altijd hetzelfde merk hebt dat is ook kwa kosten wat vriendelijker. De digitale bewaren de meesten volgens mij als laatste bevestiging.
Jaa heel vaag he.. in het echt is hij duidelijker.. ik heb nog een test liggen.. misschien morgen of idd woensdag testen.
Gefeliciteerd dames, wat ontzettend veel roze!! Ik had zaterdag een hele witte test. Ook geen een symptoom, zelfs geen ienie mienie steekje ofzo. Toch de mmm in maar. Had echt gehoopt dat het niet had gehoeven, best grote teleurstelling. Ik blijf nog even met jullie mee lezen hoor!
NOD-lijst 9 t/m 15 oktober 9 oktober ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, ronde .. 10 oktober Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6 Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk) Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1 Meisje80, 37 jaar, tweede kindje, ronde 1 Jorohi, 29 jaar, eerste kindje, ronde 2 MWW, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 Izzy76, 40+, 1e kindje , ronde 3 (al wel andere kids uit eerdere relatie? Muzieknootje, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 (MMM, icsi behandeling) 11 oktober MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1 Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20 paris91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Noel1982, 34 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Bubbelgum,28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Melkos, 27jaar, 3de kindje, ronde 12 Sproettie, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 12 oktober Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Helena86, 31 jaar , 1e kindje, ronde ? 13 oktober Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Merel82, 35 jr, 1e kindje, ronde onbekend (jaartje van de pil af) 14 oktober Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5 Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 DLady, 36 jaar, 1e kindje, ronde 1 na mk 15 oktober Rneetjj - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde Jackster - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 30 Wachtbankje (21), Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Je staat nu officieel op tuur @MWW! Btw, als je het op je telefoon wilt doen, is het het handigste om bij je browseropties 'request desktop version' aan te vinken. Danziet het er meteen een stuk handiger uit (zo doe ik t ook, zit hier alleen maar met mn telefoon )
Ja denk t wel! Hopelijk blijf ik zwanger (morgen nod, heb lf van 11/12 dagen). Dus vind t nog wel spannend vooral gezien t bloedverlies dit weekend. Maar nu ben ik zwanger! Geen twijfel over mogelijk
Dames, help!! Dit is toch echt een roze streep??!! Deze foto is al na 5 minuten gemaakt, dus nog helemaal nat. Ik had al een paar dagen last van mijn eierstok, daarvoor was ik ook bij de dokter zoals jullie weten. Vrijdag was de test bij de huisarts negatief. En zij zei dat als ik wel heel pril zwanger was ik niet nu al klachten van een bbz kan hebben. Ik ben zo bang nu. Kan die eierstok zeer hebben gedaan van het innestelen?